Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Šikanován/Obtěžován vedoucím

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Šikanován/Obtěžován vedoucím"— Transkript prezentace:

1 Šikanován/Obtěžován vedoucím

2 Šikanován/Obtěžován vedoucím: Shrnutí případu
John byl v Tycu asi před šesti měsíci povýšen na oblastního vedoucího (OV). Z velké části je schopen dosahovat svých prodejních cílů, ale jeho region jako celek se potýkal s problémy. Johnův vedoucí Ren je pod velkým tlakem splnit čtvrtletní prodejní cíle. Má konferenční hovory a týmové porady, aby si prošel čísla. Během těchto porad Ren ponižuje oblastní vedoucí, kteří hlásí snížení tržeb. Je jízlivý a sarkastický a přerušuje je, když se snaží mluvit. Setkání také končí prohlášením: “Jako obvykle byla tato schůzka vtip. Všichni máte štěstí, že ještě máte práci”. Zatím byla Johnova čísla byla dobrá, takže byl schopen vyhnout se přímým útokům Rena.

3 Šikanován/Obtěžován vedoucím: Počátky diskuse
Co byste dělali, kdybyste byli: Jedním ze zaměstnanců s poklesem tržeb? Johnem? Jaké jsou povinnosti: Zaměstnanců se zvýšením tržeb? Johna? Jaké jsou možné problémy a následky spojené s těmito kroky? Byly by okolnosti jiné, kdyby: Vedoucí vybral i zaměstnance, kteří prodejní cíle splňují? Vedoucí při jednání nepoužíval urážlivého jazyka, ale ohrožoval jejich práci, pokud nesplní své prodejní cíle? Vedoucí mluvil s každým zaměstnancem soukromě o tom, že by jejich práce byla ohrožena, pokud nesplní prodejních cílů?

4 Šikanován/Obtěžován vedoucím
Tyco považuje za šikanovaní opakované hrubé a zastrašující chování, které narušuje schopnost zaměstnance dělat svou práci, ať proti jednotlivci nebo skupině jednotlivců. Politika Tyca Pracoviště bez obtěžování zakazuje jakékoliv formy obtěžování, včetně šikany. Všichni zaměstnanci Tyco International jsou zodpovědní za udržování profesionálního pracovního prostředí bez obtěžování, ve kterém se každý chová ohleduplně k ostatním,se kterými jednáme ve jménu Tyco. Agenty, nezávislé dodavatele, poradce, hosty, zákazníky, prodejce, a jiné ne-zaměstnance je rovněž zakázáno zapojit do šikany. Zaměstnanci mohou slušně odmítnout spolupracovat s kterýmkoliv ne-zaměstnancem, který jedná násilnicky. Tyco nebude tolerovat jakoukoliv odplatu proti zaměstnanci, který v dobré víře ohlásí šikanu.

5 Šikanován/Obtěžován vedoucím: Ponaučení
Tyco nebude tolerovat obtěžování nebo šikanu v jakékoliv formě. Dokonce i pod obchodním tlakem se vždy musíme k sobě chovat s úctou a v souladu s našimi hodnotami. Tyco je odhodláno si udržet pozitivní pracovní prostředí. Každý zaměstnanec, u kterého bude zjištěno, že se zapojil do šikany, bude vystaven příslušným disciplinárním opatřením, včetně ukončení pracovního poměru. Pamatujte, že šikana je v Tyco nepřijatelná a zapojení do takových praktik nebo činů může mít negativní dopad na vaši profesní budoucnost.

6 Vznesení obavy Je důležité pomoci zachovat naše životní hodnoty a naše dobré jméno. Pokud uvidíte jednání, které vám bude nepříjemné, nebo pokud máte pocit, že je nevhodné, existuje mnoho cest, které můžete použít ke vznesení obav. Ty jsou: Nadřízení Zástupci personálního oddělení Právní oddělení Kancelář veřejného ochránce práv nebo ConcernLINE Webová stránka Vital Tyco Concerns* ( *Poznámka: Zaměstnanci ve Francii, Belgii, Německu a Španělsku by měli, když hlásí problémy přes ConcernLINE nebo webovou stránku Vital Tyco Concerns, oznamovat jen věci týkající se financí.


Stáhnout ppt "Šikanován/Obtěžován vedoucím"

Podobné prezentace


Reklamy Google