Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
KONGRESOVÝ CESTOVNÍ RUCH
2
MICE M – MEETINGS (setkání, schůze)
I – INCENTINGS (incentiva, motivační pobyty) C – CONVENTIONS / CONFERENCES (kongresy/konference) E – EXHIBITIONS / EVENTS (výstavy/akce)
3
zahrnuje soubor činností, zaměřených na výměnu vědeckých a odborných poznatků a zkušeností
MICE probíhají v metropolích účastníci jsou vzdělaní lidé KCR je spojen se společenskými událostmi průměrné denní výdaje kongresového turisty – 6000 Kč (běžný turista 2500 – 3000 Kč) kongresový turista má vyšší nároky na kvalitu poskytovaných služeb
4
Dělení MICE Malé (do 50 účastníků)
seminář, školení, kolokvium, kulatý stůl, zasedání, incentiva Střední (od 50 do 300 účastníků) Konference, symposium Velké (nad 300 účastníků) Kongres, sjezd, mezinárodní veletrh
5
Cestovní kanceláře zajišťující KCR – Convention Bureau
Atraktivnost místa pro MICE ovlivňuje: Image destinace Samostatné místo konání akce Ubytovací a stravovací služby Turistická přitažlivost Nabídka a atraktivita doprovodných akcí
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.