Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Úvodní setkání s poskytovateli sociálních služeb – 30. 9. 2013
Podpora integrace romské komunity v Ústeckém kraji 2, individuální projekt Ústeckého kraje Úvodní setkání s poskytovateli sociálních služeb –
2
Podpora integrace romské komunity v Ústeckém kraji 2
projekt je financován z ESF OP LZZ; celkové náklady projektu: ,-Kč, z toho ,-Kč jde na služby ( ,-Kč – SAS; ,-Kč - TP) období realizace projektu: – období poskytování sociálních služeb: 7-10/2013 – 3/2015 (přítomní poskytovatelé) k je podepsáno 8 smluv o poskytování sociálních služeb v rámci tohoto projektu (3x TP + 5x SAS) z toho je poskytováno k sociálních služeb; 1 služba bude poskytována od k podepsání zbývá dalších 5 smluv se dvěma poskytovateli (je vysoutěženo), tyto smlouvy by měly být podepsány co nejdříve(1x TP + 4x SAS); předpoklad poskytování těchto služeb je od 10/2013 tři SAS pro rodiny s dětmi v lokalitách Ústí nad Labem, Šluknova, Rumburka s Jiříkovem budou podpořeny na základě veřejné zakázky Ústeckého kraje, která byla v srpnu předběžně oznámena, v 9/2013 byla vyhlášena v podlimitním otevřeném řízení (jedná se o opakující se veřejné zakázky) předpoklad počátku podpory všech sociálních služeb v rámci projektu je od prosince 2013
3
Podpora integrace romské komunity v Ústeckém kraji 2
Cíl dnešního setkání (vyjasnění): ukázka monitorovací zprávy úpravy či přesuny finančních prostředků (rok 2013; zbylé 2 roky) pravidelná setkávání s poskytovateli metodické návštěvy u poskytovatelů kontroly
4
Monitorovací zpráva zaslat do 10 kalendářních dnů od ukončení monitorovacího období, tj. nyní do vždy uvádět: vlastní realizaci sociální služby včetně příkladů z praxe; indikátory (muži x ženy x děti 15+ x děti mladší) – naplněnost x nenaplněnost indikátorů včetně zdůvodnění!!!
5
Úpravy či přesuny finančních prostředků
pro rok 2013 – všichni poskytovatelé upraví rozvahu pro rok 2013 tak, aby souhlasila částka ve smlouvě s částkou v rozvaze (u každého je tato částka krácena, nikdo neposkytuje službu od jak bylo v rozvahách uváděno) pro zbylé roky – možno bez předchozí konzultace přesouvat finanční prostředky mezi položkami v rámci jedné kapitoly; mezi kapitolami VŽDY nutno žádat o ODSOUHLASENÍ manažery projektu (PŘESUNY BY MĚLY BÝT DO 20% - NENÍ ZCELA STRIKTNÍ), a to písemně (stačí em), písemně bude schváleno či odmítnuto
6
Pravidelná setkávání s poskytovateli
Účelem setkávání: Sdílení informací z terénu v SVL ÚK Navazování spolupráce s dalšími subjekty - zefektivnění práce v SVL Sběr poptávky dodavatelů sociálních služeb po vzdělání – toto zajistit Zvyšování kvalifikace sociálních pracovníků ( i v oblasti standardů kvality) Sdílení dobrých praxí
7
Pravidelná setkávání s poskytovateli
2 druhy setkávání: 1x za 2 měsíce – manažer sociální služby + pracovník v přímé péči za organizaci 2x za rok – větší setkání s konkrétně vymezeným tématem, jakási kazuistická konference s vyhodnocením individuálních plánů (anonymní); pozvaní mohou být ze zainteresovaných institucí ( ÚP, PČR, OSPOD A DALŠÍ)
8
Metodické návštěvy Každý poskytovatel sociální služby dodá do jednoho pracovního týdne (stačí em) rozpis hodin podle formy poskytování služby v jednotlivých dnech (ambulantní x terénní) + mobilní telefon na pracovníka v přímé péči Tyto návštěvy budou nahodilé, ne vždy budou hlášeny dopředu
9
Kontroly Budou písemně oznamovány
Kontrolována bude věcná i finanční stránka Účelem všech těchto opatření bude zvyšování kvality poskytování sociálních služeb!!! Možnost sankcí
10
E-mail: kubecova.j@kr-ustecky.cz; lejckova.v@kr-ustecky.cz
Děkuji za pozornost Mgr. Jana Kubecová Bc. Veronika Lejčková Tel.: ,
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.