PŘÍKAZ while úkol 1_40.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pole Příklad: přečíst teploty naměřené v jednotlivých dnech týdnu, vypočítat průměrnou teplotu a pro každý den vypsat odchylku od průměrné teploty Řešení.
Advertisements

ÚVOD DO C++ 3 TŘÍDY a objekty - POKRAČOVÁNÍ
Seminář C++ 5. cvičení Dědičnost Ing. Jan Mikulka.
Funkce Připomeňme si program pro výpočet faktoriálu:
Pole, ukazatele a odkazy
Strukturované datové typy
Uživatelská rozhraní Uživatelská rozhraní 9. cvičení.
Alg51 Rozklad problému na podproblémy Postupný návrh programu rozkladem problému na podproblémy –zadaný problém rozložíme na podproblémy –pro řešení podproblémů.
Větvení cykly J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá.
J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá. Odkazy - oficiální stránky (překladače, help, metody, vývojové prostředí NetBeans,...)
Seminář C++ 9. cvičení Šablony Ing. Jan Mikulka. Šablony ► template – vzory, podle kterých může překladač tvořit skupiny podobných tříd nebo funkcí, které.
Kapitoly z metodologie pedagogického výzkumu Prostředí pro výuku algoritmů Vojtěch Ouška.
C – strukturované příkazy
PB161 Jmenné prostory, I/O proudy PB161 | Jmenné prostory, IO proudy PB161 – Programování v jazyce C++ Objektově Orientované Programování.
C# - Exceptions (výjimky)
C# - funkce a procedury Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Jedenácté cvičení Vlákna. Java cv112 Vlákna Operační systém Mutitasking – více úloh se v operačním programu vykonává „současně“ Java Multithreading -
DEKLARACE PROMĚNNÝCH A KONSTANT
Seminář C++ 4. cvičení Objekty Ing. Jan Mikulka. Co je objekt ► obraz třídy i instance ► třída – definovaná za pomocí klíčového slova class ► instance.
6. cvičení Polymorfismus
Alg91 Textové soubory Na rozdíl od jiných typů souborů jsou textové soubory určené pro gramotné lidské oko. Textový soubor je posloupnost znaků členěná.
IB111 Programování a algoritmizace
ZADÁNÍ Sestavte program, který vypočítá obvod a obsah čtverce o straně a. Zajistěte, aby výpočet byl realizován pouze v případě, kdy strana a bude mít.
Dědičnost - inheritance dědičnost je jednou z forem znovupoužitelnosti dědičnost je jednou z forem znovupoužitelnosti B A Třída A je předkem třídy B Třída.
Napište program v C pro výpočet plochy obdélníka se stranami A=3 a B=2. Výsledek vytiskněte s patřičným komentářem na obrazovku formátovým příkazem printf.
Statistika 2 Aritmetický průměr, Modus, Medián
1 / 9X36DSA 2005The complexity of different algorithms varies: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log 2 (n)), … Různé algoritmy mají různou složitost: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log.
Netrvaloppa21 Vytvořte třídu Student pro reprezentaci struktury student na ZČU. Atributy třídy budou fakulta a osobniCislo. Název třídy: Student proměnné.
POSLOUPNOST úkol 1_41. ZADÁNÍ Sestavte program, který doplní tabulku nepřímé úměrnosti pro hodnoty proměnné x = 1, …, n. Nepřímá úměrnost je zadána uživatelem.
C – jak na procedury Mgr. Lenka Švancarová. C – procedury #include int main() { printf("Ahoj\n"); return(0); } #include void pozdrav(void) { printf("Ahoj\n");
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
PŘÍKAZ while úkol 1_42.
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část II.
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část I.
C – if Mgr. Lenka Švancarová. if vývojový diagram Podmínka Příkaz(y) Podmínka Příkaz(y) Úplné větveníNeúplné větvení ++--
ÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_29.
NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_26. ZADÁNÍ Napište zdrojový kód k zadanému vývojovému diagramu.
ZADÁNÍ Sestavte program, který vytiskne n hvězdiček.
PŘÍKAZ for úkol 1_47.
NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_25. ZADÁNÍ Sestavte program, který po načtení čísla z klávesnice vypočítá jeho absolutní hodnotu a vytiskne ji na obrazovku.
Strategy. Motivace Různé algoritmy pro stejnou akci Hromada kódu v mnoha podmínkách Důsledky  Komplexnost  Špatná čitelnost  Těžká správa kódu  Těžka.
POSLOUPNOST úkol 1_45.
Řízení běhu programu, řídící struktury A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ
PŘÍKAZ do - while úkol 1_43.
CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE faculty of mathematics and physics Jazyk C# a platforma.NET ZS 2015/2016 Pavel Ježek
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA:
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
C# konzole – Program prodej a zisk Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
C# konzole – Objem kvádru Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum.
C# konzole – TEST Program spotřeba vody
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
Jazyk C# a platforma .NET ZS 2016/2017
C# konzole – TEST – Program nákup
Instalace Javy ( pro Windows )
C# konzole – Vstup a výstup
C# konzole – Podíl dvou čísel, podmínka IF
C# konzole – Program emoce
C# konzole – Součet dvou čísel
C# konzole – Program pro výpočet výrazu
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
Bridge.
CYKLUS S PODMÍNKOU NA ZAČÁTKU (se vstupní podmínkou)
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
C# konzole – Textový výstup
Opakování ze 4. cvičení int a; printf("Zadej číslo: ");
Jazyk C# a platforma .NET ZS 2018/2019
Bridge.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
Transkript prezentace:

PŘÍKAZ while úkol 1_40

ZADÁNÍ Sestavte program, který vypočítá aritmetický průměr zadaného počtu čísel.

VÝVOJOVÝ DIAGRAM

ZDROJOVÝ KÓD public class AritmPrumerNCisel { public static void main(String[] args) int p = 0; float a,n, suma = 0, prumer; System.out.print("Zadej pocet cisel: "); n = VstupDat.ctiInt(); while(p < n) System.out.print("Zadej cislo: "); a = VstupDat.ctiInt(); suma += a; p++; } prumer = suma/n; System.out.println("Aritmeticky prumer zadanych cisel je "+prumer);

ZDROJOVÝ KÓD Hotový program v JCreator AritmPrumerNCisel.java