Název, podnázev Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_BC 1005 Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhNázev, podnázev Druh učebního materiáluVY_32_INOVACE_BC 1005 Cílová skupinaŽáci středních škol AnotaceKombinovaný výukový materiál pro žáka. Procvičování správného používání odkazů a zpracování použitých pramenů v seminárních pracích. Klíčová slovaAplikace normy ČSN ISO 690:2011, bibliografické citace, odkazy, příklady Datum
Název, případně podnázev. Měl by být uveden v takovém tvaru, v jakém se nachází v uvedeném citovaném prameni. Píšeme kurzívou. Napiště správně: Moderní marketing. Případové studie. Odpověď: Moderní marketing. Podnázev zapisujeme za název; oddělujeme dvojtečkou a začínáme malým písmenem. Moderní marketing: případové studie.
„Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Klára Masařová.“ Bibliografie ČSN ISO 690. Informace a dokumentace – Pravidla pro bibliografické odkazy a citace informačních zdrojů. Praha: Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, Třídící znak