E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
Počítače ve výuce kombinované studium celoživotní vzdělávání podpora prezenčního studia: posílení vysokoškolského charakteru studia kurzy s velkým počtem studentů kladné reakce ze strany studentů
Studijní materiály texty (Word, html,.pdf, prezentace v power pointu atd.) obrázky, mapky naskenované materiály (např. ze zahr. publikací, staré tisky atd.) odkazy do internetu hudební nahrávky třídění materiálů do složek podle témat apod.
Nový vzhled studijních materiálů studijní materiály budou mít novou grafikunovou grafiku složka i soubor se otevírají kliknutím na název nové materiály se vkládají přes „operace” nebo pomocí ikonek pod ikonkou klíče (možná změna ikony) jsou podrobné informace je možné pracovat s několika objekty zároveň (smazat, přesunout apod.)
Sbírání úkolů (odevzdávárny) studenti Vám vloží svoje referáty, seminární práce apod. do složky, kterou k tomu určíte možnost nastavit termín odevzdání výhodnější než (větší soubory, antivir, přehlednost)
Přihlašování se na referáty tzv. Rozpisy studentůRozpisy studentů nastavení termínů přihlašování stejné podmínky pro všechny možnost podmínit výběr referátu Vaším souhlasem přehled o zadaných úkolech
Poznámkové bloky průběžné hodnocení student vidí pouze svůj výsledek je možné blok studentům nezveřejnit (vlastní poznámky) možnost automatického i jedno- rázového sčítání více blokůautomatického využití informací z bloků k hodnocení
Sylabus přednášek tzv. Interaktivní osnovaInteraktivní osnova kromě klasického sylabu umožňuje i odkazovat na studijní materiály v ISu i na webové stránky přehlednost (zejména při větším počtu materiálů) lze tam zveřejnit i pokyny pro výuku při přemístění studijního materiálu je třeba změnit odkaz!
Diskusní fóra organizační záležitosti (studenti vidí odpověď spolužákovi, neptají se mailem na stejnou věc) kladení problematizujících otázek studentům, diskuse na témata související s výukou moderování může být náročné
Procvičování, testování tzv. sady otázek a odpovědníky různé typy otázek (1 možnost správně, více možností správně, přiřazování, výběr z odpovědí, doplňování textu nebo čísla, uspořádání slovosledu vytváření volné odpovědi) různé typy otázek výkladový text prokládaný otázkamiprokládaný otázkami vzorové řešení (klíč)klíč různé nastavení (možnost opakovaně odpovídat apod.) propojení s pozn. bloky (přenos bodů) ankety, průzkumy apod. ankety
Procvičování, testování vhodné např. pro výuku jazyků, pro testo- vání znalostí typu osobnosti, letopočty apod. možnost zkoušení „na ostro” u počítačeu počítače možnost omezit, kdy a z jakých počítačů se může test psát automatické vyhodnocení u testových otázek i možnost skenování písemek a automatické opravy (scannery?)
Rozsáhlé kurzy IS umožňuje i tvorbu rozsáhlých e- learningových kurzů časově náročné nutné dobře promyslet realizaci a výstavbu kurzu možnost využití v budoucnosti: distanční a celoživotní vzdělávání
Pomoc e-technika školení (individuální, skupinové, „klikací˝ u počítače) vyškolení „pomocných sil˝ praktická pomoc s obtížnými operacemi konzultace osobní (na Vašem pracovišti) i prostřednictvím u: navržení vhodného postupu kontaktování vývojového týmu při problémech více viz Nápověda → E-learning → K čemu je e-technik?K čemu je e-technik
Nápověda a ukázky nápověda v ISu: odkaz „Nápověda” v pravém sloupečku v záznamníku učitele „Studium” v pravém sloupečku → e-learning: zde jsou i ukázky otázek a odpovědníků materiály ze školení: IS MU → „Lidé” → „Jana Mikulová” → odkaz „studijní materiály pro e-learning” v dolní části stránkyv dolní části stránky ukázky dalších studijních materiálů: odkaz „ukázky studijních materiálů” tamtéž
Děkuji za pozornost a těším se na spolupráci. ☺ Jana Mikulová