Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Dotace Členská základna a její evidence
Porada představenstva ČSJu s KSJu a kluby Připravil: Jiří Dolejš Podzim Předseda ČSJu
2
Program porady Dotační programy
Elektronická evidence členské základny(EEČZ) IJF – Judo ve světě Judo v ČR, cíle a úkoly ČSJu Cíle a úkoly KSJu a klubů
3
Dotace Dotační programy MŠMT Reprezentace program č. 1
Talentovaná mládež č. 2 Údržba a provoz č. 4 Sportovní svazy č. 5 Organizace sportu ve SK č. 8 Dotace územních celků Krajů Obcí
4
Dotace MŠMT sportovním klubům
Odvíjí se Od velikosti členské základny sportovního klubu Od včasné podání žádosti Od řádného a včasného vyúčtování dotace Velká příležitost sportovních klubů získat významnou finanční podporu!!!
5
Příklady dotací sportovním klubům juda v r. 2017- program MŠMT č.8
Judo club Orlová Kč BESKYDY Kč Judo Academy Praha (Kidsport) Kč JUDO Příbram Kč 1. Judo club Baník Ostrava Kč
6
Členská základna a její vliv na dotace
Čím větší členská základna ve sportovním klubu, tím větší dotace od MŠMT ČR Velikost členské základny je hlavním kritériem pro dotační programy č.1, č.2 a č.5 určené ČSJu a KSJu, který z těchto dotací podporuje kluby ve svém kraji!
7
Proč mají SK zvyšovat čl. základnu
Proč mají SK zvyšovat čl. základnu? A proč ji mají v plné výši přiznávat? ČSJu vrací všechny členské příspěvky KSJu, nehospodaří s nimi ČSJu v letošním roce vrací příslušnému KSJu 120% výběru členských příspěvků (o 1/5 více, než kolik obdržel od jeho klubů) KSJu mohou z těchto peněz vytvářet rozvojové programy nebo jiným způsobem podporovat kluby Dotace MŠMT v programu č.8 činí na 1 člena (do 18ti let) v roce 2017 cca 1800 Kč
8
POZOR! Ten kdo ještě dnes nepřiznává část členské základny svého klubu (tak jak se dříve často dělo), významně ekonomicky škodí především sobě. Snižuje ale i dotační příjmy i ČSJu a KSJu
9
Pozor na rizika Umělé navyšování členské základny
Nedodržení pravidel čerpání dotačního titulu Vyúčtování jedné akce dvěma subjektům poskytující dotace
10
Upozornění Po výrazně zvýšené podpoře MŠMT ČR sportovnímu prostředí, po letošních událostech ohledně ovlivňování dotací a následně vzniklého negativního pohledu části společnosti na podporu sportu, se dají očekávat zvýšené kontroly čerpání a vyúčtování dotačních programů
11
Elektronická evidence členské základny
EEČZ a její význam a důležitost EEČZ – podklad pro dotace Technické podmínky EEČZ
12
EEČZ, její význam a důležitost pro ČSJu, KSJu a kluby
Přehled o stavu a vývoji členské základny Aktivní členové (uhrazen čl. poplatek) Neaktivní členové (neuhrazen čl. poplatek) Aktivní členové – základní podklad pro dotační programy Mládež do 18ti let Společenský dopad
13
Statistická data evidence -2016
14
Statistická data evidence -2016
15
Statistická data evidence -2016
16
Evidence členské základny
Elektronická přihláška Data zapisují rodiče – administrátor pouze potvrdí správnost a uloží do evidence klubu Kontrolovat správnost zadaných údajů možná kontrola z MŠMT Včasné zaevidování nových členů do CE na soutěžích ČSJu se kontroluje dle datumu zápisu podmínka roční přípravy u kategorie mláďat Uhrazení členského poplatku = pojištění člena Evidenční karta Správně vyplněná a vytištěná (barevně) = nedílná součást účastníka turnajů ČSJu
17
IJF – Judo ve světě Dynamický rozvoj judo v poslední dekádě
OH London 2012 a OH RIO 2016 – judo 3. nejrozšířenější sport po atletice a plavání Na OH Tokio 2020 zařazena soutěž družstev MS Budapest 2017 – 726 sportovců ze 126 zemí IJF Tour – systém světových soutěží
18
Judo ve světě Rostoucí společenská prestiž juda
Přítomnost prezidentů RUS, MGL, HUN na MS Přítomnost byznysmenů, sponzorů na MS Konání vysoce společenských akcí v rámci IJF Medializace Smlouva o spolupráci se CNN Soutěže IJF Tour vysílány v TV do více jak 150 zemí světa Rostoucí ekonomická síla Prize money pro sportovce
19
Judo v ČR Úkoly a cíle ČSJu
Ekonomika Reprezentace Talentovaná mládež Mezinárodní, mistrovské a celost. soutěže Person.oblast-trenéři, rozhodčí, vzdělávání Popularizace juda TV, media Marketing
20
Cíle a úkoly KSJu a sportovních klubů
Prvořadý úkol – rozvoj členské základny Ekonomika KSJu a sportovních klubů Soutěže a jejich zajištění na úrovni krajské a regionální Personální oblast – trenéři, rozhodčí a vzdělávání Úkol: KSJu – pobočný spolek ČSJu, důležitý řídící, organizační a koordinační článek v ČSJu!!!
21
Reprezentace RD senioři Petr Lacina RD“23“ Jaromír Ježek
RD junioři Václav Sedmidubský RD dorost Václav Červín a Jaroslav Švec RD výběr “15“ Libor Štěpánek Osobní trenéři reprezentantů
22
Talentovaná mládež Sportovní centra mládeže Sportovní gymnázia
Sportovní střediska žáků-profesionálně zajištěna Judo na ZŠ Sportovní střediska žáků – kluby Regionální výběry žáků Krajské výběry žáků
23
Péče o talentovanou mládež
Sportovní gymnázia + Sportovní centra mládeže Sportovní střediska žáků-stálá profesionálně zajištěna Regionální výběry žáků Krajské výběry žáků Judo na ZŠ Sportovní střediska žáků – nestálá, kluby
24
Mezinárodní soutěže EO Praha - Evropský otevřený pohár muži/ženy
ECJ Praha – Evropský pohár juniorů ECC Teplice – Evropský pohár dorostu Máme skvělý organizačně pořadatelský tým Úkol: K dalšímu zlepšení potřebujeme Vaši pomoc v podobě divácké podpory na těchto turnajích!
25
Mistrovské a celostátní soutěže
Mistrovství ČR seniorů, juniorů a dorostu Přebor ČR starších a mladších žáků Mistrovství ČR družstev- Extraliga, dorostenecká liga, ženy, dorostenky a starší žactvo Český pohár mužů, juniorů, dorostu a staršího žactva Úkol: Potřebujeme kvalitní, medializované soutěže uspořádané na vysoké organizační a společenské úrovni, včetně dodržování etiky juda (vyhlášení a ocenění nejlepšího pořadatele)
26
Personální oblast Kvalitní trenéři k RD, SCM, SG, SpS, do klubů
Kvalitní rozhodčí – OH, MT, mistrovské a celostátní soutěže Mimořádná podpora kvalitním rozhodčím Mimořádná podpora mladým talentovaným rozhodčím Kvalitní funkcionáři na úrovni ČSJu, KSJu, klubů Úkol: Zajistit kvalitní systém a metodiku přípravy kádrů
27
Popularizace juda Výsledky reprezentace
V televizích, v novinách, v rádiu Na sociálních sítích Na webových stránkách – Při soutěžích, výcvikových táborech, ukázkách V reklamních sděleních Úkol: Je třeba využít přidanou hodnotu juda, jeho etiku a velmi pozitivní výchovně-vzdělávací dopad na cvičence
28
TV, média Judo v televizi ČT4 IJF Tour, včetně OH, MS, ME
ČT4 Magazín juda – měsíčník s reprízou CNN Judo v novinách, rádiích ČTK, I sport Blesk, MF, Radiožurnál Judo na webu Judo na sociálních sítích Facebook, Twitter, You Tube, Instagram Judo je dnes na sociálních sítích jeden z nejsledovanějších sportů
29
Marketing Příklady spolupráce
Alpine Pro, Adidas, Steilmann, Syner, Finep, TEPGASTRO Možnost spolupráce se subjekty při vrcholných mezinárodních a mistrovských soutěží za účasti TV Možnost spolupráce se subjekty při zajištění “Měsíčníku juda“ na ČT 4 Šance pro nás pro všechny!!!
30
Děkuji za pozornost! JUDO, VÍC NEŽ SPORT!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.