Bc. Lektorství cizích jazyků

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Autoevaluace z pohledu České školní inspekce
Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová.
Kurikulární projekty Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku Bc. Studium kombinované 2010.
USMĚRŇOVÁNÍ KONCEPCE A OBSAHU EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ VE STŘEDNÍM OBCHODNÍM ŠKOLSTVÍ ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Hodnocení škol a školských zařízení
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
STANDARD STUDIA k výkonu specializovaných činností Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
DIDAKTIKA EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
Minimální preventivní program školy
1 PORADA ŘEDITELŮ DĚTSKÝCH DOMOVŮ ZŘIZOVANÝCH MORAVSKOSLEZSKÝM KRAJEM A CÍRKEVNÍMI SUBJEKTY ODDĚLENÍ SPRÁVY ŠKOL 4. června 2009.
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Program – – 9.30 → základní informace o studiu
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
DLOUHODOBÝ ZÁMĚR VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE (2012 – 2016)
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Moderní personalistika Úvod
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Bc. Lektorství cizích jazyků
Vzdělávací politika.
Pedagogický management J. Šťáva katedra pedagogiky tel
Management pro vychovatele PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky
2. ročník(4. semestr) NMgr. studia LF LF:MPSM101
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel učitelství odborného výcviku a praxe.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Novelizace školského zákona Lucie Macků, Praha,
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost od Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Výchovn ě vzd ě lávací systém Č R Část 1. Pedagogika Mgr. Irena Kudláčková.
Školský zákon ve vztahu k zákonným zástupcům (pro ředitele málotřídní školy) Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
NABÍDKA PROGRAMŮ A KURZŮ CCV PF UJEP
Podstata, význam a funkce účetnictví
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
KATEDRA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY Bakalářské STUDIUM
Analýza současného stavu institucionálního zajištění péče o ohrožené děti. [online] [cit ]. Dostupné z www: .
PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D. SZ7BK_SP1P Speciální pedagogika 1
Pedagogika jako vědecká disciplína
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_ 15F Škola:
Liberecký inspektorát ČŠI
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
PHmax ve středním vzdělávání
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Pedagogický management 2005 J. Šťáva katedra pedagogiky tel
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Bc. Lektorství cizích jazyků  Školská legislativa 1 PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel. 549497232, stava@ped.muni.cz 3. ročník(5. semestr) Bc. Lektorství cizích jazyků Bc. spec. pedagogiky

Požadavky ke splnění předmětu 1. test Školská politika a legislativa ústní zkouška nebo 2. Seminární práce: Téma: Nadané dítě Rozhovor s nadaným jedincem, případová studie, výzkumné šetření na škole Obsah - jak se nadání projevilo, výhody a nevýhody ve škole, v životě, jaké použité metody v práci s nadaným dítětem byly používány, jak se nadání rozvíjelo, čím bylo tlumeno

Tematické okruhy: 1. Základní právní normy řízení výchovy a vzdělávání v ČR. 2. Vzdělávací politika ČR. 3. Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. 4. Školský zákon č. 561/2004 Sb. 5. Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících.

Tematické okruhy: 6. Rámcový vzdělávací program. 7. Klima školy. 8. Obsah vzdělávání - učební plány, učební osnovy, standardy. 9. Dozory nad žáky. 10. Kurikulum - pojetí, proměny a trendy.

Tematické okruhy: 11. Informační systém pedagogické soustavy v ČR. 12. Pedagogická administrativa, pedagogická dokumentace. 13. Metody evaluace výchovných a vzdělávacích zařízení (vnější, vnitřní, možnosti). 14. Image školy.

Tematické okruhy: 15. Státní správa v řízení školství ČR. 16. Samospráva v řízení školství ČR. 17. Česká školní inspekce. 18. BOZP ve školství.

Tematické okruhy: 19. Struktura vzdělávací soustavy v ČR. 20. Dětská práva v ČR. 21. Prevence sociálně patologických jevů.

Tematické okruhy: 22. Školská zařízení a školské služby. 23. Organizace školního roku.

Studijní prameny: Světlík, J. Marketing školy.Zlín, Ekka 1994. www.msmt.cz www.mvcr.cz Studijní materiály v IS Školské zákony, vyhlášky Věstníky MŠMT nebo Sbírka zákonů