Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák 12.10. 2011.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák 12.10. 2011."— Transkript prezentace:

1 Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák 12.10. 2011

2 Konkurence je velká, odlište se …

3 Pár poznámek z letošní ročníku Být vidět „Nápadité, velké vizuály Hezká fotka, další obsah už ne tak pěkný Přehlednost i pro neznalce! Vytáhnou to podstatné, obětovat i velké věci Pozor na neprofesionalitu (Word) Pěkná, ale depresivní Méně textů, více nadšení! Umělecké dílo nemusí být studené Černobílé - jen odůvodněně Grafy – vizualizace pěkná, ale pak všude!“ Ne každého vaše téma zajímá – vytáhněte to podstatné Nejhorší pocity - Pasivita, unylost, nezájem, bezmocnost Správně - Aktivita, radost, pomoc, alarmující, prozření

4 Komunikace je dlouhodobá Uvažujte dlouhodobě Co je integrovaná kampaň Jedna vlaštovka jaro nedělá Méně je více

5 Může vedle velkých uspět malý? Klíčové otázky Je možné vedle zvětšující se konkurence uspět? Jak zaujmout, když jiní jsou větší a mají více prostředků? Kde na to mám vzít čas?

6 Zjednodušte komunikaci… Méně je více Na druhé straně „sedí“ normální člověk ne grantový úředník… Používejte srozumitelný jazyk Vytvořte pozitivní diskriminaci vybraných informací… (nedávejte všechno všem…) Buďte struční

7 Máte správnou cílovou skupinu? Řada neziskových organizací cílí komunikaci příliš pocitově… Některé nekomunikují vůbec, protože „to nepotřebují“… Jiné nedokážou svou myšlenku „prodat“

8 … je třeba vylézt z ulit

9 Buďte tam, kde jsou lidé…

10 Klíčová je vyváženost emocí a logiky

11 Nestačí mít přehledné informace, ale i emoce…

12

13 Nemluvte o sobě, ale o svých klientech

14 Sami poznáte kvalitu…

15

16 Navoďte atmosféru…

17 Shrnutí: 4 klíčové aspekty komunikace Srozumitelnost Umožňuje se zapojit osloveným OdlišnostPřesvědčivost

18 Otevřete-li se více lidem, lidé se více otevřou vám… Moderní neziskovka v moderní době Být aktivní Zapojte vaše dárce i klienty Získávat prostředky a jen dělat svou užitečnou práci přestává stačit… Musíte objasňovat své poslání, svou činnost…

19 Fundraising: Buďte konkrétní…

20 Zamyšlení - Kolik to bude stát a kdo to bude dělat? Jednoduché řešení - v řádů tisíců nebo desetitisíců Složitější řešení - desítky tisíc až statisíce Další náklady – webhosting, reklama, tisk, optimalizace…. však víte Zvažujte Můžete platit, nebo využít granty…. „Ale… nemůže to někdo udělat jako sponzorský dar?“ „Nemůžu si to udělat sám?“ „A když to někdo udělá zdarma, bude se o to starat?“ Doporučení Kombinujte, nechte si možnost aktualizace Využívejte nástroje zdarma Buďte nicméně vždy profesionální a nešetřete na nesprávném místě

21 Nemusíte dělat vše, důležité je začít… Napište si dnes alespoň tři jednoduché myšlenky, které uděláte hned zítra…

22 Kontakt Tomáš Jindříšek +420 724 105 416 tomas@jindrisek.com www.jindrisek.com


Stáhnout ppt "Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák 12.10. 2011."

Podobné prezentace


Reklamy Google