Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU"— Transkript prezentace:

1 NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Projekt podporují školská komise GETMORE, s. r.o. Vyšehradská 1349/2, Praha 2, , Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

2 JAK OBOR A POVOLÁNÍ KOMUNIKUJEME MLADÝM DNES ?
GETMORE, s. r.o. Vyšehradská 1349/2, Praha 2, , Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

3

4

5

6

7 JAK NA TO 80% MLADÝCH REAGUJE ?
GETMORE, s. r.o. Vyšehradská 1349/2, Praha 2, , Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

8 Chci být šťastný a dělat, co mě baví
Nevnímám vaši rétoriku. Nechci být technik právník, lékař, … Školy, organizace a žáci/rodiče zadají data o sobě Prostorová profilace žáků/ studentů Profilace škol Profilace zaměstnavatelů Strukturovaný sběr dat o trhu práce Sady průzkumů a hodnocení napříč ekosystémem Zpracování dat BI systému Interpretace těchto dat do konkrétních odpovědí (např.) pro žáka

9 NOVÉ TRENDY GETMORE, s. r.o. Vyšehradská 1349/2, Praha 2, , Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

10

11 Toto auto jede díky hřídeli, kterou …
Whaw! Toto auto jede díky hřídeli, kterou … jsem vyráběl ! Školy, organizace a žáci/rodiče zadají data o sobě Prostorová profilace žáků/ studentů Profilace škol Profilace zaměstnavatelů Strukturovaný sběr dat o trhu práce Sady průzkumů a hodnocení napříč ekosystémem Zpracování dat BI systému Interpretace těchto dat do konkrétních odpovědí (např.) pro žáka

12 AD SDÍLENÍ (ALIAS SOCIÁLNÍ SÍTĚ ČR)
mužů žen 80% navštěvuje týdně Mladé věkové skupiny stárnou Školy, organizace a žáci/rodiče zadají data o sobě Prostorová profilace žáků/ studentů Profilace škol Profilace zaměstnavatelů Strukturovaný sběr dat o trhu práce Sady průzkumů a hodnocení napříč ekosystémem Zpracování dat BI systému Interpretace těchto dat do konkrétních odpovědí (např.) pro žáka Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

13 REAGOVAT NA ZMĚNY JAK ? GETMORE, s. r.o. Vyšehradská 1349/2, Praha 2, , Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

14 Školy, organizace a žáci/rodiče zadají data o sobě
Prostorová profilace žáků/ studentů Profilace škol Profilace zaměstnavatelů Strukturovaný sběr dat o trhu práce Sady průzkumů a hodnocení napříč ekosystémem Zpracování dat BI systému Interpretace těchto dat do konkrétních odpovědí (např.) pro žáka Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

15

16 PROPOJENÍ VŠECH ÚČASTNÍKŮ
Jakou školu zvolit? Na co jsem dobrý? Jaká povolání mě budou bavit? Školy Co děláme skvěle? Co změnit? Jak pomoci rozhodování žáků a rodičů, kam dál? Zaměstnavatelé Kde najít vhodné pracovníky? Jak dát studentům vědět, co jim nabízíme? Jak nasměrovat žáky na školy, které potřebujeme? Rodiče Jaká povolání jsou pro dítě nejlepší? Proč? Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

17 Cloud Na klíč

18 Vlastnosti kandidátů Profilace Hodnocení atraktivity zaměstnavatele Požadavky na vlastnosti Shoda Nabídka Poptávka Profilace Profilace Náborový portál

19 JAK SLUŽBA FUNGUJE ? Zaměstnavatelé aktualizují data o sobě a zaměstnání Školy aktualizují, jaké studijní programy a pro koho nabízejí Žáci a rodiče zadávají své profily, požadavky a očekávání Algoritmy systému nacházejí nejvhodnější spojení, tj. Žákovi/ rodiči navrhne nejvhodnější povolání Konkretizuje povolání – které konkrétní firmy je nabízejí Navrhne, jaké studium a školy jsou nejvhodnější Systém hodnocení zprůhledňují kvalitu členů systému (např. kvalita školy) Samoobslužné funkce umožňují akvizici pracovníků, nábory atp. Školy, organizace a žáci/rodiče zadají data o sobě Prostorová profilace žáků/ studentů Profilace škol Profilace zaměstnavatelů Strukturovaný sběr dat o trhu práce Sady průzkumů a hodnocení napříč ekosystémem Zpracování dat BI systému Interpretace těchto dat do konkrétních odpovědí (např.) pro žáka Služba v cloudu Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

20 +

21 Školy, organizace a žáci/rodiče zadají data o sobě
Prostorová profilace žáků/ studentů Profilace škol Profilace zaměstnavatelů Strukturovaný sběr dat o trhu práce Sady průzkumů a hodnocení napříč ekosystémem Zpracování dat BI systému Interpretace těchto dat do konkrétních odpovědí (např.) pro žáka Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

22 Školy, organizace a žáci/rodiče zadají data o sobě
Prostorová profilace žáků/ studentů Profilace škol Profilace zaměstnavatelů Strukturovaný sběr dat o trhu práce Sady průzkumů a hodnocení napříč ekosystémem Zpracování dat BI systému Interpretace těchto dat do konkrétních odpovědí (např.) pro žáka

23 Nástroje zaměstnavatelského marketingu Nástroje marketingu školy
Sdílení za odměnu Online reklamy Rekvalifikace Sdílení s přáteli Nástroje zaměstnavatelského marketingu Nástroje marketingu školy Rodiče Společná mikrosite Great JOB Remarketing Žák/ Student Profily kandidátů Getmore Náborový modul Dokonalé vyhledávání Chytré profily kandidátů

24 CO JE DNES ZAMĚSTNAVATELSKÝ MARKETING ?
Komunikace jazykem cílové skupiny (mladých) Video úspěšného absolventa (cíleno na mladé) Video spokojeného pracovníka Moderní microsite na míru mladých (společná se školami) Bannery pro komunikaci na webu a sociálních sítích Využití sociálních sítí pro komunikaci a šíření nabídek – šíření nabídek „přátelům přátel“ Aktraktivní publikace konkrétních pracovních nabídek pro: Absolventy Žáky cílových škol Žáky 8. a 9. ročníků ZŠ a jejich rodiče Remarketingové nástroje Online budget pro kampaně na sociálních sítích Dny otevřených dveří PR aktivita na školách (u studentů se zájmem) Garance pracovní smlouvy přes nástupem na studium (pro žáka i rodiče) Oslovení vhodných kandidátů z řad žáků a studentů Spolupráce se zřizovateli studijních programů Publikace indexu spokojenosti zaměstnanců ….. Školy, organizace a žáci/rodiče zadají data o sobě Prostorová profilace žáků/ studentů Profilace škol Profilace zaměstnavatelů Strukturovaný sběr dat o trhu práce Sady průzkumů a hodnocení napříč ekosystémem Zpracování dat BI systému Interpretace těchto dat do konkrétních odpovědí (např.) pro žáka Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

25 www.getmore.cz JAK SLUŽBU VYUŽÍT? Klíčové kroky:
Registrovat vaši organizaci Zadat chronicky hledané pracovní pozice Publikovat je v prostředí náborového modulu Publkvat nabídky a info v modulu pro šíření na sociálnícíh sítích Doporučené kroky: Verifikovat profil vaší organizace Zadat školy, jejichž absolventi vás zajímají Doporučit spolupracujícím školám se také registrovat – získáte tím budoucí absolventy Společná komunikace (microsite) se školami a remarketing Interní dokument © Copyright GETMORE 2016

26 VIDEO Krátké představení služby Getmore:
Getmore pro žáky a studenty: Getmore pro zaměstnavatele: Getmore pro školy: VIDEO


Stáhnout ppt "NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU"

Podobné prezentace


Reklamy Google