Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zpracovaly: Ing. Elena Tomanová - PhDr. Miroslava Borovcová -

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zpracovaly: Ing. Elena Tomanová - PhDr. Miroslava Borovcová -"— Transkript prezentace:

1 Zpracovaly: Ing. Elena Tomanová - elena.tomanova@atlas.czelena.tomanova@atlas.cz PhDr. Miroslava Borovcová - borovcova.m@seznam.czborovcova.m@seznam.cz www.online-podpora.webnode.cz

2 „Team building“ aktivity? http://werhere2eat.webnode.cz/meetings/teambuilding-activities/

3

4 Představujeme se jinak, než prezentacemi http://learningapps.org/display?v=p47b7hcy301 http://learningapps.org/display?v=pyzdh4pk301

5 Představujeme se jinak, než prezentacemi http://learningapps.org/display?v=p2hj0zyt501 http://learningapps.org/display?v=p5c0pd16201

6 www.learningapps.org

7 http://five.flash- gear.com/npuz/puz.php?c=v&id= 4537015&k=14612313 http://www.flash-gear.com/puzzle/ Máte rádi „puzzle“? http://www.jigsawplanet.com/

8 „Puzzle“ prezentace Studenti připraví klasickou presentaci o škole / městě v Power Point (maximálně 10 slajdů) a uloží ji jako jednotlivé obrázky, ty pak převedou do formy puzzle pomocí http://www.flash-gear.com/puzzle/ - příkladhttp://www.flash-gear.com/puzzle/příklad Partneři jednotlivé slajdy s obrázky i texty složí. Aktivita: k prezentaci vytvořené otázky např. kvíz v Hot Potatoes nebo v Googledocs, xat, quizrevolution apod.

9

10 „Puzzle“ prezentace Prezentace v PP a zvlášť puzzle některých obrázků či detailu z obrázku z prezentace. Úkolem partnerů je obrázek složit a napsat partnerům, o jaký objekt (jakou budovu, sochu koho apod.) se jedná.

11 Máte rádi křížovky? http://werhere2eat.webnode.cz/food-by-season/winter/ http://learningapps.org/display?v=pzqx2ru6c01

12 Máte rádi křížovky? https://crosswordlabs.com/view/haley-in-june-2015 https://crosswordlabs.com/

13 Kvizy, diskuze, průzkumy Pojďte si zasoutěžit: http://kahoot.it Nový kviz vytvoříte na adrese: www.getkahoot.com Soutěžit můžete na adrese: www.kahoot.it

14 Dotazníky pomocí nástroje k interaktivnímu vyučování Socrative www.socrative.com Nástroj k on-line testům, dotazníkům, anketám a hlasování Skupina studentů v jedné zemi vytvoří dotazník na zvolené téma, studenti ve druhé zemi odpovídají pomocí mobilů či tabletů a všichni vidí výsledky v reálném čase na plátně/monitoru. Vhodné k paralelní komunikaci

15

16

17 Free board game templates http://people.uncw.edu/ertzbergerj/ word_games.html http://people.uncw.edu/ertzbergerj/ word_games.html http://people.uncw.edu/ertzbergerj/p pt_games.html http://people.uncw.edu/ertzbergerj/p pt_games.html http://boardgames.lovetoknow.com/C reate_Your_Own_Printable_Board_Ga me http://boardgames.lovetoknow.com/C reate_Your_Own_Printable_Board_Ga me http://www.toolsforeducators.com/bo ardgames/ http://www.toolsforeducators.com/bo ardgames/ http://eslgamesworld.com/members/ games/pptgames/index.html http://eslgamesworld.com/members/ games/pptgames/index.html http://shauna1934.hubpages.com/hu b/board-game-templates http://shauna1934.hubpages.com/hu b/board-game-templates

18

19 „Blind meeting“ Studenti se seznámí pomocí dopisů a krátkých videí a napíšou si o každém z partnerů stručné poznámky. Ve škole jsme pak napřed zahraje hra „Who is who“, aby žáci pochopili princip otázek, kterými se co nejrychleji dozvědí, kdo je ta druhá osoba. Na společném chatu se studenti přihlásí do twinspace a na chat, ale pak si vymění počítače tak, aby každý seděl u nějakého jiného. Každá dvojice (Čech a zahraniční partner) pak má 5 minut na to, aby pomocí zjišťovacích otázek přišli na to, jak se jmenuje jejich partner. Např. http://eu-zone.webnode.cz/who-is-who/chat/http://eu-zone.webnode.cz/who-is-who/chat/

20 „JÁ V ČÍSLECH“ Žáci napíší text o sobě tak, aby obsahoval co nejvíce číselných údajů. Čísla vypíší číslicemi např. do takovéhoto obrázku a předají partnerovi Partner klade ano/ne otázky (email, na zeď profilu), nakonec napíše o novém kamarádovi krátký text oba texty se nakonec porovnají

21 „JÁ NA PLAKÁTU“ Obdobné s předcházející aktivitou, tentokrát s vizuální oporou ve formě plakátu či koláže z fotografií a klipartů

22 DĚKUJEME ZA POZORNOST, PŘEJEME VÁM HODNĚ KREATIVITY PŘI VYMÝŠLENÍ DALŠÍCH NÁPADŮ TAK, ABY VAŠE PROJEKTY BYLY VŽDY VELMI KOMUNIKATIVNÍ

23 Děkujeme za pozornost. www.naerasmusplus.cz www.etwinning.cz www.etwinning.net


Stáhnout ppt "Zpracovaly: Ing. Elena Tomanová - PhDr. Miroslava Borovcová -"

Podobné prezentace


Reklamy Google