VY_32_INOVACE_CER_10 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Lázeňské služby - řešení Jméno autora:Mgr.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Regionální konference cestovního ruchu
Advertisements

Lázeňský cestovní ruch
Lázeňská léčebná rehabilitace pacientů s roztroušenou sklerózou
Naše lázně.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, cestovní,
ZEMĚPIS ZEMĚPIS LÁZEŇSTVÍ v ČR 8. ročník.
Hydrologické poměry – podzemní vody
SLUŽBY Nevýrobní složka hospodářství. Nejdynamičtěji se rozvíjející sektor hospodářství (za 10 let vzrostl o 15% podíl na HDP na 55%). Maloobchod, peněžnictví,
KARLOVARSKÝ KRAJ ČESKÁ REPUBLIKA.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_99.
Jméno autora: František Sajdl Třída/ročník: H3A, 3.ročník
PLZEŇSKÝ KRAJ ČESKÁ REPUBLIKA.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Podnikání v cestovním.
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_14_OSVZ_ZSVb Anotace: Seznámit žáky se základy zdravého životního.
Aneta Kafková, Marie Strašíková
Tereza Hynková a Tereza Merhoutová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_65.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_64.
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Hydrologické poměry – podzemní vody
Materiálně technické předpoklady
Hydrologické poměry - podzemní vody
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 9.
Řecko - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
SEKTORY SVĚTOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ
Velká Británie - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
VY_32_INOVACE_CER_11 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Historie lázeňství - řešení Jméno autora:Mgr.
VY_32_INOVACE_ZCR_696 Ročník:4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Evropa Téma:Slovensko Jméno autora:Mgr. Lucie Salačová Vytvořeno.
Portugalsko - pracovní list Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
VY_32_INOVACE_CER_12 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Zlatý věk lázeňství - řešení Jméno autora:Mgr.
Francie - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
Švýcarsko - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
Benelux - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
VY_32_INOVACE_CER_13 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Lokalizace lázeňských středisek - řešení Jméno.
Severní Evropa - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
Ročník:3./4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Předmět: Software hotelového provozu Tematický okruh: Práce s HSW Téma: HSW Pracovní list rezervace.
VY_32_INOVACE_CER_4 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Povinnosti průvodce během zájezdu - řešení Jméno.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_388 Ročník: 1.
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název klíčové aktivity:NOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY V OBLASTI PŘÍRODNÍCH.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_10.
 LÁZNĚ LUHAČOVICE LÁZNĚ LUHAČOVICE  LÁZNĚ LEOPOLDOV LÁZNĚ LEOPOLDOV  LÁZNĚ NEZDENICE LÁZNĚ NEZDENICE  SIRNATÉ LÁZNĚ OSTROŽSKÁ NOVÁ VES SIRNATÉ LÁZNĚ.
 Nejmladší České lázně. Lázně zahájily svůj provoz v únoru roku Lázně jsou v těsné blízkosti zámku. Jedná se o vody hypertonické studené. Lázně.
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV Autor: Mgr. Pavla Zrzavecká Datum: Název: VY_32_INOVACE_18_ZEMĚPIS Téma: Karlovarský kraj Ročník: 9.
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Organizace hájící zájmy hotelů. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám.
K ARLOVARSKÝ KRAJ – LÁZNĚ, KTERÉ ZNÁ CELÝ SVĚT VY_32_I NOVACE _11KR-7 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona : III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_13.
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy Soukromá střední škola podnikání a managementu, o.p.s. Předmět Zeměpis (klíčová.
Lázně/ Heilbad ZIMNÍ SPORTY A RELAX v LÁZNÍCH JÁCHYMOV.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV AUTOR: MGR. VĚRA BLAŽÍČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ZEMĚPIS TEMA: ČR – KARLOVARSKÝ KRAJ ČÍSLO PROJEKTU:
Rozdělení odbytových středisek
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – PODZEMNÍ VODY
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Bc. Martina Jeřábková Název materiálu:
Formy lázeňských pobytů a lázeňské péče
Historie lázeňství Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Materiálně-technické podmínky poskytování stravovacích služeb
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_139
Postavení CR v hospodářství
Městské slatinné lázně Třeboň
Hotelnictví M/01 HOTELNICTVÍ.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KLÁŠTEREC NAD OHŘÍ, KRÁTKÁ 676 AUTOR: MGR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
MARIÁNSKÉ LÁZNĚ.
Sdružení lázeňských míst Statuty lázeňských míst 21. června 2013
Léčebné lázeňství a jak dál ?
Karlovarský kraj Lázeňský kraj.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_CER_10 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Lázeňské služby - řešení Jméno autora:Mgr. Jan Vajner Vytvořeno dne: Metodický popis, (anotace) Podpora hodiny Lázeňské služby Pracovní list slouží jako podpora výuky Průvodcovství a Cestovního ruchu, může být také využit v hodinách Semináře cestovního ruchu nebo k maturitnímu opakování. Žák charakterizuje, doplňuje, přiřazuje pojmy z oblasti průvodcovství či cestovního ruchu, případně poznává obrázky, řeší křížovky a řeší praktické úkoly s atlasem nebo mapou.

1) Napiš, k jakému účelu slouží lázeňství Léčení Prevence Rehabilitace Doléčování Relaxace

2) Jak se liší délka pobytu a kvalita služeb lázeňského CER od ostatních druhů CER? Lázeňské pobyty jsou delší než pobyty v rámci běžného CER a proto klienti vyžadují vyšší kvalitu služeb

3) Označ přírodní léčivé zdroje využívané v lázeňství termální prameny minerální prameny horký písek peloidy horké kameny síra rašelina bahno masáže slatina antibiotika biopotraviny klimatické podmínky sluneční záření

4) Co je to lázeňský poplatek, kdo jej platí/neplatí a k čemu slouží vybírá obec od lázeňských klientů je využit ke zvelebování lázeňského města osvobozeni: děti, důchodci, studenti a také pokud doložíte jiný účel než je léčebný či rekreační (služební cesta…) vybírán prostřednictvím provozovatelů

5) Napiš alespoň 8 lázeňských léčebných procedur termální a perličkové koupele, pohybová terapie pod vodou, hydroterapie, uhličité a bylinné koupele, masáž, magnetoterapie, léčebná gymnastika, peleidoterapie, plynové injekce, parafínové zábaly, rehabilitace, akupunktura, medikamentózní léčba, dietoterapie, pitná kůra minerálních vod (doprovodná část léčby), klimatoterapie – aeroterapie (pobyt na čerstvém vzduchu), helioterapie (léčba slunečním zářením), thalassoterapie (léčba mořským klimatem a mořskými koupelemi), speleoterapie (léčebný pobyt v jeskyních…)

6) Vyjmenuj a vysvětli typy lázeňských stravovacích služeb A) režimové stravování v lázeňských domech s komplexní lázeňskou péčí B) nerežimový restaurační provoz shodný s běžným restauračním provozem C) doplňková stravovací zařízení cukrárny, kavárny, restaurace, bary, čajovny….

7) Napiš co nejvíce shod a rozdílů mezi pojmy z tajenky Karlovy VaryTepliceKV + TP Pitná kůraLéčebné koupeleTermální prameny Léčba zažívacího ústrojíLéčba pohybového aparátu Cca obyvatel Tradice sahající do středověku Tradice sahající do pravěku (Keltové) Blízkost Krušných hor Krajské městoBýv. Okresní městoPrůmyslová oblast Ruská klientelaArabská klientelaRuská klientela MattoniAldringenovéMnoho významných hostů Karlovarský krajÚstecký krajNěmecké pohraničí Mezinárodní filmový festival