FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář k výběrovému řízení 2014
Advertisements

Stručný úvod do UML.
AKREDITOVANÉ ŠKOLICÍ STŘEDISKO ČLEN ASOCIACE VDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH TRADICE OD ROKU 1991 Zdeněk Mašín Microsoft Gold Certified Partner Akreditované.
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Kontextový diagram Seznam aktérů Seznam událostí Kontextový diagram
Diagramy případů užití.
Informační systémy Analýza systému. Sestavení týmů a potvrzení téma projektu.
KIV/ZI cvičení 2 Tomáš Potužák.
Analytická studie Datový model Funkční model Scénáře použití
Informační systém hotelu
Google formuláře.
ČVUT Praha, Fakulta elektrotechnická Diplomová práce Informační systém házenkářského turnaje Petr Plodík.
X13PMT 4. seminář Ing. Martin Molhanec, CSc. Garant předmětu ČVUT – FEL, K13113.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Modelovací jazyk UML. Jazyk UML je víceúčelový modelovací jazyk, který byl vyvinut speciálně pro účely softwarového inženýrství. Obsahuje formalizovaný.
Evaluace výuky ZS (2013/2014) PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
Akreditace EPAS doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
JIP a KAAS Co umí. A co nabízí ve vztahu k základním registrům.
Databázové systémy 1 Cvičení č. 9 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
Představujeme Ensemble Michal Tomek. Na tomto obrázku vidíte, co systému Ensemble chybí:
Školní informační systémy
ELearning Snímek 1 eLearning Tomáš Kubálek
Databáze Dotazy VY_32_INOVACE_7B16. Dotazy umožňuje vybrat určité záznamy z tabulky na rozdíl od filtru vybrané záznamy umístí do samostatné dočasné nebo.
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
Informace ke kurzu Manažerské účetnictví I a jak ho studovat.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Databázové modelování
Elektronický volební systém EVOS řešitelé:  Čech Filip  Čech Zbyněk  Kozelka Vlastimil  Pecholt Tomáš  Vystrčil Jan  Záruba Lukáš.
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Tutoriál Nastavení alertů pro časopisy
Vytvoření hypertextového odkazu
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
WebCastle VŠB Vedoucí bakalářské práce:Ing. Jan Ružička Ph.D. Vypracoval:Martin Prager VŠB – TU Ostrava Institut Geoinformatiky Studijní skupina :G362.
Logistika 1. cvičení.
13DFA Požadavky na semestrální projekt. Co bude projekt obsahovat Odborný článek Analýzu okolí systému Datovou analýzu Funkční analýzu.
Rezervační systém jídel
POČÍTAČOVÝ SYSTÉM PRO NÁVRH TECHNOLOGIE BETONÁŽE ZA ZIMNÍCH PODMÍNEK Ing. Jan Čermák Ing. Vyacheslav Usmanov Ing. Kateřina Svobodová prof. Ing. Čeněk Jarský,
Databázové systémy 2 Cvičení č. 5 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Mapa stránek.
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Tvorba aplikace pro evidenci rybářských úlovků, využívající službu WWW Vedoucí diplomové práce : Ing. Kateřina Růžičková, Ph.D. Název diplomové práce:
IS zápisu na cvičení Rostislav Žólty, zol005.
Návrh a tvorba WWW Semestrální práce. Termíny –20. října – odevzdání popisu práce pár větami popsat, jak bude vypadat a fungovat Vaše semestrální práce.
1 Školení IS Katalog předmětů Předmět je určen fakultou, kódem a obdobím Kódy musí být unikátní – neměly by se používat kódy již jednou použité,
Dana Sigmundová Databáze ProQuest 5000 ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
KM svaz stolního tenisu
Letsim letecký simulátor Analytická část Letsim 1.
Open Source LMS systémy Open eDoceo Miroslav Bureš.
Strategie města v oblasti podpory lázeňství a cestovního ruchu Úvodní setkání, Projekt Zvýšení kvality řízení města Františkovy Lázně, reg.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Univerzitní informační systém, Svojanov 2005 Novinky pro studenty a učitele Ondřej Gabriš
Seznam orgánů veřejné moci OVM Ing. Martin Kořínek eGoncentrum ORP Nový Bydžov.
Novinky ve verzi 5.8. Confluence 5.7 – nové zkušenosti se soubory, které podporují téměř všechny fáze cyklu spolupráce (nahrávání, komentáře, editace,
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Manuál pro editaci webu PCP
Logistika 1. cvičení.
2OP484 Manažerská informatika 4 Google Suite
Informační systém univerzity
eLogika nad platformou Android
Výuka na K13131.
5/6/2018 VIZUALIZACE ROZPOČTU Petra Hoffmanová.
Klasické fotoalbum.
Jaroslav Kudr pro OATGM
Školení IS - 7 Rozvrh, Záložky.
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Transkript prezentace:

FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA

ANALÝZA BUSINESS PROCESŮ Student si chce zapsat předmět (na příští semestr), ale neví, co ho čeká. Má pouze neurčitou představu co předmět obnáší, ale neví, kdo ho učí a jak ho učí. Student přijde na úvodní stránku, kde si vybere 1)přímo předmět, ke kterému se rozbalí seznam učitelů. Každý učitel má roli (přednášející, zkoušející, cvičící). 2)přímo učitele, ke kterému se následně rozbalí seznam předmětů, které učí Systém bude sloužit jako podpora studenta při výběru předmětu a zápisu konkrétního cvičení. Bude poskytovat anonymní hodnocení předmětů a učitelů. Systém by měl fungovat na bázi student to student.

DIAGRAM AKTIVIT

ANALÝZA POŽADAVKŮ Funkční F1. anonymní hodnocení předmětů F2. anonymní hodnocená učitelů F3. poskytnutí základních informacích o učitelích F4. poskytnutí základních informacích o předmětech F5. evidování předmětů/učitelů Obecné N1. dostupné jako webová aplikace N2. neprovázanost se systémem KOS a EDUX  bude se řešit v budoucnu (BI-SI2)

ANALÝZA UŽITÍ Seznam účastníků administrátor - stará se o aktualizaci seznamu předmětů/učitelů, jediný může předměty a učitele smazat student - může si zobrazit předměty/učitele, kteří jsou v systému k dispozic -předměty i učitele komentuje -přidává nové předměty/učitele a upravuje jejich profil na aktuální

USE CASE MODEL UC1 - přidat předmět  administrátor či student může přidat nový předmět do IS UC2 - přidat učitele  administrátor či student může přidat nový předmět do IS UC3 - upravit údaje  umožňuje administrátorovi i studentovi upravit veškeré údaje, které jsou u entity předmět/učitel evidovány UC4 - odstranit předmět/učitele  umožňuje administrátorovi dotyčný předmět/učitele smazat z IS UC5 - zobrazit předmět/učitele  zobrazuje hledaný předmět/učitele UC6 - hodnotit předmět/učitele  student může hodnotit daný předmět/učitele

PŘÍPADY UŽITÍ PožadavkyUC1UC2UC3UC4UC5UC6 F1+ F2+ F3+ F4+ F5++++ UC1 - přidat předmět UC2 - přidat učitele UC3 - upravit údaje UC4 - odstranit předmět/učitele UC5 - zobrazit předmět/učitele UC6 - hodnotit předmět/učitele F1 - anonymní hodnocení předmětů F2 - anonymní hodnocená učitelů F3 - poskytnutí zákl. inform. o učitelích F4 - poskytnutí zákl. inform. o předmětech F5 - evidování předmětů/učitelů

DOMÉNOVÝ MODEL TŘÍD