Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Šetříme, porovnáváme CZ.1.07/1.4.00/21.1167
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_10_Šetříme, porovnáváme Připravujeme se na nákup, plánujeme, přemýšlíme, promýšlíme, počítáme. Mgr. Jana Kachlíková
2
Anotace Prezentace žáky naučí komunikaci o způsobu řešení úloh, obhájit vlastní názor, používat přirozená čísla k modelování reálných situací, učí finanční gramotnosti. Pro 1. ročník z. š. Číslo a početní operace Obor přirozených čísel
3
Příběh „Nákup“: Prvňáci naší školy se chystali na výlet. Protože se dobře a pilně učili, paní učitelka jim připravila výlet s programem. Do přípravy zapojila všechny svoje žáky. Ti rádi napsali nákupní seznam potřeb a potravin a počítali, kolik peněz potřebují a kolik mohou utratit.
4
Nákupní seznam rohlíky hořčice kečup vánočka špekáčky čaj cukr
5
Zuzanka počítá Jeden špekáček stojí 10 korun. Mohu si koupit ještě jeden, jestliže mám 20 korun? Kdo jí poradí?
6
Mireček přemýšlí Mám rád vánočku. Ušetřím peníze, jestliže si koupím vánočku s rozinkami za 14 korun nebo když si koupím vánočku s mandlemi za 19 korun?
7
Míša počítá Od babičky jsem dostal na přilepšenou 20 korun. 8 korun jsem utratil za přívěsek a 2 koruny za žvýkačku. Zbydou mi peníze na točenou zmrzlinu za 10 korun?
8
Šimon se ptá Kečup stojí 18 korun, hořčice 15 korun. Co je dražší? Co je levnější? < > =
9
Můžete jim poradit?
10
BIBLIOGRAFICKÉ CITACE
[online].[cit ] Dostupný z WWW: < cz/images/results.aspx?qu=pokladni%C4%8Dka#ai :MC |>. [online].[cit ] Dostupný z WWW: < cz/images/results.aspx?qu=ke%C4%8Dup#ai:MC | >.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.