MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlivy na spotřebitele.
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Název Heslo/motto Datum
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Evropská unie - fungování JVT  volný pohyb zboží  volný pohyb služeb  volný pohyb kapitálu  volný pohyb osob  +………politiky?  mobilita  ochrana duševního.
Název SŠ: SŠŽ Sokolov Číslo projektu: CZ.107/1.500/ Název projektu:
Komunikace Aktivita č.1: Člověk a svět práce Prezentace č. 6
Komunikace v mezinárodních aktivitách
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Komunikace a stimulování prodeje
Projekt vznikl dřív e n e ž tvorba ŠVP Samostatná akce Studentské rady (žákovského orgánu na škole ) Pokrývá průřezové téma osobní a sociální výchova.
Marketingová komunikace
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Přednáška: PROPAGACE Propagace (komunikační mix) - zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě zúčastněné strany.
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Marketingová komunikace
9.Komunikace.
Marketingová komunikace.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Komunikační strategie
Marketingová komunikace
Sociální vztahy Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace Interakce Interpersonální vztahy Sociální vztahy.
KOMUNIKACE OLGA BÜRGEROVÁ. CÍLE:  VÝZNAM PRVNÍHO DOJMU  UMĚT NAVÁZAT KONTAKT.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
1.Obsah marketingového řízení
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
MALÉ SOCIÁLNÍ SKUPINY.
Nákupní chování spotřebitele
Prezentation Development life cycle (DADI). 2 Description - popis prostředí a záměrů –popis firemního prostředí –definice cílů a předpokládaných přínosů.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. Verbální komunikace (slova, věty – mluvení, řeč) Rozdíly – kódování, dekódování zprávy Kontext – vysoký vs nízký Vysoký:
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Marketingová komunikace 5. Přednáška 21. listopadu Přednáška 21. listopadu 2006 Eva Tomášková Katedra národního hospodářství.
Propagace
Vítejte na Marketingu.
Daně Rizikem pro volný pohyb zboží může být i rozdílné zdanění Sjednocení daňových soustav - nereálné 1. Daňová diskriminace zakázána - (Případ „Whisky.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Kupní chování a EU.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
KOMUNIKACE A JEDNÁNÍ s LIDMI – na vysoké škole, v organizaci, ve společnosti.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Marketingový plán podniku
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vztahy mezi lidmi Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vítejte na Marketingu.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketingová komunikace
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
SOCIÁLNÍ PSYCHOLOGIE Sociální komunikace.
Transkript prezentace:

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU

AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly společenské rozdíly ekonomické rozdíly právní/regulační rozdíly rozdílná konkurence rozdíly v kom. šumu….

komunikační proces: odesilatelkódování sdělení média dekódování příjemce odezvazpětná vazba šum 5 M – mission, money, message, media, measurement pozice, distr. kanál, náklady…..

ADAPTACE VERSUS STANDARDIZACE komunikační problém a komunikační cíl cílová skupina komunikační strategie média, sdělení…. mediální struktura a návyky problémy implementace problémy kontroly

obsah sdělení apel (racionální, emocionální, morální…) + hard sell vs soft-sell; USP vs ESP struktura (uvádění závěrů vs otázky, argumenty – jedno nebo oboustranné…) formát (písmo, rozvržení textu a obrázků, barvy, ilustrace, titulky, tón hlasu, rytmus řeči, přízvuk, artikulace, gesta, vzhled, výrazy tváře, charakter postavy, role, status, symboly…….) jazyk – překlad, délka, jazyk země původu styl (výsek že života, životní styl, fantazie, nálada, doporučení, symbol osobnosti….) zdroj sdělení (odbornost, důvěryhodnost, oblíbenost, vzor)

Evropská unie: reklama – produkty (alkohol, tabák. výrobky, léky, výrobky pro děti, hygienické produkty) – TV, kino, tisk, outdoor – omezení až zákaz; srovnávací reklama- F, B, I, Něm. sdělení… veletrhy a výstavy (lokální vs mezinárodní)… podpora prodeje (kupóny na slevu – Šp., Dánsko; vázaný křížový prodej – Něm, B, Lux.; dárky a prémie – Nl – méně než 4% z ceny produktu + vztah, It – souhlas Min. financí včetně max. hodnoty…; výprodej – Něm. – souhlas správních orgánů; vzorky – Něm. - pouze u nových produktů, určena velikost obalu; soutěže – B – znalost a dovednost sponzoring (skupinový a silový sport – Jih, sociálně slabí – Sever…) PR - + společenská zodpovědnost + image krajiny původu a odesílatele, + image média; dárky, úplatky …: Schmiergeld, pot-de-vin, baksheesh, bastarella ● osobní prodej (Hofstede) – + motivace, kompetence + ukazování statutu, rozhodovací proces, jednání ● direct mail (ochrana osobních údajů, doručení…) ● e-komunikace