Purkyňovo gymnázium Strážnice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Ekologická výchova v Zoo Ostrava
CZ.1.07/2.2.00/ KA1 - Inovace laboratoří Geotechniky využívaných v rámci praktické výuky studentů Fakulty stavební a Hornicko-geologické fakulty.
Představení zajímavých projektů OPVK
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
Pestrý svět učení. Pedagogové vybrali tyto šablony :  Čtenářská a informační gramotnost šablona č I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Výuka chemie na ZŠ ve spolupráci se SŠ Mgr. Klára Helanová.
MULTIKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŠANCE PRO EVROPU. PROJEKT V OBLASTI PODPORY PRIORITNÍ OSY 1.2 – ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI PODÁNO 29.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
NPR ČERTORYJE. T ERÉNNÍ CVIČENÍ o Cílem práce: Tvorba podrobného plánu terénního cvičení Zpestření výuky o Přínos práce: o Vlastní realizace cvičení na.
Aktivizující prvky při výuce F na ZŠ
Hotelnictví a gastronomie zblízka (vzdělávací program se stážemi) Zpracovala: Tvrdoňová Anna Datum: 2013.
Učivo o živé přírodě v přírodopise
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Přírodovědný stacionář JEDOVNICE
Prosinec A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy.
Olomouc 5. října 2006 Stojíme na začátku: ÚVODNÍ KONFERENCE k projektu „Střední školství v přechodu ČR na novou politiku EU pro zemědělství a venkov “
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Říjen A-2-3 Kroužek přírodovědných předmětů I.
Listopad A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy pro práci s pluhy.
Název projektu Tvorba a realizace kurzů v rámci celoživotního vzdělávání rozšiřujících kvalifikaci v oblasti speciální pedagogiky Tento projekt je spolufinancován.
Koordináto ř i projektu (manaže ř i): Mgr. Ond ř ej Šerý Mgr. Zuzana Svozilová Prostupné jazykové vzdělávání na ZŠ Deblín CZ.1.07/1.1.02/
Partner P 30 – Gymnázium Boskovice Projekt „Spolupráce“ Dvě roviny -materiální -vzdělávací.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
P1 Střední škola a Základní škola Tišnov. Projektový záměr vytvořit síť základních škol, které budou spolupracovat s naší střední školou zvýšit zájem.
Červen A-2-3 Kroužek odborných předmětů Soutěž v ovládání mechanizace.
PROJEKT ŠABLONY CZ.1.07/1.5.00/ Zpracovala: RNDr. Dagmar Fialová SŠP, Brno, Jílová 36g
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Trojlístek – IRER a FChT Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let  Metodiky  Semináře pro pedagogy.
STRUKTURA METODIKY STRUKTURA METODICKÉHO LISTU PRACOVNÍ LIST PROJEKTOVÝ DEN A PREZENTAČNÍ DEN PROGRAM SEMINÁŘE CHEMIE 1 Projekt TROJLÍSTEK, Seminář chemie,
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Mgr. Dagmar Muzikářová. ZAŘAZENÍ POKUSU Poznáváme složení látek - částice látek Jednoduché úlohy s dostupnými látkami a pomůckami, bez nutnosti laboratoře.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Přírodní rezervace Kanada Zlínský kraj Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_06_35.
Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie pro žáky ve věku 11 až 15 let Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu,
Výroba mýdla - - žákovský pokus MGR. DANIELA SZMEKOVÁ.
Učivo o živé přírodě v přírodopise
elektrotechnických měření
Aktuální informace o stavu
Základní škola, Znojmo, náměstí Republiky 9
Přírodní, rekreační oblasti na Slovácku
Strážnické pomoraví.
Chemické rovnice a reakce v praktické výuce chemie
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Ochrana krajiny a přírody ČR VY_32_Inovace_20KR-1
Ph látek VY_32_INOVACE_1A_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Vac_III_06 Ochrana přírody a krajiny
Neživá příroda ve výuce přírodopisu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název projektu Cesta k vědě poznáním všemi smysly II
  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Učivo o živé přírodě v přírodopise
Centrum kolegiální podpory CKP
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Purkyňovo gymnázium Strážnice Biologie a chemie

Blok praktické chemie ZŠ určeno žákům 8. a 9. tříd ZŠ samostatná práce žáků v laboratoři -rozvoj laboratorních dovedností využití pořízených pomůcek a vybavení (sada pro chemické pokusy, modely, tablety, fotoaparáty, videokamera) bezpečnost práce

Blok praktické chemie ZŠ

Základní školy v projektu ZŠ Marie Kudeříkové Strážnice ZŠ a MŠ Blatnice pod Svatým Antonínkem ZŠ a MŠ Moravský Písek ZŠ a MŠ Bzenec ZŠ a MŠ Joži Uprky Hroznová Lhota Církevní ZŠ ve Veselí nad Moravou

Témata laboratorních cvičení Rozbor vína. Stanovení kyselin a konzervantu Acidobazický indikátor z červeného zelí Tajné písmo. Chromatografie Destilace Výroba mýdla Rozbor studniční vody

Obsah praktické přípravy teoretický úvod úkoly pomůcky chemikálie postup práce závěr

Blok praktické chemie ZŠ

Blok praktické chemie ZŠ

Využití pořízených pomůcek Studium návodů na tabletech, vyhledávání nových informací. Chemické programy.

Využití pořízených pomůcek Práce s laboratorními soupravami

Výstupy projektů Využity laboratorní návody a pracovní listy z projektů, řešených naší školy. název projektu "Moderní škola" číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0449 III/2 - Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT název projektu „Zapojení ICT a e-learningu do vzdělávání pracovníků škol regionu Slovácko" číslo projektu: CZ.1.07/1.3.10/02.0063

Badatelská aktivita z biologie výukový modul "Lužní les - jeho fauna a flora„ - výukový modul ze zoologie „Pozorování živočicha bobra v terénu v oblasti Pomoraví“ výukový modul z botaniky "NPR Čertoryje a CHKO Bílé Karpaty - orchideje„

Badatelská aktivita z biologie možnost vyzkoušet si řadu praktických přírodovědných dovedností pobytové výukové programy zapojení odborníků z praxe využití pořízených pomůcek a vybavení (badatelské batůžky, atlasy, tablety, fotoaparáty, videokamera)

Výukový modul „Lužní les - jeho fauna a flora“

Výukový modul „Lužní les - jeho fauna a flora“ Blok probíhající před samotným terénním cvičením: Téma: Seznámení se s Přírodním parkem Mikulčický luh a základní informace o terénním cvičení

Výukový modul „Lužní les - jeho fauna a flora“

Program terénního cvičení 1. den Blok I : Seznámení se s Přírodním parkem Mikulčický luh Blok II Pobytová znamení, pozorování živočichů Blok III: Terénní průzkum mrtvého ramene řeky Moravy, vyžití badatelských pomůcek Blok IV: Flora lužní krajiny I., praktické ukázky a pozorování jednotlivých biotopů Blok V: Večerní přednáška s promítáním: Přírodní park Mikulčický luh a význam luhu Blok VI: Pozorování nočních živočichů, využití pomůcek k odchytu. 2. den Blok VII : Vnímání přírody všemi smysly, prožitkové hry a ekohry Blok VIII : Flora lužní krajiny II, praktické ukázky, tvorba herbáře

Výukový modul „Lužní les - jeho fauna a flora“

Výukový modul „Lužní les - jeho fauna a flora“

Výukové modul "Lužní les - jeho fauna a flora

Výukový modul „Lužní les - jeho fauna a flora“

Výukový modul „Lužní les - jeho fauna a flora“ Blok probíhající po cvičení: Téma: Zpětná vazba, shrnutí a ověření poznatků, prezentace jednotlivých výstupů, pracovní listy.

Výukový modul ze zoologie „Pozorování živočicha bobra v terénu v oblasti Pomoraví“

Výukový modul ze zoologie „Pozorování živočicha bobra v terénu v oblasti Pomoraví“ Cíl: Monitoring výskytu bobra a jeho aktivit v oblasti Strážnické Pomoraví, medializace problematiky ochrany bobra a jeho činnosti v kulturní krajině.

Výukový modul ze zoologie „Pozorování živočicha bobra v terénu v oblasti Pomoraví“

Výukový modul ze zoologie „Pozorování živočicha bobra v terénu v oblasti Pomoraví“ podpora týmové spolupráce práce s informačními zdroji, práce s tablety, fotodokumentace provádět jednoduchý terénní výzkum, využití badatelského batůžku

Výukový modul ze zoologie „Pozorování živočicha bobra v terénu v oblasti Pomoraví“

Plán výukového modulu „Bít, či nebít bobry“ Délka trvání: dlouhodobý Druh interaktivity: práce s informacemi, práce s mapou, problémové úkoly, prezentace získaných výsledků

Výukový modul z botaniky „NPR Čertoryje a CHKO Bílé Karpaty – orchideje“ Blok probíhající před samotným terénním cvičením: Téma: Seznámení se s NPR Čertoryje a základní informace o terénním cvičení Tvorba výukového filmu

NPR Čertoryje monitoring druhové skladby luk v oblasti jednodenní cvičení terénní výzkum – badatelský batůžek sběr pobytových znamení fotosoutěž

Výukový modul z botaniky „NPR Čertoryje a CHKO Bílé Karpaty – orchideje“ Blok probíhající po cvičení: Téma: Zpětná vazba, shrnutí a ověření poznatků, prezentace jednotlivých výstupů, pracovní listy.

Děkujeme Za pozornost!