Expedia Inc. – AdCamp 15.4.2015. © Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 2 Expedia Inc. - portfólio.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

Využití cloudových služeb ve školství
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Olympiáda techniky Plzeň 2011
HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků.
Jeden cíl, společná cesta Ministerstvo vnitra České republiky Postup projektu CZECH POINT.
>> 1 Ing. Zdeněk Vejvoda Technologická podpora liberalizace Bratislava
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Tvorba dokumentů – kritéria Obsah a forma –aktuálnost a správnost informací, variabilní data, –forma adekvátní příjemci, estetika, –účelná struktura, členění.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Základní služby Internetu
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
1 Ex Libris Alma Nová generace knihovních služeb.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Prezentace Internetový portál Plzeňského kraje jako komunikační nástroj Plzeňský kraj Odbor informatiky Ing. Jaroslav Antoš, Ph.D.
Jak se implementuje Primo v ČR Martin Vojnar, MULTIDATA Praha s.r.o.
Současný stav a další rozvoj Tomáš Martinek Zlínský kraj.
Metodika tvorby a didaktika e-learningu Josef Hajkr
Roadshow AHR ČR 12. října 2011 Parkhotel, Hluboká nad Vltavou Roman Vacho prokurista a výkonný ředitel 3 star activity hotels, s.r.o.
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Nokia Czech Republic, s.r.o. Igor Šmerda, program manager.
Sales & Consulting IGS, Czech Republic © 2005 IBM Corporation Optimalizace a sdílení informací ve státní správě Pavel Hrdlička.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
Služby ČTK pro veřejnou správu V Hradci Králové dne
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Distribuční cesty.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
1 Internet a marketing pracovních příležitostí. 2 Informace o trhu práce 1.aktivita ekonomicky výdělečných lidí na trhu práce roste 2.aktivita zaměstnavatelů.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
E-UtilityReport WEBOVÉ ŘEŠENÍ PRO VYJADŘOVÁNÍ K EXISTENCI SÍTÍ.
Internet,Historie,možnosti připojení,služby
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
iŠkola.cz - online univerzální webový školní informační systém
PUMA x FACR jedna z největších sportovních firem světa
Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
STORE B2B je nový efektivní nástroj mezi B2B partnery
Ústřední knihovna FSS MU Jak se dostat Wiley pod sukni
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Informační zdroje pro vědu a výzkum na ČZU
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
e-Gov a přístupy k jeho hodnocení
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Prezentace společnosti CONTE spol. s r.o.
Řecko Ondřej Munduch 4.A.
Transkript prezentace:

Expedia Inc. – AdCamp

© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 2 Expedia Inc. - portfólio značek * Za celý r ,7 mil. rezervovaných noclehů* 19 let od r zemí 150 rezervačních webů 35 jazyků Každou vteřinu si zákazníci na webech skupiny Expedia rezervují 6 noclehů.

© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 3 Uživatelská hodnocení 9 z10 zákazníků využívá on-line hodnocení při výběru hotelu a ostatních služeb v destinaci

© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 4 Uživatelská hodnocení

© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 5 Real-time Feedback Hodnocení zákazníků (tzv. Reviews / User Generated Content) jsou jedním ze základních stavebních kamenů hotelového marketingu. Hodnocení mají přímý vliv na průměrnou cenu, obsazenost hotelu a tím i na RevPAR/GOPPAR. Hodnocení jsou dnes všude na internetu od Googlu počínaje, přes Tripadvisor, až k samotným OTA`s. Poslední dobou jsou, již konečně, hodnocení verifikována (deanonimizece přes FB, GG accounty, atd.). Expedia jako první OTA přinesla možnost ověřených hodnocení na základě odbydleného pobytu v hotelu.

© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 6 Real-time Feedback Expedia znovu jako první přináší novou technologii – Real-time Feedback. Jak Real-time Feedback funguje? 1) V den příjezdu odesíláme komunikaci ( /push notifikaci), kde se hosta ptáme jestli byl spokojen s check-in(em). 2) Host má možnost odpovědět přes velice jednoduché rozhraní. 3) K hoteliérovi se dostane feedback přes extranet, kde má okamžitý přístup k detailům zpětné vazby, vč. možnosti okamžitě reagovat.

© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 7 Real-time Feedback Hoteliér, až do teď, mohl odpovídat na hodnocení po odjezdu hosta, kdy už se zpravidla jedná pouze o pasivní přístup a ve většině případů pouze o krizovou komunikaci. Díky Real-time Feedback Nástroji je možné komunikovat s hostem, dokud je ještě v hotelu. Čímž hoteliér může proaktivně předejít publikování nelichotivého hodnocení ze strany hosta.

© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 8 Příklady netradičních marketingových komunikací

© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 9 Extreme booking I

© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 10 Extreme booking II

© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 11 Expedia Japan

12 Děkuji za pozornost! Jan Novák Market Manager Czech Republic & Slovakia Kontakt: vizitky nerozdávám - šetřím stromy