 B_EM Electronic Marketing Pavel VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Hra o 3 miliardy Vojtěch Ščevík a Cyril Křůpala. 1 Vývoj tržeb na E-shopech 8%
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Prémiová automatická objednávka
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informační systémy podnikové systémy CRM
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e- commerce? Tomáš Jindříšek pro konferenci E-commerce 2013.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
úvod pojetí a obsah marketingu
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Nakupuj na kole Jak spojit firmy s advokáty cyklistiky.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
10. Sociální sítě jako prodejní platformy Získejte maximum z online komunit Pavel VŠFS.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Speciální nabídka pro Cestovní kanceláře Naší dobře pracující smluvní Agenti dosahují průměrného zisku z této činnosti v rozmezí ,- až ,- Kč.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
CRM a jeho možné využití
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
8. Marketing.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Informační systémy podnikové systémy CRM
Oblíbený platební nástroj
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
Transkript prezentace:

 B_EM Electronic Marketing Pavel VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik

Where to start?

Marketing bez peněz  Blog  Příspěvky pro podporu SEO  Témata na blogování  Guest blogging  Nástroje pro tvorbu obsahu online  Aktivity na fóru  Přidejte se na Twitter a/nebo Facebook  Pitchujte svůj příběh  Rozjeďte affiliate program

Online Produktová Strategie Marketingu  Poznejte vaše zákazníky  Co vlastně klienti pořebuji a chtějí?  Proč vaši zákazníci nakupují právě u vás?  Co zákazníci očekávají nebo potřebují po nákupu?  Nabízejte unikátní produkt s přidanou hodnotou  Buďte užasní aby vás doporučovali dál

Online Produktová Strategie Marketingu

 Jděte do extrému s aspekty vašeho produktu  Cena  Design  Služby  Za hranice tradičního produktu  Změna cílového segmentu

Jak nastavit internetové cíle marketingu  Vytvořte si marketingovou hodnotu  Spuštění reklamy je náklad. Budování značky, které lidé věří je hodnota. – Seth Godin 1. Budování reputace a značky 2. Budování vašeho mail-listu / kontaktů - povolených 3. Budování vztahu s lidmi v daném seznamu

3 cesty jak zvýšit online prodeje  1. Zvýšit počet klientů  2. Zvýšit průměrnou cenu objednávky  3. Zvýšit počet opakovaných objednávek

1. Zvýšit počet klientů  Řešte realné problémy  Buďte unikátní  Řiďte odpovídající traffic  Zdarma a placený  Zvyšujte konverzi  Používejte referral/affiliate program Toto je nejdražší část zvyšování prodeje!

2. Zvýšte průměrnou cenu objednávky  Víte jaká je nejvíce výdělečná otázka v historii?  X-sell, up-sell, kontextuální prodeje  Historicky otestováné pravidlo 60x60 říká:  Zákazníci nakoupí v up-sell strategii v 60% času v hodnotě až 60% původní ceny výrobku.

2. Zvýšte průměrnou cenu objednávky  Množstevní slevy  Nabídka upgradu  Bundlování  Doplňkový produkt zdarma  Delší úvazek smlouvy  Prodloužená záruka  Dodatečné služby  Zrachlené doručení

Příklad – GoDaddy.com 1. Další dodatečné domény (.net,.info etc), 2. Domény, které jste hledali dříve 3. Varianty domén, které by se vám mohli hodit 4. Prémiové domény / aukce 5. Specifické domény pro státy/aktivity 6. Nakupte více jak 5 domén a máte na všechny slevu 7. Pop-up banner s “get 3″ dodatečných rozšíření výhodně 8. plan

3. Zvýšit počet opakovaných objednávek  Je levnější udržet zákazníka než získat nového  Nabídněte speciální akce a připomínejte se pravidelně s vaší nabídkou  Nabídněte poštovní na rok zdarma – udržení zákazníka  Nabídka slevových kupónů s objednávkou  Uložení zákaznických údajů vč. kreditní karty (1-click order)  Skvělá Customer experience  Služby jsou nový prodejní kanál

Věrnost zákazníků  Mějte společné hodnoty ještě před interakcí  Stojíte si za něčím? Podporujete něco zajímavého?  Společné hodnoty vedou k loajalitě/věrnosti  Jsou lidé věrní společnostem nebo tomu za čím si stojí?  Buďte reální nepřetvařujte se

Optimalizce konverze  Optmalizace konverze je metoda ladění webové prezentace nebo landing page s cílem konvertovat více návštěvníků webu v zákazníky. Čím vyšší konverzní poměr %, tím více nákupů, registrací, předplatných atp. získáte.  Jaký konverzní poměr je dostatečný?

Metody konvezního testování  A/B Testing  Multivariantní testing  Strukturovaný přístup  Měřit  Analyzovat  Testovat  Optimalizovat  LIFT

Jak podpořit konverzní poměr I  Kvalitní produktové obrázky  Skvělý popis produktu  Produktová videa  Úpravy na míru / Kustomizace / Personalizace  Platby za dopravu jsou zabiják konverzí  Live chat  Nabídka více platebních metod

Jak podpořit konverzní poměr II  Jasný indikátor postupu objednávky  Zobrazování kontaktních informací  Nejistota důvěryhodnosti obchodu – P.O.Box  Komunikujte hodnoty vašich produktů pro klienty  Výborné vyhledávání u vás na webu  Větší výběr vyžaduje lepší filtry/kategorie - VotočVohoz  Krátké formuláře

Jak podpořit konverzní poměr III  Propagujte /remarketing obsahu košíku  Zjednodušte vkládání info o kreditce  Registrace za pozadí nákupu  Tlačítko s hodnotou USD  Hodnocení produktů od zákazníků / Product reviews  Up-sell, ale pozor kde  Jasné velké CTA  Neošiďte testování na uživatelích

Lead Generation  Sběr / Zisk u  Budování vztahu  Dejte uživatelům hodnotu před žádáním o  Opakujte krok 3 co nejvíce  Prodávejte skvělé produkty

Seznam: Zvyšování prodejů online  Vyvořte si nákupní persóny  Přivádějte si hodnotné návtěvníky (traffic) se správným očekáváním  Vytvořte si skvělý design  Mějte perfektní value proposition  Porozumějte nákupním fázím  Odstraňte “třecí” plochy  Zaměřte se na čistotu procesů  Zbavte se rušivých prvků  Zapojte návštěvníky  Přidejte “urgentnost”  Následujte standardy použitelnosti

Zero Moment of Truth

Tak a to je konec  Díky za pozornost

Tahák