Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR 13.4.2004Prezentace projektu stránka: 1 K611XMZG možnosti zavedení integrálního taktového.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Odborné.
Advertisements

Prof. Ing. Ivo Vondrák, CSc.
PROVOZNÍ ASPEKTY APLIKACE ERTMS/ETCS V ČR
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
APLIKACE ERTMS/ETCS v ČR
„Analýza faktorů vnímaných uživatelem osobní dopravy“ Zpracoval: Miroslav Macháň Vedoucí: Doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc. Oponent: Ing. Jiří Svědiroh 1 Upraveno.
PROVOZNÍ INTERVALY.
Ondřej Andrš Systémy CAD I. Základní informace  Autor: Ing. Ondřej Andrš  Školitel: doc. RNDr. Tomáš Březina, CSc.  Název tématu studia: Optimalizace.
Mapy a geografické informační systémy
Odborná stáž (školení) BAHNZENTRUM INGENIEURBÜRO - SYNTRAS GMBH Bielefeld, Německo – – OpenTrack – – Viriato Jaromír.
Integrovaný dopravní systém
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
STANIČÁŘ Staničář je simulátor železniční dopravy.
Dispečerské řízení pražského metra
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě (ESD)
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
Brno, 2. června Sdružení automobilového průmyslu Technologická platforma „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ Strategická.
Masná 18, Praha 1 Prezentace oboru Provoz a ekonomika dopravy zaměření Dopravní služby v EU z pohledu studentů.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
1 TP Interoperabilita Železniční Infrastruktury Praha, Expertní skupina Rozhraní v období Ing. Jiří Jelének VÚKV a.s. Bucharova.
Roman Daněk, RPPI s.r.o. David Švingr, CHAPS s.r.o.
Železniční doprava Základní pojmy
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Konstrukce.
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
Měření a simulace zatížení trakčních měníren a
Plánování a organizace veřejné dopravy
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu.
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu.
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR.
Analýza dojížďky studentů na VŠB – TU Ostrava
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
Drážní společnost Kdo jsme Parta studentů, kterou zajímá železnice a městská doprava Lidi, co pro Vás RÁDI pořádají exkurze.
Workshop pro výzkumné pracovníky 16. – , Brno Rozvoj moderních dopravních inteligentních systémů Ing. Petr Holcner, Ph.D. Mikroskopický model.
Princip zabezpečení vlakové dopravy Ing. Karel Zíka
ŽST Jedlová.
Prohlášení o dráze Jiří Černý 9. setkání s dopravci, Praha,
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
1. PREZENTACE ZE ZÁKLADŮ TEORIE HROMADNÉ DOPRAVY Základní pojmy Ondřej Kališ
Dopravní obslužnost a dopravní infrastruktura Pardubického kraje.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Provozování systému ETCS L2 v rámci PP Poříčany – Kolín Seminář ČVTSS 2012, Praha, Ing. Vladimír Říha, TÚDC Bezpečnost železničního provozu.
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
Výuka oboru DE. O bor O bor Dopravní elektroinženýrství a autoelektronika Odborná zaměření: Automobilová elektronika Elektrická trakce Sdělovací a zabezpečovací.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška NÁVRH A VYHODNOCENÍ OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Pracovní příležitosti na SŽDC, trendy železniční profese
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Tabulky traťových poměrů
Člověk a globální komunikace
Technické znalectví a pojišťovnictví
elektrotechnických měření
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Princip zabezpečení vlakové dopravy
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
Webový portál provozovatele dráhy
Telematika (K620TM) Druhotné využití dat systému dálničních mýtných bran * + pattern recognition * z projektu COST OC194 Inteligentní dopravní systémy.
UNIVERZITA PARDUBICE Dopravní fakulta Jana Pernera
Užití UV kamery pro průmyslové a medicínské aplikace
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Výukové a výzkumné centrum v dopravě
Šetření mimořádných událostí v drážní dopravě
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Ing. Jiří Kolář, Ph.D., ředitel Drážního úřadu
Transkript prezentace:

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K611XMZG možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách České republiky

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 2 Projektový tým Prof. Ing. Svoboda Vladimír, CSc. Doc. RNDr. Taufer Jiří, CSc. Ing. Janoš Vít Ing. Baudyš Karel Cand.-Ing. Hokr Pavel Cand.-Ing. Michl Zdeněk Cand.-Ing. Pospíšil Jiří Cand.-Ing. Zíka Karel Polák Ondřej 3 neznámí noví projektanti

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 3 Princip taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 4 sledujete Možnosti zavedení ITG v podmínkách ČR

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 5 Fahrplanbearbeitungsystem FBS software pro konstrukci a zpracování jízdního řádu Modulové uspořádání řešící mj. popis infrastruktury (sklony, rychlosti, počty kolejí, dopravní koleje…) a vozidel (trakční charakteristiky a další údaje) výpočet jízdních doba sestavu GVD s nadstandardními možnostmi (např. tvorbu linek v taktu, převzetí vlaků z jiného listu) automatizovanou tvorbu sešitového a knižního jízdního řádu, plánu obsazení kolejí atd. Máme zpracováno: data infrastruktury ČR trakční charakteristiky většiny vozidel ČD program byl v rámci projektu přeložen do češtiny v FBS sestavujeme naše studie

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 6 sledujete Možnosti zavedení ITG v podmínkách ČR

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 7 OpenTrack podporuje následující činnosti: Stanovení požadavků na železniční infrastrukturu Analýza kapacity tratí a stanic Studie vozidel (stanovení technických parametrů) Sestavování jízdního řádu Analýza spolehlivosti jízdního řádu Analýza různých zabezpečovacích zařízení (oddílové a lineární systémy, ETCS, pohyblivý blok) Analýza následků mimořádných událostí a zpoždění Simulace systému Maglev (např. Transrapid)

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 8 Zahraniční kontakty TU Dresden Institut für Fern- und Regionalverkehrsplanung Bayerische Eisenbahngesellschaft

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 9 Simulátor simulátor jízdy na stanovišti strojvedoucího snímání dat na české železnici a jejich následná aplikace Předpokládaný směr vývoje projektu v následujících letech

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 10 Koho hledáme? 3 studenty: se zájmem o železniční dopravu se zájmem o jízdní řády hloubavé, zvídavé a vnímavé kteří se nebojí zajímavé práce kteří se chtějí něco dozvědět kteří umí komunikovat německy, anglicky a s počítačem (nebo se to aspoň rádi naučí)

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 11 Co můžeme nabídnout? projekt, na kterém se stále něco děje výborný kolektiv dobré ohodnocení rozšíření Vašich obzorů občerstvení (co si přinesete, to vám sníme) čas od času nějakou korunku pro pilné projektanty kontakty na odbornou veřejnost doma i v zahraničí

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 12 scénář, režie, casting: Ing. Vít Janoš střih a triky: Cand.-Ing. Zdeněk Michl catering: Cand.-Ing. Pavel Hokr choreografie: Cand.-Ing. Jiří Pospíšil kostýmy: Cand.-Ing. Karel Zíka pojištění: Onřej Polák 3. asistent režie: nepřítomný Ing. Karel Baudyš Podobnost děje nebo postav se skutečností je čistě náhodná. Každá náhoda je dobře promyšlený rafinovaně připravený naschvál. © 2004 Takt Media Enteprises GmbH. K611XMZG XMZG už nemusíte hledat dál…