Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Média funkce, vliv m.pastyrik.u@seznam.cz IUVENTAS s. r. o.
Mgr. Milan Pastyřík IUVENTAS s. r. o.
2
Co jsou to média? Médium je osoba nebo organizace, která zprostředkovává mediální komunikaci pro příjemce informací. Uveďte konkrétní příklady médií. IUVENTAS s. r. o.
3
Informace a její hodnota
Informace je vše, co popisuje existující věci, jevy, minulé, současné a budoucí události. A mám tvoje osobní údaje. To se média o ně budou rvát, ha. IUVENTAS s. r. o.
4
Mediální komunikace Zdroj Sdělení Přijemce kanál
Přenos informací jednotlivci nebo mase. IUVENTAS s. r. o.
5
Vývoj médií 1. etapa – neverbální a verbální komunikace
2. etapa – technologie (klasická a elektronická média) IUVENTAS s. r. o.
6
Masová média Předávají informace spoustě lidí (mase) najednou. Nejsou zde sociální vazby a omezená zpětná vazba. Masová média (především komerční) jsou využívána k reklamním kampaním. Živí je to. IUVENTAS s. r. o.
7
Podvědomý účinek médií
I banku můžete mít rádi Radost z jízdy Maximum muziky Pro život, jaký je Nakupujte hezky česky Chlapi sobě IUVENTAS s. r. o.
8
Funkce médií Informační Socializační Udržování kulturních hodnot
Zábavná IUVENTAS s. r. o.
9
Vliv médií na společnost
Jsou nástrojem propagand – získat na svou stranu co nejvíce přívrženců (politické, ideologické, válečné, vzdělávací) Média nezobrazují skutečnost, ale předkládají svoji interpretaci skutečnosti. Média vytvářejí a utvrzují v lidech, co je správné, normální, kladné, žádoucí. Tím zcela zásadně ovlivňují naši spokojenost se životem. IUVENTAS s. r. o.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.