Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek 2.10.2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek 2.10.2013."— Transkript prezentace:

1 Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek 2.10.2013

2 Obsah 1.Krátké představení BDO Advisory s.r.o. 2.Klíčové aktivity Projektu, jejich cíle a výstupy 3.Harmonogram Projektu 4.Dotazy, ukončení Strana 2

3 Představení BDO Advisory s.r.o. Informace o společnosti Celosvětově tvoří společnost BDO pátou největší síť poradenských a auditorských společností (cca 400 pracovníků v ČR); globální strategie BDO je zaměřena na rychlý růst, a to i prostřednictvím fúzí a akvizic. Společnost BDO Advisory s.r.o. (dále také „BDO Advisory“) poskytuje vysoce kvalitní poradenství a služby a jejím cílem je především pomoci svým klientům s optimalizaci hospodaření organizací ve veřejné správě a v orientaci a stabilizaci podnikání v neustále se měnících tržních a hospodářských podmínkách. Strana 3

4 Klíčové aktivity Projektu a jejich výstupy V rámci Projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ budou realizovány klíčové aktivity, které jsou definovány níže. Strana 4 1.Procesní řízení  Organizační struktura AS-IS  Procesní model TO - BE  Organizační struktura – TO-BE  Návrh reorganizace vnitřních směrnic  Seznámení vedení úřadu s návrhem TO-BE (seznámení s plánem implementace reorganizace) 2.Provedení Mystery Client 3.Vzdělávání v oblastech souvisejících s projektem

5 Klíčové aktivity Projektu a jejich výstupy Níže jsou podrobně popsány klíčové aktivity Projektu, které se budou bezprostředně týkat všech zaměstnanců úřadu Strana 5 2.Provedení Mystery Client  Dotazníkové šetření klientské spokojenosti  50 osobních, 30 telefonických a 40 e-mailových kontrolních kontaktů se zaměstnanci úřadu  Kontrolní kontakty budou realizovány průběžně v období 6 měsíců, aby byla zajištěna objektivita a věrohodnost hodnocení  Hodnocení pracovníků úřadu bude standardizované a bude realizováno na základě předem definovaných kritérií, např.:  Vstřícnost a „slušné chování“  Oborná úroveň  Schopnost odpovědět na dotazy  Rychlost odbavení klienta  Atd. 3.Vzdělávání v oblastech souvisejících s projektem 2 denní školení (nebo 2 x 1 denní) komunikačních a prezentačních dovedností (30 zaměstnanců rozdělených do 3 skupin)  První část školení proběhne ve skupině a bude zaměřena na školení „měkkých dovedností“  Ve druhé části školení bude poskytnuta zpětná vazba ve formátu 1 + 1, kdy budou shrnuty kladné poznatky z Mystery Client a oblasti, ve kterých je prostor pro zlepšení při komunikaci s klienty úřady 2 denní školení manažerských dovedností a řízení lidských zdrojů (4 vedoucí zaměstnanci, personalista, vedení úřadu a dalších 10 osob)  Školení bude zaměřeno na efektivní řízení lidských zdrojů a řízení organizace

6 Harmonogram Projektu Strana 6 20132014 1.2.3.9.10.11.12. V následujícím projektovém plánu je znázorněn přístup BDO Advisory k naplnění projektových cílů. Předmět plnění je rozdělen do 3 projektových etap. Procesní optimalizace úřadu 1 4. Provedení Mystery Client 2 3

7 Dotazy, ukončení BDO Advisory s.r.o. is a member firm within BDO International Limited (BDO International). References to BDO are to BDO International or its member firms. BDO International and its member firms are not a worldwide partnership. BDO International does not provide services to clients. Services are delivered independently by the member firms. Strana 7


Stáhnout ppt "Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek 2.10.2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google