Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilHelena Švecová
2
Svoji životní situaci pociťujete jako nepříznivou, kterou nemůžete zvládnout vlastními silami …
Je pro Vás dokonce překážkou dostavit se do ambulantní služby …
3
Občanská poradna Charity Zlín, je tu pro všechny, kteří mají zájem
4
VYŘEŠIT KRIZOVOU SITUACI vlastními silami, s pomocí poradce
NAPRAVIT neznalost svých práv, nevědomost, kde tato práva uplatnit, bezradnost UJASNIT SI orientaci ve společnosti
6
Posláním služby je poskytovat podporu a pomoc občanům, jejichž sociální a zdravotní stav je pro ně momentálně omezující a kteří svou nepříznivou životní situaci vnímají jako neodkladnou a nemohou ji zvládnout vlastními silami.
7
Cílem služby je pomáhat lidem řešit situaci aktivně a efektivně, prostřednictvím poradenství přispívat k informovanosti o jejich právech a podporovat je při vyjadřování jejich oprávněných zájmů a potřeb. Poradenství je občanům poskytováno v poradně, ale také v jejich přirozeném prostředí a podílí se na jejich sociálním začlenění, nezávislosti a samostatnosti.
8
mladší dospělí a dospělí (19 – 64 let)
Časový rozsah služby pracovní dny 9:00- 13:00 (možno i v jiný dohodnutý čas) ambulance úterý a pátek terén pondělí, středa, čtvrtek Cílová skupina Věková struktura senioři osoby v krizi rodiny s dětmi mladší dospělí a dospělí (19 – 64 let) mladší a starší senioři (od 65 let)
9
zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
Základní činnosti zprostředkování kontaktu se společenským prostředím sociálně terapeutická činnost pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a obstarávání osobních záležitostí
10
Forma poskytování služby
terénní – úkony poskytované uživateli v jeho přirozeném prostředí ambulantní – poskytnutí sociálního a psychologického poradenství v zařízení poskytovatele
11
Fakultativní činnosti
poskytované pouze se základní činností výdej ošacení, získaného od dárců z řad veřejnosti, vždy v pracovní úterý 8: :00 čtvrtek 15: :00
12
Služba se zabývá tematikou
sociálního zabezpečení sociální podpory a sociální péčí lidských práv pracovně - právních vztahů bydlení
13
Služba se zabývá tematikou
vzdělávání rodiny a mezilidských vztahů dluhové pasti a dále poskytuje informace o jiných službách
14
nezávislost nestrannost diskrétnost bezplatnost respektování
Zásady služby nezávislost nestrannost diskrétnost bezplatnost respektování
15
Financování služby více zdrojové uživatelům je služba poskytována zdarma skutečnost je stanovena vyhláškou 505/2006Sb. v souladu se zákonem 108/2006Sb. o sociálních službách v platném znění
16
Služba očima uživatelů
„Moc Vám děkuji za pomoc, nebýt Vás, nevěděl bych si rady a snad se uplakal …“ „Za své dluhy se stydím, ale vy jste mně ujistili, že všechno se dá vyřešit …“ „Když za mnou přijdete, jsem šťastná. Vždyť já si ani nemám s kým popovídat …“
17
Svatý František z Assisi, patron služby
Pane, prosíme za pracovníky poradenství, aby stále plnili své poslání pomoci lidem, kteří se ocitli v nelehké životní situaci. Na přímluvu patrona, jehož každý den byl určený k lásce a rozdávání radosti, osviť pracovníky poradenství, aby přijímali každého člověka s ochotou a láskou.
18
Rok 2016
19
Děkujeme za Váš zájem
20
kontakt na sociální službu Mgr
kontakt na sociální službu Mgr. Růžena Sekulová vedoucí občanské poradny, psychologické poradenství mobil: Mgr. Pavel Hanke, sociální pracovník mobil:
21
Charita Zlín telefon: + 420 577 224 050 www.zlin.charita.cz
Burešov 4886, Zlín, IČO: telefon: Bankovní spojení: ČS, a.s.; číslo účtu: /0800 sociální službu finančně podporuje statutární město Zlín, Zlínský kraj a dárci
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.