Gymnázium a SOŠ Jaroměř, Lužická 423, Jaroměř Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Das Aussehen der Menschen
Advertisements

Skladba vět - slovosled
Allegorie der Frösche (Präsentation)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová
W - FRAGEN W - otázky. W - FRAGEN W - otázky W -FRAGEN WER? WIE? WAS? WO? WOHER? WEM? WANN? WARUM? KDO? JAK? CO? KDE? ODKUD? KOMU? KDY? PROČ?
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
POŘÁDEK SLOV V NĚMECKÉ VĚTĚ
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
VY_32_INOVACE_8A13 Reakce kyseliny sírové s manganistanem draselným – efektní experiment Blesky pod vodou Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423,
Škola Střední průmyslová škola Zlín
Efektní motivační experiment – zapálení vaty skleněnou tyčinkou
VY_32_INOVACE_7C14.  Rozložení snímků obsahují formátování a rozmístění jednotlivých částí obsahu.  Rozložení obsahuje také motiv, tedy nastavení formátování.
Rozklad dichromanu amonného
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Test - vlastnosti elektromagnetických vln Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012 VY_32_INOVACE_6C-10.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Test – vlnové vlastnosti světla Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012 VY_32_INOVACE_6C-17.
Katalyzátory – efektní experiment Katalytický svařák
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_03_prezentace
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Světlo - viditelná část spektra elektromagnetických vln Autor: Mgr. Miloš Boháč ©
Destilace – důkaz ethanolu ve stolním víně
KURZOVNÍ LÍSTKY, PŘEVODY MĚN
VY_32_INOVACE_3C19 Gymnázium a SOŠ,Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová Past Perfect.
Redoxní reakce - reakce glukosy s methylenovou modří
VY_32_INOVACE_8A4 Reakce sodíku s vodou
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek Příprava kyslíku – peroxidová střela VY_32_INOVACE_8A2.
Sublimace chloridu amonného – efektní motivační experiment Umělá mlha
Historie databází, jejich význam a základní pojmy
1.Das ist Paul. WER ist das? Kdo je to? 2.Thomas ist dort. WO ist Thomas? Kde je Thomas?
Grafika 7 CorelDraw – tvarování objektů VY_32_INOVACE_7B7.
vznik kmitů, rezonance © 2012 VY_32_INOVACE_6C-14
VY_32_INOVACE_1C14 Tyrš a Sokol Křížovka - opakování.
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
VY_32_INOVACE_6B5 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Přenos tepla Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
VY_32_INOVACE_7C20 Předloha snímku Jana Vosáhlová.
Reported speech Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová VY_32_INOVACE_3C18.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř
VY_32_INOVACE_7A3 FINANČNÍ MATEMATIKA PŘEVODY MĚN.
Lucerna VY_32_INOVACE_1A3. sedmipatrový palác z roku 1912 s převážně secesními interiéry budovou je vedena pasáž spojující Štěpánskou a Vodičkovu ulici.
VY_32_INOVACE_2C20 Pracovní list Věra Čáslavská.
George Orwell 1984 (Nineteen Eighty-Four)
VY_32_INOVACE_7B13 Databáze Vstupní maska.
Německá otázka. Stavba berlínské zdi
VY_32_INOVACE_7A5 FINANČNÍ MATEMATIKA RODINNÉ HOSPODAŘENÍ.
Reakce karbidu vápenatého s vodou
VY_32_INOVACE_7A4 FINANČNÍ MATEMATIKA RODINNÝ ROZPOČET.
VY_32_INOVACE_8A7 Kyslík a hoření
Hoření – motivační experiment Nehořlavý kapesník
VY_32_INOVACE_9A14 KVĚTNÍ VZOREC A KVĚTNÍ DIAGRAM
Model hasícího přístroje
W – FRAGEN W- otázky. W – FRAGEN W- otázky WER? KDO? WIE? JAK? WAS? CO? WARUM? PROČ? WOHER? ODKUD?
VY_32_INOVACE_4C3 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Eliška Ducháčová Wir üben deutsche Grammatik PASSIV.
1. LEKCE (1. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_32_NJ7_W-Fragen TÉMA: W-Fragen ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Kdo?, jak?, co?, kde?, který?, v kolik hodin? wer wie was wo welcher, welche, welches wann wie lange um wie viel kdo jak, jaký co kde který kdy jak dlouho.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Tvoření otázek v němčině
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Gymnázium a SOŠ Jaroměř, Lužická 423, 551 23 Jaroměř Mgr Gymnázium a SOŠ Jaroměř, Lužická 423, 551 23 Jaroměř Mgr. Eva Matysová VY_32_INOVACE_4C9 Wortstellung

Aussagesätze - věty oznamovací Direkte Wortstellung - přímý pořádek Podmět Přísudek Ostatní větné členy Simone wohnt in Berlin. Karin surft gern im Internet. Indirekte Wortstellung – nepřímý pořádek Zdůrazněný Přísudek Podmět Ostatní vět.členy člen In Berlin wohnt Simone. Im Internet surft Karin gern.

Bilden Sie Aussagesätze direkte – undirekte Wortstellung ein Handy – er – auch – hat. wohnt – Marco – in Potsdam. Flöte – sie – gern – spielt. gern – zur Schule – geht – Jens. Englisch – auch – sie – hat – gern.

Lösung Er hat auch ein Handy. Ein Handy hat er auch. Marco wohnt in Potsdam. In Potsdam wohnt Marco. Sie spielt gern Flöte Flöte spielt sie gern. Jens geht gern zur Schule. Zur Schule geht Jens gern. Sie hat Englisch auch gern. Englisch hat sie auch gern.

Fragesätze – otázky tázací Entscheidungsfrage – otázka zjišťovací Wohnst du in Berlin? Spielst du Klavier? Ergänzungsfrage – otázka doplňovací Wie heißt du? Wo wohnst du? Was ist das?

Tázací zájmena Wer ? Kdo? Was? Co? Wie? Jak, jaký? Wo? Kde? Woher? Odkud? Warum? Proč? Wohin? Kam?

Bilden Sie Fragesätze alt – seid – wie – ihr? ihr – wohnt – in Berlin? im Internet – gern – er – surft? ihr – reist – nach Frankreich – auch? Fußball – spielst – du – wo? ist – ein Fan – vom FC Bayern- er? du – Englisch – hast - gern?

Lösung Wie alt bist du? Wohnt ihr in Berlin? Surft er gern im Internet? Reist ihr auch nach Frankreich? Wo spielst du Fußball? Ist er ein Fan vom FC Bayern? Hast du gern Englisch?

Übersetzen Sie On má také mobil. Hraješ rád počítačové hry? Je mu 18 let. Oni bydlí nedaleko od Lukase. Posíláš hodně esemesek? Simona má ráda angličtinu a němčinu. Kdy posloucháš hudbu?

Lösung Er hat auch ein Handy. Spielst du gern Computerspiele? Er ist 18 Jahre alt. Sie wohnen nicht weit weg von Lukas. Schickst du viele SMS? Simone hat gern Englisch und Deutsch. Wann hörst du Musik?

Zdroje Direkt Neu 1, Němčina pro střední školy, Klett, 2011

Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, 551 23 Jaroměř Projekt: Škola v digitálním světě aneb Uchop svoji šanci Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0210 Číslo DUM: VY_32_INOVACE_4C9 Jméno autora: Eva Matysová Název práce: Wortstellung Předmět: Německý jazyk Ročník: Tercie Časová dotace: 30 minut Vzdělávací cíl: Objasnit a procvičit stavbu věty oznamovací a otázek v němčině Pomůcky: Dataprojektor Poznámka: Inovace: Využití výpočetní techniky ve výuce Datum vytvoření DUM: 3. 10. 2012