Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Skladba vět - slovosled
Advertisements

Gymnázium a SOŠ Jaroměř, Lužická 423, Jaroměř Mgr
Německý jazyk GUTEN TAG! LEKTION 1 7. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
W - FRAGEN W - otázky. W - FRAGEN W - otázky W -FRAGEN WER? WIE? WAS? WO? WOHER? WEM? WANN? WARUM? KDO? JAK? CO? KDE? ODKUD? KOMU? KDY? PROČ?
POŘÁDEK SLOV V NĚMECKÉ VĚTĚ
TÁZACÍ ZÁJMENA A TÁZACÍ PŘÍSLOVCE
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_03_prezentace
1.Das ist Paul. WER ist das? Kdo je to? 2.Thomas ist dort. WO ist Thomas? Kde je Thomas?
Součin mocnin se stejným základem
Matematika – 8.ročník Třetí mocnina
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami – 1
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Druhá a třetí mocnina a odmocnina - shrnutí
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
W – FRAGEN W- otázky. W – FRAGEN W- otázky WER? KDO? WIE? JAK? WAS? CO? WARUM? PROČ? WOHER? ODKUD?
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
1. LEKCE (1. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Jonas práce s textem pro 3.ročník. Co o něm umíš říci? Wie heißt er? Ist er groß? Was hat er? Jonas Wie ist der Ball? Wie ist die Katze? Wie heißt sie?
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_32_NJ7_W-Fragen TÉMA: W-Fragen ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_NJ Téma: Barvy Číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
O BCHODNÍ AKADEMIE, S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A J AZYKOVÁ ŠKOLA S PRÁVEM STÁTNÍ JAZYKOVÉ ZKOUŠKY, H RADEC K RÁLOVÉ Autor:PhDr. Petr Schlegel Název materiálu:
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ4 – 1 Familie Wagner Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk a.
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
FRAGEN ÜBUNGEN Název školy
Digitální učební materiál
Slovní druhy Český jazyk – 5. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Tvoření otázek v němčině
Transkript prezentace:

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST EU Peníze školám Německý jazyk H A L L O! LEKTION 4 7. ročník

Název: HALLO! Anotace: slovní zásoba k tématu – HALLO! – výklad slovní zásoby, ustálená spojení, infinitiv x slovesný tvar, věty oznamovací, věty tázací s tázacím slovem x věty tázací bez tázacího slova Vypracoval: Mgr. Anna Červená Vzdělávací oblast:Další cizí jazyk Metodika práce s materiálem: Výkladová prezentace, lze využít i k opakování Druh učebního materiálu: Prezentace Power Point Ročník: 7. ročník Datum vytvoření: říjen 2011

Z OBSAHU … OPAKOVÁNÍ barvy slovní zásoba slovesa podstatná jména věty tázací věty oznamovací

SLOVNÍ ZÁSOBA dochpřece, ale ano sotak das Tschechischčeština tschechischčeský Ach so!Ach tak!

INFINITIV x SLOVESNÝ TVAR INFINITIVSLOVESNÝ TVAR kochener kocht badener badet reitener reitet lernener lernt fotografierener fotografiert singener singt

turnener turnt malener malt machener macht wandernsie wandert wohnensie wohnt heißensie heißt spielensie spielt hörener hört wartener wartet

ROZŠÍŘENÁ SLOVNÍ ZÁSOBA ustálená spojení Wie geht es dir?Jak se máš? Wie geht es Ihnen?Jak se máte? (Vy) Wie alt bist du?Jak jsi starý? Ich bin 10 Jahre alt.Je mi 1O let. Woher kommst du?Odkud pocházíš? Woher kommen Sie? Odkud pocházíte? Wie sind deine Hobbys? Jaké máš zájmy?

VĚTY OZNAMOVACÍ Simone hat einen Papagei. Simona má nějakého papouška. Der Papagei ist grün, gelb und rot. Ten papoušek je zelený, žlutý a červený. Peter hört Radio. Petr poslouchá rádio. Das Radio ist neu und schön. To rádio je nové a hezké.

Hans fotografiert ein Auto. Honza fotografuje nějaké auto. Das Auto ist schwarz. To auto je černé. Es ist auch neu. Je také nové. Lisa hat eine Puppe. Lisa má nějakou panenku. Sie heißt Heidi. Jmenuje se Heidi.

VĚTY TÁZACÍ - s tázacím slovem Wie heißt du? Jak se jmenuješ? Wo wohnst du? Kde bydlíš? Woher kommt ihr? Odkud pocházíte? (vy – tykání) Was ist das? Co je to?

Wer ist das? Kdo je to? Warum lernst du Deutsch? Proč se učíš němčinu. Wann kommst du? Kdy přijdeš? Wie geht es dir? Jak se ti vede? Was malt er? Co maluje?

VĚTY TÁZACÍ - bez tázacího slova Lernt Rita Deutsch? Učí se Rita němčinu? Malt er einen Hund? Maluje nějakého psa? Fotografierst du eine Katze? Fotografuješ nějakou kočku? Ist der Hut blau oder rot? Je ten klobouk modrý nebo červený?

Téma: HALLO! Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office Power Point Zoner - České kliparty Heute haben wir Deutsch Autor: Mgr. Anna Červená ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (