Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
0
Manažeři kvality sociálních služeb v Diecézní charitě Brno v teorii a v praxi
1
Cílem Manažerů rozvoje a kvality služeb je:
vytvořit a zavést jednotný systém managementu kvality do řízení organizace rozvoj lidských zdrojů a poskytovaní služeb
2
Jednotný systém managementu kvality :
zjednoduší a zpřehlední řídící procesy stanoví měřitelná kritéria kvality pro jednotlivé činnosti a zavede jejich monitoring včetně nastavení kontrolních procesů
3
Co je proto nutné udělat?
4
1. Analýza motivačního klimatu 2. Identifikace slabých míst
3. Postavení MRKS 4. Trénink procesní řízení 5. Realizace opatření vedoucí ke sjednocení a odstranění slabých míst 6. Monitoring, vnitřní kontrola
5
Členění procesů v organizaci
Základní procesy (procesy orientované na zákazníka) Analýza trhu Nabídka/tendr Objednávka/smlouva. Návrh produktu a procesu. Ověřování/validace produktu a procesu. Výroba produktu/ Poskytování služby. Dodávka. Platba. Garance/servis. Zpětná vazba od zákazníka. Řídící procesy Plánování Informování Uchovávání záznamů Řízení dokumentů a údajů Rozhodování Ovlivňování Kontrola Podpůrné procesy Údržba Administrativa Financování Opatření k nápravě a preventivní opatření Personální procesy Řízení neshodného produktu Měření spokojenosti zákazníků Neustálé zlepšování Postavení MRKS Interní audit 5
6
Děkujeme za pozornost
7
KONTAKTY Mgr. Kateřina Zouharová vedoucí úseku metodických činností Diecézní charita Brno tř. Kpt. Jaroše 9, Brno tel mob Web: Mgr. Vladimír Hejtmánek vedoucí útvaru služeb pro lidi s mentálním postižením zástupce ředitele pro kvalitu Diecézní charita Brno - Oblastní charita Brno Žižkova 3, Brno tel mob 731 Skype: vladimir.hejtmanek Web:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.