Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_282 Ročník: 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Advertisements

MLŽI.
Ryby.
Prvouka 3.ročník Gabriela Mikulková 2012
Soutěž RISK Poznávání měkkýšů Hrát. Soutěž RISK Poznávání měkkýšů Hrát.
Měkkýši - poznávačka Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: MĚKKÝŠI VY_inovace_32_PR6_19
SCHRÁNKY MĚKKÝŠŮ Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Poznávačka: kruhoústí
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Mlži Mgr. Helena Roubalová
Měkkýši.
MOŘE, OCEÁN.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
KMEN Měkkýši Kmen měkkýši má 3 třídy Plži – hlemýžď zahradní
Zástupci měkkýšů Metodika:
ulita plicní vak řitní otvor pohlavní otvor srdce tykadla + oči
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Členovci Korýši.
Třída Ryby Nejpočetnější skupina obratlovců, výskyt od prvohor
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Život ve vodě Filip Bordovský.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Mgr. Iva Havlíková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_318
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Mlži -2lastury Zdroj:cs.wikipedia.org/wiki/mlži.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_298 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_295 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_283 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_281 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_284 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_511 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_378 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_TPP_504 Ročník: 2.
RYBY poznávání zástupců
Ročník:2. Vzdělávací obor: H/01 Kuchař - číšník Předmět: Nauka o výživě Tematický okruh: Maso. Téma: Hovězí vnitřnosti Jméno autora:Roman Rumler.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_297 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_287 Ročník: 2.
Ročník:2. Vzdělávací obor:65-51-H/01 Kuchař - číšník Předmět:Nauka o výživě Tematický okruh:Maso. Téma:Charakteristika a složení vepřového masa Jméno autora:Roman.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_300 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_299 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_285 Ročník: 2.
Kmen: MĚKKÝŠI.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_293 Ročník: 2.
Taxonomie měkkýšů.
Ryby Složení rybího masa
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
7. třída.  Ke každému očíslovanému obrázku napiš rodové a druhové jméno ryby Např. 1. hořavka duhová  Společně provedeme kontrolu (opravu)  Klíčová.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školyStřední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Věra Tupá Název šablonyVY_32_INOVACE POV Název DUMuPOV.13O4.1K.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Blanka Kabeláčová Název materiálu: VY_32_INOVACE_04_23_ Ryby II. - zástupci Číslo projektu:
Členovci. cílová skupina: střední školy anotace : charakteristické znaky korýšů klíčová slova : sladkovodní raci, mořští raci, nižší korýši autor: Kamila.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV41 Název školy.
Úprava pokrmů z korýšů, měkkýšů a obojživelníků
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Název projektu: Moderní škola
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Ryby Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dana Vinterová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Výukový materiál VY_52_INOVACE_29_ měkkýši
VY_32_INOVACE_37_Měkkýši - 3.část
Obr.č.1.
RYBY sladkovodní a mořské.
Třída: Ryby.
Poznávačka - měkkýši ZŠ Holýšov.
Poznávačka živočichové a rostliny vod
Transkript prezentace:

Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_282 Ročník: 2. Vzdělávací obor: 65-51-H/01 Kuchař - číšník Předmět: Nauka o výživě Tematický okruh: Maso. Téma: Druhy studenokrevných zvířat Jméno autora: Roman Rumler Vytvořeno dne:  10. 09. 2012 Metodický popis, (anotace) Podpora hodiny - žáci se naučí a upevní si základní poznatky o mase z ryb, korýšů, měkkýšů a hlavonožců.

Druhy studenokrevných živočichů. Ryby: Sladkovodní Kapr obecný – obrázek č. 1 Štika, okoun, lín – obrázek č. 2 Mořské makrela – obrázek č. 3 makrela, sardinka, tuňák, treska; Tažné – losos, jeseter, úhoř říčný; losos – obrázek č. 4

Druhy studenokrevných živočichů. Mořské plody - Korýši Sladkovodní - rak říční, bahenní, kamenáč rak říčný obrázek č. 5 rak bahenní – obrázek č. 6 rak kamenáč - obrázek č 7 ( u nás jsou chránění); Mořští - humr, kreveta, krab; Humr – obrázek č. 8 kreveta obrázek č. 9 krab – obrázek č. 10

Druhy studenokrevných živočichů. Mořské plody -Měkkýši sladkovodní Škeble říční – obrázek č. 11 škeble rybničná – obrázek č. 12 Mořské plody - Měkkýši mořský slávky obrázek č. 14 Ústřice – obrázek č. 13 Srdcovka– obrázek č. 15 Hřebenatka obrázek č. 16

Druhy studenokrevných živočichů. Mořské plody - Hlavonožci mořští: Chobotnice obrázek č. 17 Sépie – obrázek č. 18 Krakatice – obrázek č. 19 Kalamáry (olihně) – obrázek č. 20 Mořský šnek – obrázek č. 21

VY_32_INOVACE_NAV_282_pracovní_list K obrázkům doplň názvy studenokrevních živočichů:

VY_32_INOVACE_NAV_282_pracovní_list_řešení K obrázkům doplň názvy studenokrevních živočichů: Kapr Štika, okoun, lín Makrela Losos Kreveta Rak říčný Krab Rak kamenáč Humr Srdcovka Slávky Škeble říční Sépie Chobotnice Mořský šnek

Použité zdroje www.nasevyziva.cz Obrázek č. 1 a 2 - http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl Obrázek č. 3 –http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl Obrázek č. 4 – http://cs.wikipedia.org/wiki/Losos_obecn%C3%BD Obrázek č. 5 – http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl Obrázek č. 6 a 7 – http://old.ochranaprirody.cz/res/data/191/024579.pdf Obrázek č. 8, 9 a 10 – http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl Obrázek č. 11 – http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl Obrázek č. 12 a 13 - http://www.zstgmivancice.cz/studium/prirodopis/mekkysi.pdf Obrázek č. 14, 15 a 16 - http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl Obrázek č. 17 a 18 - http://www.zstgmivancice.cz/studium/prirodopis/mekkysi.pdf Obrázek č. 19 – http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl=cs&ie=UTF-8&rlz=1T4ADFA_csCZ483CZ488&q=obr%c3%a1zky+krakatice Obrázek č. 20 - http://www.labuznik.cz/ingredience/kalamary/ Obrázek č. 21 - http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&hl=cs&ie=UTF-8&rlz=1T4ADFA_csCZ483CZ488&q=obr%c3%a1zky+mo%c5%99%c5%a1t%c3%ad+%c5%a1neci