Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAlexandra Petra Ševčíková
1
7 klíčových metrik online marketingu a proč vám pomohou zlepšit váš business Jiří Malý 20. 5. 2008
2
Kolik kilometrů měří nejdelší most na světě vedoucí přes moře?
4
Množství informací, které vstřebáváme, exponenciálně roste
6
Nikdo neví všechno
7
Vrcholové řízení Globální faktory Střední management Vnitropodnikové prostředí Specialisté Strukturovaná operativa Administrativa
8
Neexistují jednoduché odpovědi na složité otázky
10
StrategieCíleKPIAktivityZhodnocení
11
Metrika je pro vás užitečná, když víte, které aktivity vedly či nevedly k: - prodeji - dosažení business cílů - vylepšení známosti značky
13
Návratnost investic Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
15
Zásah Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
17
Engagement Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
19
Spokojenost Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
21
Loajalita Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
23
Přínos Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
26
Kvalifikační kriteria pro ukazatele
27
Navázatelná akce Důvěryhodný zdroj Jednotná interpretace Transparence kontext Víme, co je zdrojem změny a jak jí ovlivnit Jsou reflektovány cíle organizace Zdroje dat jsou ověřitelné Metrika je srozumitelná na všech úrovních organizace Data jsou porovnatelná; Je srozumitelné kdo je zodpovědný
28
Hezký den Jiří Malý jiri.maly@advertures.cz 737.857.589
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.