F YZIKÁLNÍ ČLOBRDO Kdo si hraje, nezlobí. P RÁCE, SÍLA, VÝKON, TLAK.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fyzika kolem nás Oborové dny
Advertisements

COMPTONŮV JEV aneb O důkazu Einsteinovy teorie fotoelektrického jevu
Obvod plus vnitřek zdroje napětí
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Atom Složení a struktura atomu Jádro atomu, radioaktivita
III. Stacionární elektrické pole, vedení el. proudu v látkách
Rozběh a regulace otáček asynchronního motoru
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Co a jak měříme?
2.3 Mechanika soustavy hmotných bodů Hmotný střed 1. věta impulsová
Pohyb relativistické částice
Fyzikální týden, FJFI ČVUT, Praha, 2009
Soutěž pro dvě družstva
Miniprojekt Fyzikálního týdne na FJFI ČVUT
Složení počítače Informatika 5. třída.
KDF MFF UK Vít Boček pokusy S ELEKTŘINOU Seminář Ogar 2015.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
Energie Kinetická energie: zákon zachování energie
Ne ž dohraje písni č ka, tak trochu humoru neuškodí.
supervisor: Marie Svobodová
Seminář: Moc peněz (Cashflow). Peníze stále protékají životem každého z nás…
VÝKON STŘÍDAVÉHO PROUDU
Rubensova trubice.
Základy Elektrotechniky
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Využívání.
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Využívání.
Clovek se nekdy pta proc...???
KOF / FI. Kontakt  Lukáš Feřt   Kancelář: kl410  Domovské sránky: home.zcu.cz/~lferthome.zcu.cz/~lfert.
Anotace Prezentace, která se zabývá elektrickou prací a energií. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci znají, jak vypočítat elektrickou.
Kirchhoffovy zákony Projekt CZ.1.07/1.1.16/ Motivace žáků ZŠ a SŠ pro vzdělávání v technických oborech.
Mechanika tekutin Tekutiny Tekutost – vnitřní tření
Kdybych věděl, že je to naposledy, co Tě vidím spát, lépe bych Tě přikryl a prosil bych Boha, aby ochránil Tvou duši.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
DiFy - P , Fyzika jako vyučovací předmět RVP a ŠVP Časová dotace pro fyziku na ZŠ Význam fyziky pro všeobecné vzdělání.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
E = m c 2 Aneb životopis jedné rovnice Karel Veselský Dalibor Skoupil.
Jaderné reakce (Učebnice strana 133 – 135) Jádra některých nuklidů jsou nestabilní a bez vnějšího zásahu se samovolně přeměňují za současného vysílání.
Metody měření rychlosti
Nevaž se, PROVAŽ SE I Kvantová teleportace
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Rovnice rovnováhy plošné síly: objemová síla:.
Elektřina a magnetismus. Vše drží pohromadě díky elektrostatické interakci Cu C, Ge.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci Číslo DUM: III/2/VT/2/2/35 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Natáčení videa jako jeden ze způsobů propagace služeb Informačního centra MZLU v Brně Zuzana Streichsbierová Informační den ÚVIS,
F YZIKA …aneb proč se to mám vůbec učit?! máme to v rozvrhu hodin rozhodlo o tom ministerstvo školství nařídil to pan ředitel s panem školníkem mohli.
Fyzika a chemie společně CZ/FMP/17B/0456 SOUBOR VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ FYZIKA + CHEMIE ZŠ A MŠ KAŠAVA ZŠ A MŠ CEROVÁ.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Vedení elektrického proudu v polovodičích (9. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 9 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Jakým způsobem lze získávat elektrickou energii?
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_16 Značky.
VÝKON ELEKTRICKÉHO PROUDU
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 8
Elektromagnetická indukce
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Vedení elektrického proudu
PRAVIDLA BINGO Fyzikální veličiny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_06 Zákony.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci
Elektromagnetická indukce
Počítačová grafika: pohled pod pokličku
Elejská škola.
Fotoelektrický jev Viktor Šťastný, 4. B.
modernizace společnosti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_15 Jednotky.
Kdybych věděl, že je to naposledy, co Tě vidím spát, lépe bych Tě přikryl a prosil bych Boha, aby ochránil Tvou duši.
Fyzika 2.D 12.hodina 23:35:26.
OHMŮV ZÁKON PRO UZAVŘENÝ ELEKTRICKÝ OBVOD.
VY_32_INOVACE_
VÝKON STŘÍDAVÉHO PROUDU
Transkript prezentace:

F YZIKÁLNÍ ČLOBRDO Kdo si hraje, nezlobí

P RÁCE, SÍLA, VÝKON, TLAK

P ROUD, NAPĚTÍ, ODPOR, VÝKON

J AK ZÍSKAT ŽÁKY PRO FYZIKU Vedení semináře Využívání nabídky vysokých škol (dny otevře- ných dveří, pokusy pro střední školy, týden vědy na FJFI) Zapojení do zajímavých soutěží (Nobel 2013) Skupinové práce (motivace k práci všech) Zajímavé testy pro dvojice Možnost opravy při neúspěchu

S EMINÁŘ FYZIKY NA FACEBOOKU Existuje pouze Jsoucí, nejsoucí neexistuje. To, co jest, nemůže vzniknout ani zaniknout. PARMENIDES Z ELEJE *pak ať mi někdo ve škole tvrdí, že zákon zachování hmoty a energie vyslovili první Lomonosov a Lavoisier

VIDEO: Zhmotněné tóny – pokusy s frekvencemi Dají se tóny a frekvence zhmotnit? Můžeme je vidět? Záběry, které na internet nahrál uživatel „Brusspup“ zabývající se vědeckými a iluzionistickými pokusy, ukazují, že to jde. Je to až neuvěřitelné, ale zvuk opravdu má větší moc, než bychom si mohli na první poslech myslet.

A TEĎ POUŽIJTE KIRHOFFOVY ZÁKONY

F RANKLINŮV ELEKTROMOTOR