Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Jak získat a udržet zaměstnance v sociálních službách
Daniela Lusková
2
Misky vah aneb není-li člověk není služba
Počet klientů versus počet zaměstnanců Kvalita versus kapacita Odpovědnost za řešení aktuální situace Stát Zřizovatelé ředitelé
3
Co se děje aneb karavana táhne….
Platové podmínky Přesycený trh práce Frustrace z neřešené situace Únava z přesčasů Požadavky, které nelze splnit Kultura organizace opomíjející zaměstnance
4
Cílové skupiny organizace aneb kdo je vlastně důležitý
Zřizovatel Správní rada sponzoři organizace Klienti Společnost Zaměstnanci
5
Cílové skupiny organizace aneb kdo je vlastně důležitý
Zřizovatel Správní rada sponzoři organizace Klienti Společnost Zaměstnanci
6
Pečující služba aneb ředitel těžký chleba má
Zaměstnanci Společnost Klienti Pečující organizace organizace
7
Firemní kultura aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá
8
Firemní kultura aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá
Potřeba seberealizace Osobní rozvoj, vzdělávání, kariérní postup Potřeba uznání a ocenění Vedení, koučování, kompetence, klientská zpětná vazba Společenské potřeby Kolektiv Potřeba jistoty a bezpečí BOZP, forma pracovně právního vztahu, pracovní podmínky Fyziologické potřeby Plat, mzda, odměna
9
Důležití jsou všichni aneb lidské poklady
Přeceňování ochrany klientů Podceňování ochrany zaměstnanců Bez lidí není služba
10
Děkuji za pozornost reditel@ddhk.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.