BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté
Obsah předmětu – viz IS: PV_MVVS_struktura_2014.pdf PV_MVVS_struktura_2014.pdf Skupinový projekt – týmová práce z týdne na týden Podmínky zkoušky Literatura
Centrum pro výzkum neziskového sektoru Brno kulturní, o.s. Buranteatr
Složky seminární práce: Analýzy vnějšího prostředí Analýzy vnitřního prostředí Souhrnná SWOT analýza + aktuální cíle (SMART), příp. redefinice poslání organizace + výběr strategie Politiky – Komunikační audit Mediální plán nebo Komunikační kampaň Fundraisingový audit Plán sponzorství Akční plány
On-line TEST - 1/2 hodnoty známky Skupinový projekt - 1/2 hodnoty známky Vypsány zkouškové termíny před zápočtovým týdnem Hodnocení skupinového projektu v zápočtovém týdnu Nahlášení se na zkouškové termíny a test mít napsaný alespoň den před zkouškou V případě zlepšení známky nebo v případě nerozhodné známky účast na zkoušce - obhajoba skupinového projektu Možnost opravného testu při zkoušce
KOTLER, Philip a Alan R. ANDREASEN. Strategic marketing for nonprofit organizations. 6th ed. Upper Saddle River: Prentice-Hall, vii, 536 s. ISBN X KOTLER, P.: Marketing management : Analýza, plánování, realizace a kontrola; Praha : Victoria Publ.10.vydání, 2000; ISBN ŠKARABELOVÁ, SIMONA. Marketing ve veřejném sektoru. Brno: MU, DSO a elektronická skripta. Studijní materiály v ISu pro BPV_MVVS
Informace ve Studijních materiálech předmětu BKV_MVVS na ISu : DSO (neaktuální, probíhá inovace obsahu předmětu ) + nové texty PwPt prezentace s odkazy na literaturu Organizační pokyny Vzorové práce