Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDominika Lišková
1
Jedeme pro Světlušku Projekt Radiožurnálu a NF Českého rozhlasu 23.9. 2015 Ondřej Suchan, Přemysl Filip
2
Popis projektu
3
Okružní roadshow nevidomých cyklistů a jejich doprovodu po České republice. Termín: 1. července - 29. srpna 2015 Počet etap: 10 krajů ČR Délka etap:cca 15 - 30 km denně Trasa: známé cyklistické trasy zajímavá místa významné letní akce Zapojení veřejnosti: každou Středa a Sobota výzva k účasti v pelotonu
4
Cíle
5
Cíl projektu - Propagace značky NF Českého rozhlasu Světluška - Propagace cyklistiky - Zajímavé obsahy do vysílání (putování po Česku) - Výběr prostředků na podporu sportovních aktivit pro nevidomé
6
Pokrytí ve vysílání
7
Redaktoři CZP monitorují akci Červenec: František Kuna, Sportovní redakce Srpen: Lubomír Smatana, Domácí redakce Denní výstupy: -jeden stočený materiál ve dvou stopážích ve verzi i pro regiony (1:30 a 2:30) - odpolední živé vstupy + podpora celoplošných a regionálních stanic
8
Harmonogram aktivit / týden
9
Pondělí:přejezd Úterý:VIP osobnost - sport Středa:peloton (moderátor regionální stanice) Čtvrtek:VIP osobnost - kultura Pátek:trasa k vybrané kulturní památce regionu Sobota:peloton (moderátor celoplošné stanice) Neděle:trasa na přání posluchačů
10
Vizuál a grafika projektu
11
Oboustranný klíčový vizuál s Braillovým písmem
12
Vizuál a grafika projektu – samolepka a plakát
13
Komunikace
14
Komunikační kanály -Český rozhlas Radiožurnál a regionální stanice -Plakáty -Samolepky -Reklamní placky s logem projektu -Web: www.jedemeprosvetlusku.cz, www.rozhlas.cz/jedemeprosvetlusku, www.svetluska.czwww.jedemeprosvetlusku.cz www.rozhlas.czwww.svetluska.cz -Aplikace „Jedeme pro Světlušku“ - sdílení fotografií z cest -Sociální sítě Facebook, Twitter svetluskajede, Instagram svetluskajede -PR – regionální TV, tisk (deníky, týdeníky), online -Lokální propagace jednotlivých měst a obcí -Informační centra regionů
15
Mediální plnění: Partneři -Prezentace značky v rozhlasovém spotu projektu -Prezentace v terénu formou reklamních bannerů -Viditelné uvedení loga na hlavním doprovodném vozidle -Logo v prezentačních materiálech projektu -Logo na webu projektu
16
Výsledky projektu
17
Peloton v průběhu měsíců července a srpna: Ujel 1130 km na tandemovém trojkole Navštívil celkem 43 měst v 10 krajích ČR Propojil se 4x s Kavárnou POTMĚ – Jihlava, Ostrava, Písek, Plzeň Projekt přišli vždy osobně podpořit zástupci měst -Celkem odvysíláno 400 reportáží a spotů -PR hodnota mediálního pokrytí 1,250 mil Kč -Celkem prodáno: cca 2500 ks reklamních předmětů Světluška -Přímo vybráno cca 90.000 Kč, nevidomým rozdělujeme formou grantového řízení zaměřeným na sport 200.000 Kč
18
VIP osobnosti
19
Peloton osobně podpořilo 9 VIP osobností z oblasti sportu: 7.-8.7. Jiří Daler (OH cyklistika 1964) 21.7. Roman Pavlík (atletika) 21.7. Josef Zimovčák (MS na vysokém kole) 30.7. Květa Jeriová - Pecková (OH 1980/1984 běh na lyžích) 4.8. Martin Koukal (běh na lyžích) 11.8. Jan Luňáček (kanoista) 18.8. Jiří Hrdina (trojnásobný vítěz Stanley Cupu) 25.8. Jiří Bouška (mistr světa v cyklistice 2014, profesionální handicapovaný cyklista) 27.8. Vladimír Bartůněk (atlet, mílař)
20
VIP osobnosti Peloton osobně podpořily 5 VIP osobností z oblasti kultury: 9.7. Marek Němec (herec) 16.7. Ondřej Ládek alias Xindl X (hudebník) 6.8. Vanda Hybnerová (herečka) 13.8. Marek Vašut (herec) 20.8. Jindra Polák, skupina Jelen (hudebník)
21
Hodnocení
22
František Kuna, reportér Českého rozhlasu „Byl to měsíc plný velmi netradičních zážitků. Samotné trojkolo v něm sice hrálo důležitou roli, ale daleko víc si budu pamatovat to soužití s nevidomými, které obdivuji nejen za jejich přístup k životu, ale třeba i pro jejich doslova černý humor. Při jízdě na trojkole jsem zkusil zavřít oči a vydržel to asi deset sekund, zvědavost mi nedala. Uvědomil jsem si, že vidět není samozřejmost. I proto doporučuji navštívit Kavárnu POTMĚ.“
23
Hodnocení Přemysl Filip, ředitel Nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška „Mělo se jednat o prázdninový, pohodový projekt, což se za nás jednoznačně naplnilo. Teprve ve druhé řadě šlo o fundraising, který byl spíše vedlejším produktem, ale i tak dosáhl objemu, že jsme mohli vyhlásit výběrové řízení pro nevidomé na sportovní granty. Projekt pro nás byl cenný tím, že seznámil formou zajímavou reportáží veřejnost se světem nevidomých. Věřím také, že pravidelné reportáže před sbírkovými dny zvýšily povědomí veřejnosti o sbírce Světluška, pro koho je určena a jak pomáhá.“
24
Hodnocení Aleš Moravec, nevidomý cyklista a aktivní účastník „Projekt se mi velmi líbil, protože šlo o sport, a to je moje velká záliba. Navíc jsem se seznámil s řadou nových a zajímavých lidí a zažil řadu věcí, které bych asi jinak nezažil. Rozhovory s osobnostmi na kole, např. s hokejistou Jirkou Hrdinou nebo zpěvákem skupiny Jelen Jindrou Polákem nebo zážitek v akrobatickém letadle, pro mě byly třešničkami celkově povedené akce, kterou bych si moc rád někdy do budoucna zopakoval.“
25
Hodnocení Filip Čáp, Esatrade s.r.o. (zastoupení ISOSTAR) „Jednalo se o prázdninový sportovně - charitativní projekt, což přesně zapadá do naší dlouhodobé strategie a to podporovat nejen profesionální sport, ale i takový druh sportu, který mohou dělat lidé s jakýmkoliv tělesným či psychickým omezením. Tímto bych rád poděkoval celému organizačnímu týmu za skvělou práci a popřál, aby se eventuálně v dalším ročníku, ve který věříme, podařilo vybrat více prostředků na dobročinné aktivity a podařilo se tak ještě lépe provázat fundraising se sportem.“
26
Apendix: Fotogalerie
27
Peloton v Karviné
28
Peloton v Jihlavě
29
Pálava
30
VIP osobnost Josef Zimovčák
31
VIP osobnost Jindra Polák (ze skupiny Jelen)
32
VIP osobnost Ondřej Ládek alias Xindl X
33
VIP osobnost Jiří Hrdina (a nevidomý Aleš Moravec)
34
Děkujeme za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.