Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Reklamština Jak ji pochopit..

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Reklamština Jak ji pochopit.."— Transkript prezentace:

1 Reklamština Jak ji pochopit.

2 XXL Tlustý – řečeno slušně.

3 Actimel Syrovátka. Mimochodem dobrý nápad prodávat draze a po malých dávkách odpad, který se dříve vyléval do kanálu.

4 Šampón Tekutina sloužící k umytí vlasů.
Polovina komické dvojice „šampón a kondicionér“ Aby se mohly prodávat stále nové druhy šampónů, vymýšlejí výrobci stále nové druhy vlasů (zdravé, narušené, s roztřepenými konečky, s matným leskem, atd), které dříve neexistovaly.

5 Dokonce i tehdy, když kvůli němu přijdete postupně o dům, auto i děti.
Úvěr Vždy výhodný. Dokonce i tehdy, když kvůli němu přijdete postupně o dům, auto i děti.

6 Prostata Ubohý orgán, o kterém všichni muži v reklamě neradi mluví, protože jim způsobuje problémy s močením. Naštěstí se vždy objeví zkušený kamarád, který prostatu přečurá a díky správným práškům močí tři metry na všechny strany.

7 Zdarma Zdálo by se, že zdarma je opravdu zdarma, ale tak to v reklamštině nechodí. Aby jste dostali něco zdarma, musíte koupit něco, co vůbec nepotřebujete, ale třikrát dráž.

8 Vrásky Mizí do čtrnácti dnů.
Není to žádný problém, pokud to předvádějí devatenáctileté modelky, které ještě žádné vrásky nemají.

9 Bílá Barva, která se neustále vyvíjí.
Nikdo nedokáže říci, kdy bude bílá nejbělejší, ale každým rokem je objeven ještě bělejší odstín, než byly všechny předchozí. Podobně se vyvíjí i barva černá, která je rok od roku černější. Zvláštní je, že nikdo nevylepšuje modrou, červenou nebo hnědou.

10 Tajemná vlastnost, kterou je třeba neustále posilovat.
Obranyschopnost Tajemná vlastnost, kterou je třeba neustále posilovat. Není třeba vědět, proti čemu se bránit, což reklamě pomáhá dělat z nás paranoiky, kteří se bojí všeho. Ve skutečnosti potřebuje posílit obranyschopnost jen národní hokejový tým.

11 Zákeřný tvor, v reklamách zobrazovaný ve velikosti cca 50 cm.
Bakterie Zákeřný tvor, v reklamách zobrazovaný ve velikosti cca 50 cm. Obvykle žije v záchodové míse, a když se objeví nový čisticí prostředek, bakterie se nechá teatrálně a pateticky spláchnout do záchodu.

12 Menstruace Snad nejpříjemnější období v životě ženy, spojené s bezstarostným mazlením s partnerem, radostným pobíháním po pláži, nebo oblékáním těsně přiléhavých kalhot, ovšem za podmínky, že použijete tu jedinou správnou hygienickou pomůcku.


Stáhnout ppt "Reklamština Jak ji pochopit.."

Podobné prezentace


Reklamy Google