Počítačové hry a animace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyvíjejte webové aplikace nově a lépe
Advertisements

3MA382 Manažerská informatika projektové řízení
Jazyk C# a platforma .NET ZS 2013/2014
Počítačová grafika - úvod
Úvod do SwEng 1. cvičení - A4M33SEP -
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
ATNPW1 Technologies for web publishing Lecture no. 1 Organisation introduction Organisation introduction Entrance to HTML Entrance to HTML Ing. Martin.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Systém pro zadávání a vyzvedávání úkolů
Armed Assault (ArmA) je počítačová hra momentálně vydaná patnáctičlenným týmem české společnosti Bohemia Interactive Studio (BI). Je to taktická akční.
Počítačové hry a animace 1
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala.
CryEngine3 Show Off Michal Hapala. Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce.
Vzdálené počítačové sítě a programování v prostředí Windows – kombinované studium Osnovy předmětu a koncepce výuky Ing. Zdeněk Votruba LVALVA.
CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE faculty of mathematics and physics Advanced.NET Programming I + II 1 st Lecture Pavel Ježek.
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI Z VÝUKY David Chudán 1. NASAZENÍ VE VÝUCE SEWEBAR-CMS je nasazen při výuce OP předmětu 4IZ210 druhý semestr. Za tyto dva semestry.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Základy práce s PC , SB 104, 9.15 – h doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. kancelář: NB 246.
Office I. Miroslav Lorenc.
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch. Údaje o cvičícím Pavel Bžoch Kancelář: UL408 Konzultační hodiny: –Středa 12:05 – 12:50 –Čtvrtek 11:10 – 11:55.
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BPH_BAS2.
Počítačová grafika III Organizace Jaroslav Křivánek, MFF UK
On-line Hry Hana Smolanová.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY CVIČENÍ: Semestrální projekt Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
POČÍTAČOVÉ HRY CVIČENÍ 9. Shadery Z „Shading“ = „stínování“ Logika vykreslování Vertex data >> obraz Implementováno na GPU PHA cvičení 9 2.
Y39PHA XNA a Windows Phone 7 Michal Lukáč. XNA na Windows Phone 7 2 Funguje obdobně jako XBOX 360/Windows Podporuje nové typy vstupu Nepodporuje programovatelné.
Bylo nás pět… Jan Šebesta Jakub Kotrla Kateřina Dufková David Šinágl Jan Bureš.
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Počítačové hry a animace Cvičení 3 – Ttransformace, Camera, 3DModely.
Počítačové hry a animace Poslední cvičení. (2) Osnova GDC Zápočty.
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod společný PHA mail: (jen pokud –Problémy.
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod PHA mail:
Harmonogram letního semestru 2009/2010 Fyzika pro terapii – X02FPT.
Počítačové hry a animace
Důležité aplikace v IS MU semestr 2011/2012. Struktura a plán semestru 8 hodin 8 hodin 2x2h (6h) 2x2h (6h) 1x80min(2h) 1x80min(2h) 1. Úvod, organizace.
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
Důležité aplikace v IS MU semestr 2008/2009. Struktura a design IS MU Jedinečný Informační systém v ČR Jedinečný Informační systém v ČR Desetitisíce uživatelů.
Technologie pro publikování na webu II Ing. Jiří Štěpánek
Základy informatiky Přednášející: Ing. Jana Krutišová Cvičící: Ing. Jan Štěbeták.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Vývoj mobilních her a současné trendy
Důležité aplikace v IS MU
Page  1.
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
Název vzdělávacího materiálu
Advanced .NET Programming II 1st Lecture
Jiří Chmelík Semestr: podzim 2015
KIV/ZD cvičení 1 Tomáš Potužák.
ADOBE DREAMWEAVER CS6 Úvod
Informační modelování budov (BIM)
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Důležité aplikace v IS MU
POKROKOVÉ PROCESY VYUŽITÍ ENERGIÍ
Cisco Networking Academy
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Informační modelování budov (BIM)
Praktická cvičení Úvodní hodina David Malý kabinet 205.
1. Exercise Tomas Hogenauer
závěrečné práce/BP/DP
Transkript prezentace:

Počítačové hry a animace Cvičení 1

Úvod https://cent.felk.cvut.cz/predmety/39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/A7B39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/Y39PHA/ PHA mail: pha@mikee.cz

Úvod II. XNA framework Semestrální úloha = týmový projekt C# XBOX 360 Windows 7 Phone Semestrální úloha = týmový projekt Koncept Web Design document a Proof-of-concept Beta verze Finální verze

Tým cvičících Vedoucí: Michal Hapala Michal Lukáč Tomáš Barák Jarda Mach Tomáš Nikodým a možná přijde i kouzelník (Michal Benátský)

Týmy Projekt – ucelený herní projekt Role Typ: First person shooter, RPG, Strategie, Adventura, Logická, Arkáda… Features: NPC / Nepřátelé, 2D/3D, Animace, Skriptování, Multiplayer… Role Vedoucí týmu, Programátor UI / GFX / AI, Grafik, Web designér, Zvukař, Level designér …

Inspirace …

Týmy 4-členné týmy Každý tým bude mít přiděleného jednoho cvičícího jako mentora. Týmy budou používat pro synchronizaci (verzovací systém SVN), odevzdávání a webovou prezentaci systém Trac. Body členů týmu jsou ekvivalentní bodům celého týmu Neúčast člena týmu na dvou a více milestonech je podnětem pro neudělení zápočtu. Kontrola bude probíhat např. podle týmových reportů nebo hesla…

“Nemáš commit, nemáš zápočet!"

Odevzdávání Termín odevzdání milestonu/reportu je vždy do začátku cvičení v daném týdnu. Odevzdání všech částí je povinné! Reporty i milestony budou obsahovat přibližnou hodinovou dotaci. Je povinné přidat i screenshoty z aktuální verze aplikace.

Osnova cvičení Úvod do předmětu, XNA 1: Úvod do XNA, Game Loop, 2D GUI, Input XNA 2: Transformace, Camera, Viewport, 3D Modely Milestone 0 - Koncept XNA 3: AI, Logika, Triggery a skriptování Milestone 1: Web projektu a role v týmu XNA 4: Kolize,BVH, Raycasting, Picking, Culling XNA 5: Animace, Kostra, Skinning Report 1 Milestone 2: Prezentace proof-of-koncept a design dokumentu XNA 6: Úvod do shaderů XNA 7 Deferred rendering Report 2 XNA 8: Rezerva CryEngine 3 Report 3 XNA a Windows Phone 7 Milestone 3: Prezentace beta verze konzultace Milestone 4: Odevzdání programu a dokumentace Milestone 5: Finální prezentace, Zápočet

Reporty Reporty jsou zde pro kontrolu postupu práce na semestrálním projektu v mezičasech mezi milestony. Očekává se rozsah 100-150 slov. Report nebude přijat pokud nebude jasně vidět postup kupředu.

Bodování Semestrální projekt 70b Test 10b Zkouška 20b 0b Koncept 5b Web projektu + role v týmu 9b Reporty 1,2 a 3 15b Design dokument + proof-of-concept + prezentace 15b Beta verze + prezentace 26b Finalní prezentace + aplikace + dokumentace Test 10b Zkouška 20b Finální prezentace před porotou složenou z profesionálů nejlepší tým: automatické A bez zkoušky

Zápočet a známka Min. 40b z průběhu semestru pro zápočet 90-100b A 80-89b B 70-79b C 60-69b D 50-59b E

Imagine Cup Imagine Cup Student Competition http://imaginecup.com/ Tento rok konečně bez daného tématu, yay! Create a game on your favorite gaming platform: Windows (PC or touchscreen), Windows Phone, Xbox Indie Games, or Kinect SDK. Embrace your love of gaming and show us what you can do. http://imaginecup.com/

jiné platformy ...

Cryengine3 Engine Crysis 2 Free licence SDK Sandbox 3.0 Game DLL kód What you see is what you play Pokročilý editor materiálů, animací, terénu Skriptování pomocí vizuálního Flowgraphu Game DLL kód možnost upravit si „pravidla“ hry přístup ke všem sub-systémům Cryengine3 – animace, fyzika, renderer engine pro FPS možné upravit na např. adventuru, strategii atp.

Unity

Rozdělení do týmů Web: sekce Týmy – link na google docs Vytvořit tým o 4 členech Zapsat se jako nezařazený se specializací

Milestone 0: Koncept Hrubý návrh hry Základní myšlenka Zpracování Herní systém Ovládání Poslat na PHA mail (pha@mikee.cz) do 26.9.2011