Průběžná zpráva o stavu řešení projektu Rozvojový projekt č. 63/ 2008: Inovace studijních předmětů a rozvoj spolupráce při zkvalitňování učitelské způsobilosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

Volnočasové a sportovní aktivity studentů OA pro TP
Sebehodnotící zpráva oboru speciální pedagogika na PdF MU
Projekt CZ.1.07/2.2.00/ Čeština pro žáky-cizince v rámci inovace výuky učitelských programů v oboru Učitelství pro 1. st. ZŠ.
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
Hodnocení přístupnosti soutěžních webů aneb proč se vyplatí myslet na přístupnost webů veřejné správy RNDr. Hana Bubeníčková, Mgr. Radek Pavlíček, duben.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Název projektu: Aktivizační a vzdělávací centrum Období řešení projektu: –
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLSTVÍ A VĚDY V PROGRAMU NS-LEV 21 RNDr. Stanislav Palša http://
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
STŘEDNÍ PEDAGOGICKÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ZDRAVOTNICKÁ ŠKOLA KRNOV
I NOVACE KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA BAKALÁŘSKÉHO A MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU „T ĚLESNÁ VÝCHOVA A SPORT “ A JEHO UČITELSKÝCH OBORŮ NA F AKULTĚ TĚLESNÉ.
Uplatňování konceptu ucelené rehabilitace u integrovaných žáků a studentů s tělesným postižením v ČR.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor fondů EU, oddělení pro implementaci.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.17 Anotace: Prezentace je zaměřena na výtah, jeho hlavní znaky a funkci. Slouží jako zápis pro žáky. Vzdělávací oblast: český.
VY_32_INOVACE_FY.7.07 Autor: Martin Králík Vytvořeno: srpen 2011 Určeno pro: 7. ročník ZŠ praktické Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor:
Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj ročník, spolu se speciálními třídami
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ Prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Aktivizační a vzdělávací centrum Masarykova univerzita.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Speciální pedagogika jako pedagogická disciplína
Integrativní speciální pedagogika
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Základy speciální pedagogiky Logopedie 1
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Základy speciální pedagogiky
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Zprostředkující subjekt.
ZŠ Třebíč ŠKOLA OTEVŘENÝCH DVEŘÍ CHCEME ŽÍT S VÁMI ŠKOLA OTEVŘENÝCH
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
Anotace :Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
9. Tvorba individuálního plánu
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
Vybrané výstupy z analýzy dat statistické ročenky školství 2012/2013
Poruchy autistického spektra
Seminář ke speciální pedagogice 1
PhDr. Lenka Gajzlerová Úvodní hodina.
Integrativní speciální pedagogika
PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D. SZ7BK_SP1P Speciální pedagogika 1
Základní škola a Praktická škola, Jičín
DSP Speciální pedagogika Marie Vítková
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
ZÁKLADY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ
9. Tvorba individuálního plánu
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
SZ7BP_SP1S Seminář ke speciální pedagogice 1
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Přírodovědecká fakulta UJEP
Institucionální plán Zařazení projektu: 2 – Diverzifikace a dostupnost Zajištění poradenských služeb a služeb pro podporu rovných příležitostí.
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Průběžná zpráva o stavu řešení projektu Rozvojový projekt č. 63/ 2008: Inovace studijních předmětů a rozvoj spolupráce při zkvalitňování učitelské způsobilosti učitelů ZŠ, SŠ

Název projektu Řešitel – Vítková Spoluřešitelky: Bazalová, Bartoňová, Pipeková Nový studijní obor speciální pedagogiky - speciální andragogika osob s mentálním postižením

Cíle Analyzovat situaci v oblasti speciální andragogiky osob s mentálním postižením Vytvořit učební text pro předmět speciální andragogika osob s mentální postižením I Vytvořit učební text pro předmět speciální andragogika osob s mentální postižením II Vytvořit CD-ROM, DVD Vypracovat okruhy otázek a výstupní testy

Výstupy 1. Byla provedena podrobná analýza potřeb studentů oboru speciální andragogiky, byl zjištěn zájem o širší specializaci – osoby se zdravotním postižením, kam patří i osoby s mentální postižením 2. Byly zpracované okruhy a výstupní testy pro předmět speciální andragogika osob se zdravotním postižením I – somatopedie a oftalomopedie; II – psyschopedie

Výstupy 3. Byly zpracovány nové studijní opory pro obor speciální andragogika – CD-ROM, DVD –Metody práce s lidmi s těžkým zdravotním postižením; Život s Aspergerovým syndromem; Hledám práci, mám DS –Odborné učeliště a praktická škola, Lomená; Střední škola pro tělesně postižené; Odborné učeliště pro zrakově postiženou mládež

Výstupy Učební text I – Speciální andragogika osob s mentálním postižením – vybrané kapitoly Učební text II – Strategie ve vzdělávání žáků s mentální postižením v odborném učelišti a na praktické škole

Učební texty