E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/02.0025 Vysoká.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Naše úkoly v projektu: • Vytvoření a vyhodnocení průzkumu • Elektrotechnika – Základy elektrotechniky • Elektrotechnika – Moderní domovní instalace • Připravit.
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Podpora uměleckého vzdělávání CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.
Studijní opory a eLearning - teorie a praxe Ing. Petr Korviny, Ph.D. Krnov
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Pilotní ověřování studijních opor a přidělení ISBN.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
E-learning ve výuce na SŠ
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
Pilotní ověřování studijních opor Projekt je spolufinancován Evropskou unií a Státním rozpočtem České republiky.
e-learning Lucie Rohlíková
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace Operační program Rozvoj lidských zdrojů Opatření 3.2.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Efektivní vzdělávání pro efektivní úřad Bohumil Havel.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Environmentální výchova a
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Ostrava 30. září 2002 ECDL pro učitele Libor Koníček Přírodovědecká fakulta Ostravská univerzita.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Distanční vzdělávání na VŠFS
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
E-learningový kurz pro examinátory zkoušky pro trvalý pobyt v ČR AUCCJ
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Centrum celoživotního učení Projekt Knihovny Kroměřížska.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj, státním rozpočtem České republiky a státním rozpočtem Slovenské republiky Metodické.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 eLearningový systém ELIS Roman Malo
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Příjemce Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
E-learningový kurz e-learningu
Název operačního programu:
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
Kariérové poradenství a podnikavost
Transkript prezentace:

E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava Regionální centrum celoživotního vzdělávání

Cíl kurzu Proškolit pedagogické pracovníky a pracovníky IT v metodice e-learningu, Proškolit pedagogické pracovníky a pracovníky IT v metodice e-learningu, možnost si, v průběhu projektu, prakticky ověřit získané dovednosti, možnost si, v průběhu projektu, prakticky ověřit získané dovednosti, absolventi si vytvoří části vlastních studijních materiálů či testů v LMS Moodle, absolventi si vytvoří části vlastních studijních materiálů či testů v LMS Moodle, úspěšní účastníci obdrží osvědčení vydané VŠB-TUO. úspěšní účastníci obdrží osvědčení vydané VŠB-TUO.

Popis kurzu 1.modul – podstata a metody e-learningu, specifický způsob tvorby studijních opor 1.modul – podstata a metody e-learningu, specifický způsob tvorby studijních opor 2.modul – metodické a praktické seznámení s moderními způsoby práce na Internetu, principy LMS 2.modul – metodické a praktické seznámení s moderními způsoby práce na Internetu, principy LMS 3.modul – LMS Moodle z pohledu pedagoga, příklady dobré praxe 3.modul – LMS Moodle z pohledu pedagoga, příklady dobré praxe

Modul 1 E-learning –definice, formy, výhody a nevýhody, náklady E-learning –definice, formy, výhody a nevýhody, náklady Účastníci e-learningu při tvorbě a realizaci kurzu, studující Účastníci e-learningu při tvorbě a realizaci kurzu, studující Tutor – jeho úkoly, pracovní zatížení, kompetence, doporučení jak vést výuku Tutor – jeho úkoly, pracovní zatížení, kompetence, doporučení jak vést výuku

Modul 1 Psaní studijních textů. Jejich struktura, zásady psaní, kompozice a barva, citace, aktivizace a motivace studujícího, multimediální prvky Psaní studijních textů. Jejich struktura, zásady psaní, kompozice a barva, citace, aktivizace a motivace studujícího, multimediální prvky Základy teorie testování Základy teorie testování Aplikace autorského zákona – autorské dílo, autor a autorské právo, omezení autorského práva, licence Aplikace autorského zákona – autorské dílo, autor a autorské právo, omezení autorského práva, licence

Modul 2 Moderní formy komunikace a práce na Internetu Moderní formy komunikace a práce na Internetu Práce s informačními zdroji - efektivní vyhledávání ve zdrojích Práce s informačními zdroji - efektivní vyhledávání ve zdrojích Sdílení informací a nástroje pro kolaborativní přístup k výuce – wiki technologie Sdílení informací a nástroje pro kolaborativní přístup k výuce – wiki technologie

Modul 2 Nasazení a využití LMS v různých formách výuky (předmětech) Nasazení a využití LMS v různých formách výuky (předmětech) Současné trendy v elektronické podpoře vzdělávání Současné trendy v elektronické podpoře vzdělávání Elektronické výukové materiály - formáty Elektronické výukové materiály - formáty

Modul 3 LMS Moodle z pohledu pedagoga LMS Moodle z pohledu pedagoga Práce s uživatelskými účty a studijními skupinami Práce s uživatelskými účty a studijními skupinami Tvorba kurzu – základní dovednosti Tvorba kurzu – základní dovednosti Tvorba kurzu – struktura a prvky výukových materiálů (odkazy, adresáře, textová/HTML stránka) Tvorba kurzu – struktura a prvky výukových materiálů (odkazy, adresáře, textová/HTML stránka)

Modul 3 Práce s aktivitami, způsoby jejich vyhodnocování Práce s aktivitami, způsoby jejich vyhodnocování Ukončení kurzu, archivace, opětovné zpřístupnění kurzu Ukončení kurzu, archivace, opětovné zpřístupnění kurzu Typické činnosti při tvorbě kurzu – příklady Typické činnosti při tvorbě kurzu – příklady

Shrnutí Přístup k výukovým materiálům vám zůstává – systém iTutor Přístup k výukovým materiálům vám zůstává – systém iTutor Po dobu trvání projektu (6/2012) jsou vám k dispozici lektoři pro metodickou podporu (viz kontakty) Po dobu trvání projektu (6/2012) jsou vám k dispozici lektoři pro metodickou podporu (viz kontakty)

Kontakty Regionální centrum celoživotního vzdělávání, VŠB-TU Ostrava Regionální centrum celoživotního vzdělávání, VŠB-TU Ostrava Stránka projektu ELKEL: Stránka projektu ELKEL:

Děkujeme za pozornost Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava Regionální centrum celoživotního vzdělávání