Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích"— Transkript prezentace:

1 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s. Autor práce: Šafrová Kamila Vedoucí práce: Ing. Marie Slabá, Ph.D. Oponent práce: Ing. Irena Janíková

2 Motivace a důvody k řešení daného problému
Cíl práce Motivace a důvody k řešení daného problému Praxe ve společnosti KOVOSVIT MAS Získání informací o organizaci firmy Možnost oslovit B2B zákazníky Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření.

3 Použité metody Merketingový výzkum Swot analýza Analýza konkurence
Analýza časových řad Index bazický, řetězový a tempo růstu přírůstku

4 KOVOSVIT MAS, a.s. Vznik v roce 1939 ( Baťovi závody)
Hlavní divize: obráběcí stroje, slévárenství, projekty na klíč, hydrotechnika Zaměření na strojírenský, automobilový, letecký a energetický průmysl

5 Produkt Cena Customizace produktů – přání zákazníka (příslušenství, složitost zakázky) Využití slev dle obchodního případu, servis a pozáruční servis, doprava Obráběcí stroje: frézovací stroje,soustružnické stroje,multifunkční stroje Slévárenství: výroba odlitků – šedá a tvárná litina Projekty na klíč ( Mas Automation): robotizované pracoviště Hydrotechnika ( Mas Hydro): vodní elektrárny – šroubové turbíny a čerpadla (Archimédův šroub)

6 Distribuce Komunikační mix veletrhy a výstavy
reklama podpora prodeje publick relations osobní prodej přímý marketing Event marketing sponzoring Obchodní zástupci – Česká republika, Slovenský trh, zahraniční trh B2B distributoři – smlouva o obchodním zastoupení Distribuční mezičlánky - Ruská dceřiná společnost MTE KOVOSVIT MAS a sesterská společnost KOVOSVIT MAS POLSKA Distribuční podpůrné mezičlánky - pojišťovny, banky a přepravní společnosti

7 SWOT analýza SWOT SILNÉ STRÁNKY SLABÉ STRÁNKY PŘÍLEŽITOSTI
Dlouhodobá tradice ve výrobě obráběcích strojů Dlouhodobí zákazníci nejen v České republice SLABÉ STRÁNKY Nedostatek technických pracovníků Orientace obchodů do zemí s nestabilním politickým systémem a platební schopností PŘÍLEŽITOSTI Snížení úroků od bankovních institucí při poskytnutí úvěru Finanční podpora pomocí fondů EU HROZBY Zpřísnění ekologických limitů pro oddělení slévárny a lakovny Mnoho konkurentů na strojírenském trhu SWOT

8 Více než 80 % respondentů nikdy nenavštívilo sociální stránky KMAS na Facebooku Navštívili jste na sociální síti Facebook profil KMAS?

9 Více než 50 % respondentů jsou pravidelnými návštěvníky Zákaznických dnů Jste pravidelným návštěvníkem zákaznických dnů KMAS?

10 Pro více než 90 % respondentů je při koupi produktů nejdůležitějším faktorem kvalita Co je pro Vás nejdůležitější při koupi výrobků KMAS?

11 Více než 50 % respondentů má zájem o zasílání časopisu Novinky KMAS

12 Propagace zákaznických dnů

13 Reklama pomocí billboardů ve vybraných krajích (využití dlouholeté tradice) Zrušení sociální sítě Facebook, který nahradí LinkedIn

14 Závěr Vývoj KOVOSVIT MAS, a.s. v roce 2016
Vztahy se zemí s nestabilní platební schopností = devalvace rublu a sankce = dluhy Cíl práce byl splněn

15 Děkuji za Vaši pozornost


Stáhnout ppt "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích"

Podobné prezentace


Reklamy Google