Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilOlga Brožová
1
Alstanet poskytovatel softwarového řešení pro Facility Management (správa budov, nemovitostí, majetku atd.) Alstanet, s.r.o.
2
Alstanet „Řešení podle vašich představ“ Vlastní platforma využívající prostředí webového prohlížeče bez nutnosti instalace ! Na českém a slovenském trhu od roku 1999 Desítky implementací z oblasti Facility managementu a CRM. Certifikace ČSN EN ISO 9001:2001
3
Nabídka produktů a služeb Analýzy Datové a procesní v rámci organizace Zaměřené na integraci FM systému do prostředí zákazníka SW vývoj Customizace aplikace AFM dle potřeb zákazníka Komunikační rozhraní Parametrizace systému dle potřeb zákazníka Provoz a další služby Pasportizace, digitalizace, zaměření, generel majetku Pronájem a hosting systému Kompletní podpora, provoz, údržba FM systému
4
Bankovní sektor Unicredit Česká spořitelna Komerční banka Slovenská spořitelna Provident financial Energetika a průmysl Dalkia ČEZ RWE Transgas SPP Státní správa Všeobecná zdravotní pojišťovna ČSA Slovenská pošta Reference Sociální služby Naděje Domov pro Seniory Světlo Domov pro Seniory Praha 4 - Háje Reality Sekyra Group Unireality Orco Dodavatelé FM služeb ISS Optimal AB FACILITY Leven Altys VGP
5
Facility management v praxi Co se za tím skrývá? Evidence – Kompletní evidence všech aktiv společnosti o: Nemovitostech, Majetku, Technologiích, Zaměstnancích a subjektech a Údržbě Výkresová dokumentace s vazbou na data – pasporty budov Kompletní agenda spojená s Autoparkem, IT (HW a SW), Klíčů a karet Procesy Řízení procesů jako je: Údržba (Revize), Energie (spotřeby), Smluvní vztahy (termíny), Vyřazování majetku, Inventury Schvalování, Rezervace, Controlling Komplementarita na účetní systém, systém evidence majetku, personální systém
6
Slabá místa a příležitosti zlepšení Největší slabá místa (empirie): nedostatečná nebo nedostatečně detailní evidence (pasporty, spotřeby a jiné) pomalý přístup k informacím (šanony, neexistence dokumentace papírové atd.) neexistence centrálního úložiště dat - chyby v komunikaci opakování stejných postupů několika pracovníky (hledání stejných dokumentů) Příležitosti zlepšení: jednotnost dat, sdílení a sledování jejich využívání rychlá přístupnost dat – ušetření pracovního fondu aktualizace dat a jejich kontinuální údržba a práce s nimi
7
Typické oblasti nasazení I. Nemovitosti evidence technických dat jako je typy, plochy, povrchy, vybavení, … struktura členěná od pozemku přes budovu a podlaží až k místnosti či zóně propojení dat, otevírání formulářů nad grafikou a obráceně Technologický pasport evidence technologických zařízení, katalogizace vazba na plánovanou údržbu, revize sledování nákladů na provoz a údržbu, indikace opotřebení CAD Vizualizace import obrázků z běžného CAD editoru (např. AutoCad) prohlížení ve webovém prostředí včetně výběru hladin, popisků, tisku či exportu do PDF tematické mapy podle typu místnosti, povrchu či úrovně přístupu
8
Typické oblasti nasazení II. Řízení operativní údržby přístup co nejširšího počtu uživatelů, jednoduché zadávání řízení dispečinku, schvalování, interní / externí řešení řízení zdrojů, sledování nákladů, optimalizace Plánovaná údržba (revize) tvorba šablon (odpovídá normě, zákonu, doporučení výrobce), definuje co, jak často, za kolik a jak (vlastní/cizí) aplikace šablony na technologie či katalogový typ grafické přehledy, připomínkovač, plánování a kontrola nákladů Řízení energií evidence odběrných míst, měřidel a jejich odečtů výpočty spotřeb, promítnutí do pasportu, nájmů plánování a zpětné sledování na úrovni controllingu
9
Typické oblasti nasazení III. Helpdesk nahlašování požadavků Rozhraní pro zaměsntance zakázky (žádosti na opravy, služby,...) Evidence majetku a řízení inventur komplementární evidence k účetní, katalogizace sledování odpovědnosti, umístění v prostoru, využívání inventarizační proces, propojení na ERP
10
Typické oblasti nasazení IV. Bezpečnostní management, krizové situace evidence bezpečnostních směrnic, pokynů a plánů přístupový systém a kontrola přístupu a pohybu osob havarijní plány, business continuity Správa informačních technologií sledování aktivních a pasivních prvků, sítě a software hardwarový a softwarový audit, propojení na sklad a majetek přidělování a sledování odpovědnosti Řízení vozového parku přidělování (krátkodobé i dlouhodobé) vozidel zaměstnancům řízení údržby a komplexní správa vozového parku a karet PHM sledování měsíčních vyúčtování, vazba na mzdy
11
Konfigurace pro poskytovatele Engine AMC včetně základních evidenčních modulů: Nemovitosti, Zaměstnanci, Subjekty, Majetek Procesní moduly – Blok č. 1 CAD vizualizace, Technologie, Helpdesk, Plánovaná údržba Smlouvy, Energie Variantně další moduly tj. – Blok č. 2 Autopark, Klíče a karty, Inventury, Bezpečnost (Krizový management) Služby: Customizace a modifikace aplikace základě údajů získaných při analýze specifických požadavků na roční bázi Jednorázové vstupy: školení, nastavení aplikace na serverech volitelně: datové plnění Pronájem licencí systému na serverech Alstanet – internetová aplikace
12
Přínosy zavedení FM SW úplné a centrální informace o prostoru, nemovitosti, technologiích a majetku zpřehlednění finančních toků, zejména sledování nákladů a schvalování investic zvýšení efektivity práce jednotnost dat, sdílení a sledování jejich využívání rychlá přístupnost dat – ušetření pracovního fondu aktualizace dat a jejich kontinuální údržba a práce s nimi komplementarita na účetní či jiné systémy
13
Alstanet s.r.o. Lisabonská 4 190 00 Praha 9 mobil: + 420 731 104 324 e-mail: info@alstanet.cz Alstanet, s. r. o. - kontakt „Cíl: ochrana majetku společnosti“
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.