Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu."— Transkript prezentace:

1 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách České republiky

2 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 2 Princip integrálního taktového grafikonu

3 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 3 Princip integrálního taktového grafikonu

4 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 4 Princip integrálního taktového grafikonu

5 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 5 Princip integrálního taktového grafikonu

6 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 6 Princip integrálního taktového grafikonu

7 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 7 Fahrplanbearbeitungssystem FBS Software pro konstrukci a zpracování jízdního řádu Modulové uspořádání řešící mj. popis infrastruktury a vozidel výpočet jízdních dob a sestavu GVD automatizovanou tvorbu pomůcek GVD Máme zpracováno: data infrastruktury ČR a neurčitou část SR trakční charakteristiky vozidel většiny evropských dopravců program byl v rámci projektu přeložen do češtiny Zpracováváme: data infrastruktury dalších částí Evropy další zahraniční vozidla

8 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 8

9 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 9 OpenTrack lze využít například takto: Analýza stability jízdního řádu a nových provozních konceptů Analýza různých zabezpečovacích zařízení (oddílové a lineární systémy, ETCS, pohyblivý blok) Stanovení požadavků na železniční infrastrukturu Analýza kapacity tratí a stanic Studie vozidel (stanovení technických parametrů)

10 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 10

11 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 11 Zahraniční kontakty TU Dresden Institut für Fern- und Regionalverkehrsplanung Bayerische Eisenbahngesellschaft PTV Planung Transport Verkehr AG ETH Zürich

12 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 12 Koho hledáme? 3+2 studenty nebo studentky – ty mohou být i nahé*: se zájmem o veřejnou dopravu se zájmem o tvorbu jízdních řádů hloubavé, zvídavé a vnímavé kteří se nebojí zajímavé práce a vlastních myšlenek kteří umí komunikovat německy, anglicky a s počítačem (nebo se to aspoň rádi naučí) _________________ * To jsem nepsal já

13 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 13 Co můžeme nabídnout? projekt, na kterém se stále něco děje (práce neuteče, pokud tak neučiníte vy) dobré ohodnocení (kapitalismus se s nikým nemazlí, ani s lidskou tváří …) rozšíření Vašich znalostí (z 0 na 100 za 2-5 let) občerstvení (když nic nepřinesete, tak vás sníme) kontakty na odbornou veřejnost (si necháváme pro sebe)

14 Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 14 K617X1MG Zdroj: takt.fd.cvut.cz X1MG  CZ Takt 4ever ;-) takt.fd.cvut.cz


Stáhnout ppt "Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu."

Podobné prezentace


Reklamy Google