1 Poradenský proces Vstup. 2 Vstup navázání kontaktu:  poradcem  zákazníkem první schůzka: získání důvěry, poradce stále pouze nabízí služby třeba shromáždit.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

Nauka o podniku Seminář 7..
Název Heslo/motto Datum
Sedm základních nástrojů managementu jakosti
Projektové řízení Modul č.1.
Pracovněprávní vztahy v organizaci
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Nabídka personálních služeb
CK – činnosti touroperátora
Benchmarking nepřetržitý a systematický proces porovnávání a měření produktů, procesů a metod vlastní organizace s těmi, kdo byli uznáni jako vhodní pro.
Microsoft Office Project 2007 kritická cesta
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A7 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníŘíjen.
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
Komunikace a stimulování prodeje
Didaktické prostředky
Semestrální práce z předmětu Projektový management
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
1 O programu pro Informační Systém Investičního Controllingu n Dovolujeme si Vám představit základní schémata informačního systému ISIC n Programové řešení.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tématická oblastOdborné předměty – Dopisy a tabulky podle ČSN.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Podnikatelský plán struktura plánu.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
MARKETINGOVÝ MIX.
Projektové plánování.
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Smluvní výtahy ve výstavbě Poptávka, nabídka, smlouva o dílo, plnění
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
CRM a jeho možné využití
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
1 Řízení znalostí z pohledu práva Seminář č. 2. Opakování Co je to management znalostí Zachycení a komunikace Implicitní a explicitní znalosti Základní.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Vstupní fáze poradenského procesu Propagace poradenské organizace Poradenská smlouva.
Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Přednáška č. 9 Hodnocení veřejných zakázek Úvod do veřejných zakázek a věcné hodnocení Ladislav Kavřík
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Marketingový plán podniku
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MARKETING Přednáška P
Didaktické prostředky
Strategie regionu, obce
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
IAS 38 Nehmotná aktiva.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

1 Poradenský proces Vstup

2 Vstup navázání kontaktu:  poradcem  zákazníkem první schůzka: získání důvěry, poradce stále pouze nabízí služby třeba shromáždit následující informace o:  používané terminologii;  povaze a umístění trhů;  jménech a umístění hlavních producentů;  typech a zdrojích surovin;  váhách a měrách používaných v daném odvětví;  procesech a zařízení;  podnikatelských metodách a praktikách typických pro dané odvětví;  zákonech, pravidlech a zvycích, jimiž se odvětví řídí;  historii a růstu;  současném ekonomickém klimatu a hlavních problémech odvětví

3 Direct mail „přímá zásilka“ potenciálním klientům dopis nebo brožura s reklamou vašich služeb cena vytvoření direct mailu v ČR Kč

4 Direct mail zaujmout pozornost probudit zájem uvést výhody prokázat důvěryhodnost vyzvat k akci správné zacílení

5 Kontaktní telefonát „telemarketing“ kombinace telefonického hovoru s direct mailem

6 Kontaktní telefonát

7 Další formy přímého marketingu reklama s přímou odpovědí uveřejnění v seznamech inzerce ve Žlutých stránkách bývalí zaměstnavatelé internet

8 Nepřímý marketing veřejné projevy rozesílání bulletinů členství a aktivita v odborných sdruženích členství a aktivita ve společenských organizacích psaní článků psaní knih psaní dopisů vydavatelům výuka v kurzech pořádání seminářů zvěřejňování článků v tisku výměna informací, vedení a doporučení jiných poradců, kteří nejsou vašimi konkurenty

9 Předběžná diagnóza problému účelem je definovat a naplánovat poradensku zakázku nebo projekt poradce generalista chyby:  zaměňování symptomů za problémy  předjímané představy o příčinách problémů  pohlížet na problémy pouze z jednoho technického hlediska  ignorování, jak je problém chápán v různých částech organizace  nedokončená diagnóza problému

10 Metodická doporučení posuzovat organizaci komplexně zkoumání klíčových úspěchů a událostí v životě organizace a pravděpodobné budoucí trendy postup od obecného ke konkrétnímu sledování základních vtahů a proporcí:  hlavní funkce a činnosti  hlavní vstupy a výstupy  ukazatele výkonu, efektivnosti a účinnosti

11 Přístup poradce k průzkumu řízení

12 Srovnání – technika předběžné diagnózy s minulými úspěchy; se zákazníkovými vlastními plány a standardy; s jinými srovnatelnými organizacemi; se standardy, které jsou k dispozici v poradenské jednotce nebo jiném zdroji dat pro mezipodnikové srovnání.

13 Informační zdroje publikovaný materiál interní záznamy a zprávy zákazníka dokumentační archív poradenské jednotky sledování činností a pohovory a klíčovými lidmi kontakty s jinými organizacemi

14 Plán zakázky shrnutí identifikace problému volba cílů a akce fáze zakázky a harmonogram definice role plánování zdrojů

15 Struktura nabídky úvod prostředí cíle studijní metody potenciální problémy tabulka toku dat a graf vývoje výrobku dokončení projektu informace o ceně a platebních podmínkách přeměna nabídky na smlouvu část technická; část štábní; část poradenského zázemí; část finanční.

16 Poradenská smlouva výstupem fáze vstupu vhodné vyhledat právního poradce formy uzavírání smluv:  ústní dohoda  písemný souhlas s dohodou  písemná smlouva smlouva s pevnou cenou; s cenou stanovenou na základě nákladů; na základě výkonu; motivační smlouva

17 Písemná smlouva smlouva o dílo inominátní smlouvy § 269 ObchZ - umožňuje účastníkům smluvního vztahu uzavřít i takovou smlouvu, která není upravena jako typ smlouvy tři podstatné náležitosti smlouvy:  předmět  lhůta, termín nebo jinak vymezený čas plnění smlouvy  cena

18 DIAGRAM „PERT“ Program Evaluation and Review Technique Metoda považující, při časové analýze stochastických sítí, trvání činností za náhodné proměnné. Využití při řízení složitých podnikových projektů. Vhodné v kombinaci s analýzou podnikových zdrojů. Události jsou znázorněny v kruzích, činnosti v šipkách

19 Diagram PERT

20 Ganttův diagram Systém, který graficky znázorňuje skutečný časový postup projektu ve srovnání s plánovaným průběhem. Z kompletně vyplněného Ganttova diagramu si lze udělat představu o celko­vém času potřebném pro realizaci celého projektu, o struktuře projektu i o vzta­zích mezi činnostmi.

21 Ganttův diagram

22 Děkuji za pozornost