Alena Vaňková 2008 2008 Dvoupodlažní pantograf DESIRO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak měřit hlavu psa pro výrobu náhubku na míru
Advertisements

Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
trasa D pražského metra
Design části dopravního prostředku vlak pro studenty.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.18 Téma: PowerPoint Číslo.
Co je pohyb?.
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Elektromotor poloprstence komutátoru kartáčky
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Dispečerské řízení pražského metra
Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
Kokořín Tip na jarní výlet. Kokořín na mapě Hrad Postavil v 14. století Hynek Berka z dubé Hrad vystřídal mnoho majitelů, a teprve v roce 2006 se hrad.
Bezbariérovost veřejné dopravy
Vývoj železnic Koňské dráhy Parostrojní železnice
Historie MHD I N S T I T U T D O P R A V Y
REAL-TIME TRACKING OF PID VEHICLES Odstraňování bariér ve veřejné dopravě v Praze Ing. Libor Šíma, Odbor rozvoje a financování dopravy MHMP Ostrava 20.9.
Tramtrain Vozidlo pro kombinaci městskou a příměstskou dopravy při využití vozidel uzpůsobených pro jízdu na železničních i městských kolejových tratích.
1 TP Interoperabilita Železniční Infrastruktury Praha, Expertní skupina Rozhraní v období Ing. Jiří Jelének VÚKV a.s. Bucharova.
Drážní úřad v resortu dopravy Konference technologická platforma Interoperabilita železniční infrastruktury Drážní úřad – Rail Authority.
Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.
Vypracovala: Žaneta Peikerová C1.B
Kinematika 14. SKLÁDÁNÍ RYCHLOSTÍ I. Mgr. Jana Oslancová
Provozní a přepravní ukazatele městské dopravy
Vysokorychlostní vlaky AGV. Počátky vlaků AGV První studie vztahující se k vlakům s obchodním názvem Automotrice Grande Vitesse (dále jen AGV) se datují.
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
Automobily – koncepce, karoserie
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
Plánování a organizace veřejné dopravy
Elektronické sčítání počtu cestujících Společnost B&C Dopraní systémy s.r.o. realizovala svými elektronickými prostředky sčítání počtu cestujících po dobu.
Tramvajová vozidla.
Inter-Informatics Group Kolejová vozidla
AMiT, spol. s r.o.. O společnosti 2 Elektronika pro kolejová vozidla a veřejnou dopravu AMiT je společnost s ručením omezeným Vysoce kvalitní výrobky.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Prezentace společnosti CONTE spol. s r.o.. Základní informace/ Kdo jsmeInformace o majitelíchProč právě my/ Co umíme Jak zajistíme bezpečnost dodávek.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Autoalarm II. Tematická oblast:Speciální elektrická zařízení motorových vozidel.
Kloubové a speciální autobusy, přívěsy Prototyp kloubového autobusu Š 706 RTO-K z produkce Karosy Vysoké Mýto okolo roku Prototyp kloubového.
© ELCOM, a.s. Testovací zařízení a napájecí zdroje pro oblast kolejových vozidel Ing. Petr Hudeček, Ph.D. Projektový manažer, programátor Divize Aplikovaná.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Diagnostika řídících jednotek II. Tematická oblast:Speciální elektrická zařízení.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
DOPRAVA VY_32_INOVACE_1C_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Změna předpisu SŽDC Z11 od Posun v GSM-R Z DKV do žst. na vlak Komentář: -změna předpisu SŽDC Z11 -změna Doplňujícího.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Předmět: Teorie dopravy Ing. František Lachnit, Ph.D. Dopravní systémy.
INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL.
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ Užitné vlastnosti zboží Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5. CZ.1.07/1.5.00/
STEMMANN-TECHNIK 1. NIS Non-Icing-System Preventivní systém proti namrzání troleje 2 NIS – účinný systém pro prevenci namrzání trolejových vedení při.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 21 AnotaceDruhy,
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Zpřístupňování železniční dopravy osobám se zdravotním postižením v Plzeňském kraji ČD, a.s., ROC Plzeň , Plzeň.
Sdružení dopravních podniků ČR odborná skupina TRAMVAJE
Dopravní charakteristiky
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
ELEKTRICKÉ MĚŘENÍ VLASTNOSTI MĚŘICÍCH PŘÍSTROJŮ.
Konstrukce trojúhelníku
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
Předpis D2 Výprava vlaku.
Principy inovace.
Sdružení dopravních podniků odborná skupina TRAMVAJE
Konstrukce trojúhelníku
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
Sdružení dopravních podniků ČR Odborná skupina TRAMVAJE
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Podniková logistika ve společnosti INOTECH ČR spol. s.r.o.
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Železniční doprava 19. stol.
Švýcarsko a jezera velký počet jezer (široká horská údolí)
Transkript prezentace:

Alena Vaňková Dvoupodlažní pantograf DESIRO

Jeho veličenstvo mezi pantografy - dvoupatrové Desiro Oficiální název soupravy je málo sexy - dvoupatrová elektrická jednotka Desiro RABe 514. V by jí cestující nazývali docela obyčejně - poschoďový pantograf. V zličínském závodě Siemens Kolejová vozidla s.r.o. (SKV) mu říkají krátce S-Bahn podle linek, na kterých je souprava nasazena. Oficiální název soupravy je málo sexy - dvoupatrová elektrická jednotka Desiro RABe 514. V Česku by jí cestující nazývali docela obyčejně - poschoďový pantograf. V zličínském závodě Siemens Kolejová vozidla s.r.o. (SKV) mu říkají krátce S-Bahn podle linek, na kterých je souprava nasazena.

Jednotka Desiro RABe 514 jezdí v okolí švýcarského Curychu na linkách zmíněného S-Bahnu a rodí se v pražském Zličíně. Abychom byli úplně přesní, na výrobě se podílí také švýcarský partner projektu - společnost Stadler. V pražském SKV ji umí vyrobit celou, spolupráce je dána přáním odběratele. V této kategorii vlaků se na obou koncích jednotky nachází čelní vozy, mezi nimi jsou vložené vozy a jedná se o tzv. nerozpojitelnou soupravu, Tato souprava nemá lokomotivu, ale čelní hnací vozy. Český ekvivalent City Elefant je kratší (3 vozy) a hlavně má zcela odlišnou konstrukci, která je navíc mnohem starší.

V okolí Curychu se na příměstských linkách prohání vlaky vyrobené převážně v Česku. A jejich vlastnosti umožňují ještě lépe dodržovat švýcarský jízdní řád.

Představy zákazníka Na počátku byla představa zákazníka - stejná délka jako u používaného vratného vlaku s lokomotivou Re450 (100m), ale větší přepravní kapacita. A také možnost spřažení nejen se stejnou jednotkou, ale také možnost smíšeného provozu s vratným vlakem a lokomotivou Re450. Podle těchto požadavků vyvinul Siemens dvoupodlažní elektrickou jednotku (DTZ), která se skládá ze čtyř vozů, které jsou navzájem spojeny pomocí krátkých spřáhel do pevných, nedělitelných jednotek Na počátku byla představa zákazníka - stejná délka jako u používaného vratného vlaku s lokomotivou Re450 (100m), ale větší přepravní kapacita. A také možnost spřažení nejen se stejnou jednotkou, ale také možnost smíšeného provozu s vratným vlakem a lokomotivou Re450. Podle těchto požadavků vyvinul Siemens dvoupodlažní elektrickou jednotku (DTZ), která se skládá ze čtyř vozů, které jsou navzájem spojeny pomocí krátkých spřáhel do pevných, nedělitelných jednotek

Dveře mají ochranu proti přivření s citlivostí na psí vodítko Majitelé psů ocení bezpečnostní systém dveří, konkrétně ochranu proti přivření s citlivostí na psí vodítko. Pokud váš pes se nechtěně ocitne na opačné straně dveří, než jste vy a strojvedoucí dá zavřít dveře, nenastane pro vás katastrofa. Dveře se opět otevřou a vy můžete chybu napravit. S otevřenými dveřmi se dvoupatrák nemůže rozjet. Samozřejmostí je ochrana proti přivření dveřmi, jakou znáte např. z pražského metra. Majitelé psů ocení bezpečnostní systém dveří, konkrétně ochranu proti přivření s citlivostí na psí vodítko. Pokud váš pes se nechtěně ocitne na opačné straně dveří, než jste vy a strojvedoucí dá zavřít dveře, nenastane pro vás katastrofa. Dveře se opět otevřou a vy můžete chybu napravit. S otevřenými dveřmi se dvoupatrák nemůže rozjet. Samozřejmostí je ochrana proti přivření dveřmi, jakou znáte např. z pražského metra.

První třída

Druhá třída