Nástroj na plánování reklamních kampaní.  Výběr regionů, kanálů a cílových skupin  Výběr typů událostí ◦ Časová pásma, části dne, reklamní bloky  Nastavení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Postup při vytváření projektu v MS Project
Advertisements

Databáze Dotazy.
Zakázkově vytvořená aplikace Technologický software HTH8 s.r.o, Eimova 880, Polička, tel.: , fax: ,
Zadání bakalářské práce Optimalizace výrobního zařízení z pohledu ergonomie.
Informační technologie 2 Informační technologie Jarní semestr 2005.
Ondřej Andrš Systémy CAD I. Základní informace  Autor: Ing. Ondřej Andrš  Školitel: doc. RNDr. Tomáš Březina, CSc.  Název tématu studia: Optimalizace.
Cvičení 6 – 25. října 2010 Heteroskedasticita
Layout stránky Rozvržení stránky (layout stránky) se provádí z těchto důvodů: Určení polohy záhlaví, menu, textů, obrázků... Zachování polohy při změně.
Architektury a techniky DS Cvičení č. 4 RNDr. David Žák, Ph.D. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Pro Nekonečno – RC Palouček
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
TABULKOVÉ PROCESORY maturitní otázka: 16.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Anotace Žák dokáže v aplikací MS Word vytvořit tabulku Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word vytvořit, upravit a formátovat.
Pojmy a interpretace.
– pokročilejším funkce. Seznam Ukládání do adresáře.
Práce s tabulkou v Excelu 2010
Název projektuInovace ŠVP na OA a JŠ Třebíč Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J. Jarkovský, L. Dušek, M. Cvanová II. Vzorce v Excelu Tipy pro práci s Wordem.
Školení MMW Úvodní školení. Co je MMW a k čemu slouží? MMW neboli Markdata Media Workstation je nová softwarová aplikace speciálně navržená k analýze.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Excel– Zásady Ing. Bohumil Bareš.
Propojování tabulek Vytvořte tabulku obsahující součty a průměry dávek státní podpory z let 1996 – 2000.
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
P RÁCE S TABULKOU Vložení tabulky Počty řádků, počty sloupců Nástroje tabulky Ohraničení tabulky, úprava.
Tvorba simulačních modelů. Než vznikne model 1.Existence problému 2.Podrobnosti o problému a o systému 3.Jiné možnosti řešení ? 4.Existence podobného.
MS OFFICE - WORD VYTVOŘENÍ TABULKY Ing. Petr Hanáček
MS Excel 2 Martin Kotlík Brno, 20. ledna 2015 Obsah předchozího semináře 1 1.Popis programu Excel 2.Základní dovednosti 3.Typy vkládaných dat 4.Formát.
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Duben.
ÚPRAVA TABULKY VE WORDU
Textový procesor (MS Word) Ing. Jan Roubíček. Tabulky v textu VY_32_INOVACE_10_2_15_AP.
ŘÍZENÍ DOPRAVY POMOCÍ SW AGENTŮ Richard Lipka, DSS
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
1 Název celé následující kapitoly Řízení hospodárnosti režijních nákladů.
EXCEL Vybrané partie Bohuslav Slípka. Základní operace Umíte pracovat se sešity Zápis textu- číslo vložíme jako text pomocí apostrofu,vzorec jako text.
Nasazení nástrojů BI pro analýzu dat z IS STAG Řešitel: Vladimíra Zádová Datum:
B USINESS INTELLIGENCE. C O JE BI? BI je sada procesů, aplikací a technologií, jejichž cílem je účinně a účelně podporovat rozhodovací procesy ve firmě.
Maturitní okruh 16: TABULKOVÝ PROCESOR
Návrh a realizace třífázového střídače s pomocnými rezonančními póly
Databáze MS ACCESS 2010.
Filtrování záznamů Filtr podle výběru Filtr podle formuláře Rozšířený filtr Symboly, výrazy Dotazy.
MS EXCEL Charakteristika
Kontingenční tabulky. Úvod Kontingenční tabulky jsou jedním ze základních nástrojů pro práci s Excelem i pro jakékoliv smysluplné zpracování a vyhodnocování.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Seznamy (databáze) v tabulkových kalkulátorech (Microsoft Office Excel, Open Office Calc, …)
Microsoft FRONT PAGE Šablona 32 VY_32_INOVACE_19_10_Front Page.
Ústav lékařské informatiky, 2. LF UK 2008 STATISTIKA II.
Název školy:Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:VY_32_INOVACE_NAV2-17.
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
Vytvoření rozevíratelného pole Access (13). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
Praha6.cz Elektronické aukce. eAukce Shodné GUI i logika s osvědčeným eTržištěm Cílová skupina – 1907 registrovaných dodavatelů Až 5 hodnotících kritérií.
Databáze MS ACCESS 2010.
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J
Novinky Teams v9.
Elementaristika elektronických informací
Popisná statistika I tabulky četností
KIV/ZD cvičení 4 Tomáš Potužák.
KIV/ZD cvičení 5 Tomáš Potužák.
Nastavení vysílače P8 T 2 C I - Volba režimu
KIV/ZD cvičení 6 Tomáš Potužák.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J
Homogenita meteorologických pozorování
Základní zpracování dat Příklad
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Praktický modul - zadání
Transkript prezentace:

Nástroj na plánování reklamních kampaní

 Výběr regionů, kanálů a cílových skupin  Výběr typů událostí ◦ Časová pásma, části dne, reklamní bloky  Nastavení referenční periody  Nastavení filtrů ◦ Filtr časových pásem ◦ Filtr minimálních/maximálních hodnot proměnných ◦ Typologie pořadů  Nastavení délky/délek spotu  Nastavení doby trvání kampaně

 Nastavení subkampaní dané kampaně ◦ Vyhodnocení jednotlivých subkampaní  Nastavení buy/sell konfigurace  Nastavení CPR (cena za procento reache) ◦ Rozdělení vysílacího dne na pásma ◦ Umožnění definice CPR zvlášť pro každé pásmo a kanál ◦ Nastavení granularity bloků ◦ Možnost využít předdefinovaných šablon

 Nastavení slev/zdanění ◦ Závislost na ročním období, časovém období, kanálu…  Nastavení sledovaných proměnných  Nastavení závislosti na počtu viděných spotů  Nastavení afinity kanálu k cílové skupině  Nastavení žádaných hodnot GRP a investic ◦ Následné barevné odlišeni v analýze v závislosti na splnění/nesplnění

 V řádcích se nacházejí jednotlivé typy událostí  V sloupcích se nachází: ◦ Průměrné ceny za danou událost ◦ Hodnoty sledovaných proměnných za každý den a jejich průměry

 Do časových pásem z předchozí tabulky lze nyní vkládat přímo jednotlivé spoty ◦ Možnost vkládat pro celý řádek, sloupec, či výseč najednou ◦ Jednotlivé spoty přiradíme konkrétním dnům  Po naplánování spotů se udělá automatická analýza kampaně, která zahrnuje: ◦ Celkovou cenu za jednotlivé dny i celou kampaň ◦ Hodnoty sledovaných proměnných za jednotlivé dny i celou kampaň ◦ Počet kontaktů průměrného diváka s daným spotem ◦ To všechno v přehledných tabulkách různých typů

 Výpočet konstantního panelu  Optimalizace kampaně vzhledem k nastaveným omezením  Ukládání jednotlivých kampaní  Porovnání víc plánů pro jednu kampaň  Grafický cross-referenční nástroj