Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilTomáš Dvořák
1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).
2
Krychle a kvádr Obr.5 Obr.1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).
3
Krychle Ať měříme jak měříme, krychle má všechny strany stejné
Obr.1 Ať měříme jak měříme, krychle má všechny strany stejné Zepředu ji můžeme vidět jako čtverec, ale pozor, krychle je prostorový útvar! Obr.2
4
Krychle jsou například kostky na házaní nebo slavná Rubikova kostka
Obr.4 Obr.3
5
Kvádr Kvádr oproti krychli nemá všechny strany stejně dlouhé.
Zepředu ho můžeme vidět jako obdélník. Obr.5 Obr.6
6
Tvar kvádru má například houbička na nádobí nebo některé baterie.
Obr.7 Obr.8
7
Spoj správně! Kvádr Krychle
8
Všechny uveřejněné zdroje:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.