Předložky v časových údajích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
16.1 Präpositiotionen mit dem Akkusativ
Advertisements

NJ - gramatika Předložky – 3-4.pád.
Sich für einen Job zu entscheiden, heißt neue Chancen wahrzunehmen
NJ - gramatika Předložky – 3. pád.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky prvního ročníku Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
15.1 Präpositiotionen mit dem Dativ
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Materiál je v souladu s ŠVP ZŠ Vrbno pod Pradědem
Časové údaje die Zeitangaben
KALENDER UND ZEITBEGRIFFE
Projekt: L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovů
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Zeitangaben Střední průmyslová škola Otrokovice
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Škola Střední průmyslová škola Zlín
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Blasenspiel Stell Fragen für Anfänger
Předložky se 3.pádem Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Opakování učiva 8. ročníku
Určování času Mgr. Monika Vybíralová.
9. LEKCE (9. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
2. LEKCE (2. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
DIE ZEITBESTIMMUNG - URČOVÁNÍ ČASU Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Katka Česalová Datum: Cílový ročník:
Wir treiben Sport / 1 / BADEN. Přečti, přelož a řekni, jak je to u vás. Nová slovíčka hledej ve slovníku. Sehr oft fahren wir nach Waldmünchen oder nach.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
S CHRITTE 2 L EKTION 9 M ODALVERBEN MÜSSEN DÜRFEN Autor: Mgr.Marcela Smutková.
S CHULE PhDr.Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.05 Číslo projektu:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_02 Schulsystem in der BRD TEMA:Reálie.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 3. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová NÁZEV: VY_32_INOVACE_NJ,9_10_MEINE.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Tagesablauf I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 7. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
S CHRITTE 2 L EKTION 9 I N DER FREMDEN S TADT Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_12-17 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorMgr.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_154_Arbeitswelt Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_445 Nj/7 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_17.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Feste und Bräuche in Deutschland Autor: Ing. Vladimíra Brumková.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.11_welche_jahreszeiten_sind_das Datum : Ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_148_ Mein Tag Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_03 Ordinalzahlen TEMA:Jazyková kompetence.
Edu.Region learning platform ideas. Edu.Region learning platform General questions – which platform? e.g. - license neededhttps://learn.noeschule.at/
Kdo?, jak?, co?, kde?, který?, v kolik hodin? wer wie was wo welcher, welche, welches wann wie lange um wie viel kdo jak, jaký co kde který kdy jak dlouho.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Wochenplan ČÍSLO.
Vyjádření data, letopočtů VY_32_INOVACE_02-04 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
ČASOVÉ ÚDAJE.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Familie III.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Označování času v němčině
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres
Transkript prezentace:

Předložky v časových údajích České předložce „v“ odpovídají v němčině předložky „am - im - um“ se 3.pádem Im Mai - v květnu / o měsících Im Sommer - v létě / o ročních obd. Am Montag - v pondělí / o dnech Um sieben Uhr - v sedm hodin/ o hodinách

Wann? Kdy? Se 3.pádem Wann kommen Sie nach Berlin? In einem Monat - za měsíc In einer Woche - za týden In einem Jahr - za rok Gegen Mittag - kolem poledne In den Ferien - o prázninách

Für wie lange? Wie lange? - Na jak dlouho ? Für wie lange bleiben Sie in Prag? -Na jak dlouho zůstanete v Praze? Für drei Tage - na tři dny Für eine Woche - na týden Für einen Monat - na měsíc Für ein Jahr -na rok Den ganzen Monat - celý měs.

Bis wann? - Do kdy? se 3.pádem Bis wann bleibst du in der Schule? - Do kdy zústaneš ve škole? Bis zehn Uhr - (až) do deseti hodin Bis morgen - (až) do zítřka Bis Freitag - (až) do pátku Bis zum zweiten Juni - (až) do 2.června

Wie lange? - jak dlouho? Wie lange bist du im Büro? - Jak dlouho jsi v kanceláři? Von sieben bis acht - od sedmi do osmi Von morgens bis abends - od rána do večera Vom ersten bis dritten April - od prvního do třetího dubna

Seit wann?_______-__ od kdy? se 3.páden Seit wann bist du auf See? - Od kdy jsi na moři? Seit einem Monat - již měsíc Seit einer Woche - již týden Seit einem Jahr - již rok Seit 5 Tagen - již 5 dní Ab morgen - od zítřka