Www.zlinskedumy.cz VY_32_INOVACE_34_11 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/34.0333.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby Ztužující věnce ST14 Ing. Naděžda Bártová.
Advertisements

LEHKÉ BETONY.
Ocel jako stavební materiál
VY_32_INOVACE_36_02 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Princip monolitické konstrukce
Rozdělení stropních konstrukcí
Železobetonová stropní konstrukce vylehčená keramickými tvarovkami
VY_32_INOVACE_36_20 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Panel – montovaný železobetonový prvek
VY_32_INOVACE_34_14 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Obsah Zděné konstrukce obecně Kamenné zdivo Tradiční cihelné zdivo
VY_32_INOVACE_34_13 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Stropní konstrukce klenuté
Stropní konstrukce a ztužující věnec
VY_32_INOVACE_35_05 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_34_08 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Síly v místě pozednice Od krokví zde vznikají jak svislé složky síly
Schéma krovu. Schéma krovu krokev Základní prvek krovu Osazeny v osové vzdálenosti 800 –1000 (1200)mm Osedláním připojené k pozednicím či vaznicím.
Fošnový strop Princip stejný jako u klasického dřevěného trámového stropu polospalného Masivní trámy jsou nahrazeny užšími a vyššími fošnami (80/160 –
VY_32_INOVACE_34_18 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Princip vložkových stropů (miako)
Otvory v nosných stěnách
Trámové a žebrové žb. monolit stropy
Princip zakreslování žb. monolit stropů
Princip spřažené konstrukce
VY_32_INOVACE_34_17 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_35_20 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Zobrazení ležaté stolice
VY_32_INOVACE_34_06 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE _34_01 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_34_02 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE 34_04 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_36_01 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Cíle zobrazení Stavební výkresy – zobrazení prostorové konstrukce stavebního objektu na výkres - do.
Účel Základní spojení „dřeva“ – jednotlivých prvků krovu prostřednictvím správného vytvarování spojovaných prvků Tesařské vazby lze doplnit pro zvýšení.
S T R O P Y Z K E R A M I C K Ý C H P R E F A B R I K Á T Ů
Nejdůležitější část střechy?
Keramika Keramické tvárnice jsou cihlářským výrobkem s pórovitým červeným střepem. Základní surovinou pro výrobu jsou vhodné cihlářské hlíny (jíly, slíny).
Definice pultového vikýře
Princip bedničkového stropu
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_34_12 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Pracovní list VY_32_INOVACE_40_05
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_34_03 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Princip řešení Uvažujeme se střešními rovinami stejného sklonu
VY_32_INOVACE_34_07 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_35_14 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_34_09 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Výkres skladby stropních prvků
VY_32_INOVACE_34_15 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_35_09 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Princip stojaté stolice
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Účel Architektonický – kombinace sedlové střechy s polovalbami zajímavě dotváří výraz objektu Konstrukční - valbové střechy se vyznačují větší tuhostí.
Zobrazení plné a prázdné vazby
Účel tesařských konstrukcí
VY_32_INOVACE_35_17 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Pracovní list VY_32_INOVACE_40_07
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-19 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice Autor.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_24-16 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorRobert.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_22-18 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Systém tvárnicového zdiva YTONG
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_34_11 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací oblastOdborné vzdělávání – profilující okruhy Vzdělávací oborPozemní stavby Tematický okruhSvislé nosné konstrukce TémaSvislé nosné konstrukce Tematická oblastSvislé nosné konstrukce NázevTvárnicové zdivo - pórobeton AutorIng. Josef Šenovský Vytvořeno, pro obor, ročníkŘíjen 2012, stavebnictví, 1.ročník AnotacePrezentace s výkladem představitele tvárnic z pórobetonu Přínos/cílové kompetencePochopení principu, srovnání keramiky a pórobetonu

P ÓROBETON Pórobeton je lehčený beton Póry vznikají při výrobě a jsou přirozenou součástí výrobku Např. z 1m 3 lze vyrobit až 5m 3 výrobků Póry se významně podílí na tepelně i zvukově izolačních vlastnostech materiálu Výrobky jsou homogenní – mají ve všech směrech stejné vlastnosti Pórobeton se dá snadno dělit (řezat)

Y TONG Složení  písek (křemenný)  vápno  cement  voda Při výrobě se přidává Al prášek, který chemickou reakcí s vápnem a vodou vytváří póry 2Al+3Ca(OH) 2 +6H 2 O  3CaO. Al 2 O 3. 6H 2 O + 3H 2

Y TONG Komplexní systém výstavby

Y TONG – PŘESNÉ TVÁRNICE Ukázka sortimentu

Y TONG Přesné tvárnice hladké Přesné tvárnice s dvojitým perem a drážkou a úchopovými kapsami Zdí se na maltu Ytong tl. 1-3mm

P RAKTICKÁ REALIZACE Vazba obvodové a střední nosné stěny Založení na izolaci proti zemní vlhkosti

Y TONG – ŘEŠENÍ OTVORŮ Nosné překlady – orientace : popis, šipka Správné uložení je důležité – výztuž ve spodní části Důležitá je rovněž délka uložení

N OSNÝ PŘEKLAD Montáž

Y TONG – ŘEŠENÍ OTVORŮ U- profily: pro delší nebo velmi zatížené překlady Stejně tak pro atypické tvary překladů

Y TONG – ŘEŠENÍ ZTUŽUJÍCÍHO VĚNCE Rovněž s použitím U- profilů Je vhodné doplnit tepelnou izolaci

U KÁZKA REALIZACE Rozestavěný objekt

U KÁZKA REALIZACE Objekt před zastřešením

Z JINÉHO POHLEDU Kombinace zdiva Ytong a dřevěného stropu

OTÁZKA Popište přednosti systému Ytong

Z DROJE Vlastní Produktový katalog Ytong