Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Univerzální vozy pro sklizeň senáže, sena, slámy a odvoz kukuřice

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Univerzální vozy pro sklizeň senáže, sena, slámy a odvoz kukuřice"— Transkript prezentace:

1 Univerzální vozy pro sklizeň senáže, sena, slámy a odvoz kukuřice
EUROPROFI COMBILINE Univerzální vozy pro sklizeň senáže, sena, slámy a odvoz kukuřice

2 EUROPROFI COMBILINE Stabilní senážní vozy s minimálními nároky na údržbu a příkon traktoru! EUROPROFI COMBILINE 5100 L / D 5510 L / D Objem ložného prostoru dle DIN - m³ 29 / 28 32 / 31 Objem ložného prostoru - m³ 50 55 Celková délka - mm 9120 / 9600 9800 / 10280 Celková šířka - mm 2670 Celková výška - mm 3550 Hmotnost - kg 7150 / 7650 7350 / 7850 Šířka sběrače - mm 1850 Maximální počet nožů 35 Rozteč nožů - mm 39 Rozdružovací válce ne / ano

3 EUROPROFI COMBILINE - sběrač
Řízený sběrač s šířkou 1,85 m s vodící dráhou na obou stranách. Prsty s redukovanými otáčkami jsou v místě dotyku s pozemkem po směru jízdy (minimální zatížení prstů, poškození porostu i znečištění sklízené píce). Podélný i příčný výkyv sběrače pro kvalitní kopírování nerovností. Sběrač s 6-ti řadami prstů uložených v tvarovaném nosníku. Vkládací váleček s výkyvnými a výškově nastavitelnými opěrnými koly. Přídavný opěrný váleček (na přání) za prsty sběrače je vhodný při sklizni na podmáčených pozemcích, kde tvoří kola traktoru hluboké stopy.

4 EUROPROFI COMBILINE – pohon, rotor
Jednostranný širokoúhlý kloubový hřídel (1000 ot./min.) s vačkovou spojkou proti přetížení (1800 Nm) pro agregaci s traktory do 220 k. Rotor EUROMATIC (průměr 800 mm) je uložený v rámu s výkyvnými valivými ložisky. Minimální vzdálenost mezi prsty sběrače a válce pro plynulý tok píce. 8 řad hvězdic rotoru (šířka 10 mm) z jemnozrnné oceli uspořádaných do spirály pro plynulou dopravu a řez bez silových špiček a snížení energetické náročnosti. Jednostranné uspořádání hvězdic pro kvalitní řez. Pohon válce převodovkou s čelním ozubeným soukolím v olejové lázni nevyžadující údržbu. Samostatné šroubované uložení každého stěrače (šířka 25 mm). Bezproblémové čištění válce s eliminací zpětného vtažení píce. Hmota z ložného prostoru nepůsobí zpětně na rotor – energetická nenáročnost.

5 EUROPROFI COMBILINE – řezací ústrojí
35 nožů z tvrzené nástrojové oceli s roztečí 39 mm. Patentované nonstop jištění každého nože na dvou místech - maximální výkyv nože 13 cm. Síla pro spuštění vypínacího mechanismu je nezávislá na velikosti a místě nárazu cizího tělesa. Automatické zpětné zaklopení nože do pracovní polohy. Řezací ústrojí s noži TWINBLADE (volitelně) s oboustranným ostřím pro rychlé otočení nožů. Zlepšení kvality řezanky v průběhu denního nasazení. Stranově výkyvný nosník nožů EASY MOVE pro zjednodušení údržby a výměny nožů. Tlačítkem lze nosník nožů snadno vykývnout. Celý nosník nožů lze následně spolehlivě a pohodlně vyklopit do strany. Tím je zaručena ergonomická manipulace. Stanislav Dvořák, který s vozem pracuje, oceňuje výkyvný nosník nožů EASY MOVE. Nosník lze snadno vyklopit do strany a nože automaticky uvolnit a vyjmout bez použití nářadí. Nože TWINBLADE s otočným ostřím používají pro zlepšení kvality řezanky v průběhu sklizně.

6 EUROPROFI COMBILINE – rám, nástavba
Vysoce dimenzovaný šroubovaný rám pro eliminaci zatížení na krut a ohyb s jemnými závity (demontovatelné spojení, eliminace vzniku trhlin) s hustě uspořádanými sloupky. Automatika plnění (2 čidla) i vyprazdňování. Otevřená nástavba garantuje bezproblémové plnění vozu řezačkou (volitelně sklopná lanka). Sklopitelný kryt dopravního kanálu vozu pro univerzální využití vozu (výbava na přání). Kryt není nutné v závislosti na technologii sklizně demontovat – pouze přestavit a hotovo! Podlahový dopravník je v přední části ložného prostoru snížený o 150 mm. Dva páry řetězů podlahového dopravníku s hustě uspořádanými příčníky pro spolehlivé vyprázdnění vozu s možností nastavení rychlosti dopravníku. Dvourychlostní hydromotor (volitelně) pro rychlost podlahového dopravníku až 18 m/min. Provedení L s klasickou zadní stěnou, D s rozdružovacími válci pro rovnoměrný koberec.

7 EUROPROFI COMBILINE – ovládací panely
Provedení L s panelem DIRECT CONTROL a provedení D s panelem POWER CONTROL v základní výbavě.

8 EUROPROFI COMBILINE – podvozek, …
Odpružená tandemová náprava, vahadlové uchycení náprav pro lepší jízdní vlastnosti a účinnost brzd, blatník. Dvouokruhové vzduchové brzdy s regulátorem ALB. Pneumatiky 620/45 R 22,5 s rozchodem náprav 1850 mm. Celková hmotnost 15 t (volitelně 18 t). Vlečná náprava (volitelně) pro eliminaci poškození porostu a prodloužení životnosti pneumatik. Volitelná výbava EUROPROFI COMBILINE: Oj uložená do spodního závěsu, kulový závěs K80, … Přídavný opěrný váleček sběrače. Nože s oboustranným ostřím TWIN BLADE Load Sensing. Kryt dopravního kanálu pro ložný prostor. Stropní lanka. Příčný shazovací pás. Pracovní osvětlení LED. Pneumatiky 620/40 R 22,5 nebo 710/45 R 22,5, … Vlečná náprava. Dálkové ovládání Wireless, terminál ISOBUS CCI 100,…

9 Kvalitní originální opotřebitelné náhradní díly za přijatelnou cenu!
EUROPROFI COMBILINE Kvalitní originální opotřebitelné náhradní díly za přijatelnou cenu!

10 EUROPROFI COMBILINE - uživatelé
Ing. Pavel Mrtka Křepiny na Pelhřimovsku „Potřebovali jsme výkonnější a provozně spolehlivý stroj, který by vydržel celou sezonu bez závad. Tak abychom mohli nepřetržitě a harmonicky sklízet a pracovat tak, jak je potřeba. To pro nás znamená nezanedbatelnou úsporu nákladů, protože zatímco menší EUROPROFI 3 L udělal za den 26 fůr, tento odveze stejné množství 21 fůrami. Sklizeň s EUROPROFI 5510 L COMBILINE je i rychlejší, v průměru zvládne 2,6 fůry za hodinu. Spotřeba u vozu COMBILINE je 6,9 litru na fůru, starý vůz vykazoval 8 litrů. Také vkládací válec nemá takovou energetickou náročnost jako u starého vozu. Za stejný čas udělá vůz větší výkon při nižších nákladech. Dokáže rovněž udělat i kratší řezanku, a to je pěkné. Samozřejmě také ovládání vozu je modernější a komfortnější,“ dodal Ing. Pavel Mrtka.

11 EUROPROFI COMBILINE - uživatelé
Peter Ondreják RD Pod Skalkou Tvrdošín „Máme veľmi náročný a svahovitý terén. Pozemky sa nachádzajú v nadmorskej výške do m. Prejazdové vzdialenosti pre voz na senáže sú do 2 km, pre seno jazdíme na parcely vzdialené do 7 km. Technológia zberu krmovín strojmi Pöttinger nám priniesla nemalé úspory. Sú to stroje prevádzkovo spoľahlivejšie ako bola naša stará technika. Po skúsenostiach s prvým vozom sme sa rozhodli pre EUROPROFI 5510 L COMBILINE. Výhodou sú i otočné nože TWINBLADE s dvojitým ostrím pre zlepšenie kvality rezanky. Voz má odpružený tandemový podvozok, zadná náprava je riaditeľná, neničí sa tak pneumatiky. Naložený voz v kopci nepoškodzuje podložie a traktor 155 koní s ním ide ľahko,“ uviedol Peter Ondreják, predseda družstva.

12 EUROPROFI COMBILINE - uživatelé
Farma Basík, Zárybničná Lhota u Tábora Vůz EUROPROFI 5510 L pracuje v agregaci s traktorem 195 koní a na farmě má široké využití. V letním období je schopen odvozit 150 fůr, to je asi tun. Největší podíl je travní senáže, sklízené sběrem z řádku. Vzhledem k vysoké rychlosti plnění zvládal vůz z blízkých pozemků sklidit a odvézt 25 fůr za den. Během podzimu pak odveze ještě velké množství kukuřice od řezačky. „Líbí se nám tandemový podvozek návěsu osazený širokými pneumatikami, díky čemuž vůz za sebou nezanechává absolutně žádné koleje. Vůz má dobrou svahovou dostupnost a dobré jízdní vlastnosti i při plném naložení díky vyšší tuhosti nápravy a velkým pneumatikám. Jízdním vlastnostem napomáhá řízení zadní nápravy,“ uvedl své postřehy z praxe farmář Milan Basík.

13 „Kdo se rozhodne pro PÖTTINGER, získá více než stroj …“
Děkujeme za pozornost! Dienstag, 26. September 2017


Stáhnout ppt "Univerzální vozy pro sklizeň senáže, sena, slámy a odvoz kukuřice"

Podobné prezentace


Reklamy Google