Brasserie de Cerna Hora /pivnice/brewery C´est une brasserie qui produit de la bière mais aussi de la limonade au houblon. Toto je pivnice, která vyrábí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Olomoucké tvarůžky.
Advertisements

Brasserie-Zítková-Burgaud Ici se trouve l´entrepôt de la brasserie Cerna Hora. On y fabrique de la bière. On fabrique 8 bières différentes. Tohle je pivnice.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Lihovar Vizovice La distillerie de Visovice Visovice’s distillery
Základní technická terminologie Poznámka: značka * za slovem znamená pokračování kliknutím, zbytek je načasován.
Evoluce Katalýza. © 2011 Nature Publishing Group. Published by Nature Publishing Group.2 Figure 1 Rapid evolutionary innovation during an Archaean.
Antoni Gaudí i Cornet Byl katalánský architekt,významný představitel secese. V roce 1878 navrhl svůj první dům.Nesnažil se napodobit.
Antoni Gaudí i Cornet Katalánský architekt, významný představitel secese. V roce 1878 navrhl svůj první dům. Nesnažil se napodobit žádný.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
N2N2 NO 3. Nitrification Denitrification reduktasa dusičnanu reduktasa dusitanu.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_05_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Píseň “ABC” Reakce?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Fonologie Cvičení číslo 4. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
David Žváček 3.B. Boiler feed pump is a sort of pump designed to pump water into a steam boiler. The pump can be used to convey fresh water or condensed.
A Dog‘s Life in Winter Prague
WALES „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Dana Brdíčková.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Modal Verbs = způsobová slovesa.
Čím pojedete na dovolenou ? Co takhle autíčkem ?.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Eating at the Restaurant VY_22_INOVACE_12 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
How To Decorate Your Small Room
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
EVERYDAY LIFE SITUATIONS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Health Problems By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Traffic Rules, Principles of Safe Driving, Safety Features (Pravidla silničního provozu, zásady bezpečnosti silničního provozu, prostředky aktivní a pasivní.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Pavlína Berčíková NÁZEV:Travelling TÉMATICKÝ CELEK:Receptivní.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
Listening VY_32_INOVACE_AJ_2_60 Multiple choice Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Téma: Les boissons VY_32_INOVACE_292.
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Digitální učební materiál
Introduction to MS Dynamics NAV XX. (Combined Shipments)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
:30 Replies to Complaints 1 V– 2nd semester.
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
LINGUISTIC VARIETY IN EUROPE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Transkript prezentace:

Brasserie de Cerna Hora /pivnice/brewery C´est une brasserie qui produit de la bière mais aussi de la limonade au houblon. Toto je pivnice, která vyrábí pivo, ale také chmelové limonády. This is Cerna Hora Brewery. It produces beer, but also hops flavoured lemonade.

La premiére pièce /první místnost/the firts room Dans les cuves on met de leau, de lorge puis le houblon est extrait de sa plante et il est rajoutè au mélange. Do metalických kotlů se dává voda, ječmen a pak chmel. Chmel je potom vyluhován a přidán do kotlů k míchání. Water and barley are first poured into the stainless steel casks. Next, hops is added and mixed.

La deuxième pièce /druhá místnost/the second room. De la levure est ajoutée au liquide précédemment obtenu(qui nest pas encore de la bière) pour lalcooliser mais cela lui donne un goût amer. Zde se do pěny přidávají kvasnice pro zalkoholizování piva, kterému dodává nahořklou chuť. Yeast is poured into the first mixture (which is not yet beer) in order to alcoholize it. It gives the drink a very bitter taste.

La cave /sklep/the cellar La bière passe ensuite dans des tuyaux, ce qui la fait refroidir. La bière doit rester à une temperature de 2°C. Pivo prochází ochlazovacími trubkami, aby dosáhlo správné teploty - asi 2°C. Then, the beer enters cooling pipes. Beer must be kept at a temperature of 2°C

L´embouteillage /lahvárna/ the bottling room La bière est maintenant prête à passer en bouteilles. Pivo je nyní připraveno ke stáčení do lahví. The beer can now be put into bottles.

La bière durgence /pomoc/first aid beer Une « Bière dUrgence » est toujours possible quand on a soif. Existuje zde první pomoc pro všechny opilce. A « First Aid Beer » is always available if you are thirsty.

Lentreprise /podnik/the company Lentreprise a été créée en 1530 par Tase Jaroslav Černohorský de Boskovice. Společnost byla založena v roce 1530 Jaroslavem Černohorským z Boskovic. This company was founded in 1530 by Jaroslav Černohorský from Boskovice.

Le recyclage /recyklace/recycling Les bouteilles utilisées sont recyclées pour ne pas utiliser trop de verre et pour être plus écologique. Láhve jsou recyklované, aby se nepoužívalo moc skla. Je to ekologičtější. The bottles are recycled not to use too much glass and to respect the environment.

Consommation de bière /pití/the consumption of beer La brasserie fabrique plus de hl de bière par an. Un Tchèque boit en moyenne 160 litres de bière par an. Pivnice vyrobí více než 160 tisíc hektolitrů za rok. Čech vypije za rok průměrně 160 litrů. Cerna Hora Brewery produces more than hectolitres of beer in a year. A Czech drinks about 160 litres of beer a year.

Fin the end Konec