COMENIUS – Partnerství škol Sociální učení ve škole a svět práce v Evropě 2009 – 2011 Pracovní setkání žáků a učitelů ve dnech 8. – 12. 11. 2010 v I.E.S.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Londýn.
Advertisements

účastníci: Z.Jedličková, P.Hatrik D.Chvátalová, V.Huňová. K. Vraštilová.
Čeští studenti v městě Hermeskeil Úterý – neděle
Klíčová aktivita: 03 Člověk a příroda 2. Přírodovědný pobyt 4. skupina.
TENERIFE.
Program Leonardo da Vinci- projekt mobility
Španělsko Referát 5.B.
NÁVŠTĚVA ZŠ STOŽEC A HAIDMÜHLE
VILLA REAL DE SANTO ANTONIO Portugalsko Cesta: - odjezd z LBC 14:00 (autobusem) -p ř íjezd do Prahy 15:10 - odjezd z Prahy v 17:15 vlakem,
Ve středu jsem se svými spolužáky a s učiteli vyrazil na přátelskou návštěvu do Polska. Cesta trvala asi 4 hodiny a vedla do.
V neděli odpoledne jsme šli na Kalvárii. Když jsme vycházeli kopec, viděli jsme kapličky, ve kterých byly sochy atd.. Kalvárie je významné poutní.
Nizozemí Účastníci: Barbora Jurčíková, Jindřiška Štrymplová,
CANARIAS VARIADA 7 EN 1 Kanárské ostrovy jsou autonomní společenství Španělska a souostroví sedmi hlavních ostrovů a několika dalších menších ostrůvků.
NÁŠ POBYT V NEAPOLI PROSINCE SETKÁNÍ ŠKOL PROGRAM COMENIUS.
ŠKOLNÍ VÝLET C1.A.
Návštěva Srbska Květen Naše cesta Sloup => Kragujevac 872 km (cca 14hod.) Výjezd – Příjezd –
Knihovna města Olomouce se v loňském roce, jako jediná knihovna v České republice, zapojila do knihovnického projektu, dotovaného z fondů EU, s názvem.
Rozvoj CR v Evropě Španělsko
Portugalsko Info a obrázky.
 Dne se uskutečnil výlet třídy 6.A. Jeli jsme do botanické zahrady a do IQ parku v Liberci.
Evropa – Střední Evropa
Partnerská schůzka Las Rozas března 2011.
Comenius Portugalsko červen Neděle Příjezd do Aveira Ubytování v rodinách Individuální program.
Vodopády Iquazú.
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
AUTOREM MATERIÁLU A VŠECH JEHO ČÁSTÍ, NENÍ-LI UVEDENO JINAK, JE ZUZANA ŠTĚPÁNKOVÁ Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
 Studenty ze Sulzbachu-Rosenbergu jsme v sobotu přivítali na našem gymnáziu  Poté jsme si je odvezli do svých rodin.
Oblast: Jižní Evropa Španělsko
Itálie -bylo schopno pojmout sedících diváků a bylo užíváno ke gladiátorským zápasům a veřejným podívaným.gladiátorským -V Koloseu se dokonce mohly.
Střední Amerika Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Zeměpisná síť III. Jan Dušek.
JAPONSKO ZEMĚ VYCHÁZEJÍCÍHO SLUNCE. Čtyři velké ostrovy……………..doplňuje souostroví Rjúkú a dalších 3500 ostrovů sopečného původu. Nejvyšší sopka je posvátná.
CESTOVNÍ RUCH.
Partnerství škol Bremen El Médano Šumperk jsme v Šumperku uvítali naše přátele z Brém a El Médana. Po dojemném shledání jsme se vydali na.
Oceánie Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Madeira Eliška Nováková.
Španělsko hymna.
Stát na stejnojmenných ostrovech rozprostírajících se v Indickém oceánu mezi rovníkem a 10. rovnoběžkou asi 1600 km od Afriky. Originální název: Republic.
Evropa – Jižní Evropa Španělsko Andorra. Španělsko – obecně Rozloha: km 2  velká evropská země Obyvatelstvo: 41,2 mil. (2002)  lidnatá země.
Dominikánská republika
Jižní Amerika-Kolumbie
Projekt celoživotního učení Comenius Partnerství škol SOŠ a SOU Šumperk, Gen. Krátkého –
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_345.
KANÁRSKÉ OSTROVY. Kanárské ostrovy jsou autonomním společenstvím Španělska a souostroví sedmi hlavních ostrovů a několika dalších menších ostrůvků sopečného.
Š PANĚLSK O Vypracoval Tomáš Ptáčník. Š PANĚLSKO Španělské Království km² Katolické náboženství.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Dana Vítková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ Státy JIŽNÍ EVROPY TEMA: ZEMĚPIS.
ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OPVK AUTOR:Mgr. Jana Neugebauerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_ŠPANĚLSKO ROČNÍK: 8. ročník ZŠ VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a příroda VZDĚLÁVACÍ.
 Kde: chata Radost, Plasnice, Orlické hory  Kdy: 12. –  Účast: 28 žáků  Inspirace: publikace Michal Dubec, Adaptační (stmelovací) soustředění.
Co jsme si odnesli z Evropy
27. Letní škola slovanských studií 2016 škola na zámku
Co jsme si odnesli z Evropy Tenerife
ŠKOLNÍ PROJEKT Evropou za 5 hodin
VY_32_INOVACE_4/03_ČLOVĚK A PŘÍRODA
Heute Nachbarn, morgen Freunde – interkultureller Schüleraustasch
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Plitvická jezera.
Geografie ostrovů Řešení úkolů vypracovali:
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Cyklistický kurz 2016 Modrý pramen.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov
Honza v Turecku - Yalova
Seychely Stát na stejnojmenných ostrovech rozprostírajících se v Indickém oceánu mezi rovníkem a 10. rovnoběžkou asi 1600 km od Afriky. Originální název:
CANARIAS VARIADA 7 EN 1.
29. Letní škola slovanských studií 2018 škola na zámku
Španělsko Turza lubor 4.a.
Co jsme si odnesli z Evropy
Florida Dostupné z:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

COMENIUS – Partnerství škol Sociální učení ve škole a svět práce v Evropě 2009 – 2011 Pracovní setkání žáků a učitelů ve dnech 8. – v I.E.S. El Médano S/C Tenerife Španělsko COMENIUS – Partnerství škol Sociální učení ve škole a svět práce v Evropě 2009 – 2011 Pracovní setkání žáků a učitelů ve dnech 8. – v I.E.S. El Médano S/C Tenerife Španělsko

Tenerife

Souostroví sedmi hlavních a několika dalších menších ostrovů sopečného původu ležící v Atlantickém oceánu. Ostrovy jsou součástí Španělska. Žije zde asi obyvatel, úředním jazykem je španělština a ročně je navštíví asi 10 mil. turistů.

1. Den – cesta na Tenerife Šumperk  Olomouc  Praha  Mnichov  Madrid  Tenerife  El Médano

2. Den – Seznámení se žáky partnerské školy Na letišti nás uvítali žáci z I.E.S. El Médano v čele s ředitelkou školy paní Laurou Leal.

3. Den – Přivítání ve škole a odpolední vodní aktivity Ráno jsme se vydali do školy, kde následovalo setkání a seznámení s německou a španělskou skupinou, prohlídka školy, hodina španělštiny a společný oběd. Společně jsme pracovali na koláži…

Odpoledne třetího dne jsme vyrazili na pláž, kde jsme si vyzkoušeli různé vodní aktivity jako surfing, canyoning a kiting.

4. Den – Celodenní výlet do hlavního města Santa Cruz a historicky významného města La Laguna

5. Den - Workshop

Pátý den pokračoval odpolední hrou v okolí pláže, kde jsme plnili zadané úkoly.

Výlet na Pico del Teide Sopka Pico del Teide je nejvyšší horou Španělska, dosahuje výšky m. n. m. Je součástí Národního parku pod ochranou UNESCO.

Rozloučení Poslední večer jsme se rozloučili se španělskými a německými přáteli.

A cesta domů…