MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
I NTERNETOVÉ OBCHODY - PRODEJCI SPOTŘEBNÍ ELEKTROTECHNIKY Zdeněk Doležel.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
specialista na firemní květinový servis
Jan Zmátlík / Petr Pošvic / Martin Rendl
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Strategické propojení virtuálního a reálného světa – hranice padly Petr Hulec, expert ČR 24. října 2013.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
0-10 mince Jana Štadlerová ZŠ Věšín. 8,-Kč Vyber mince, kterými můžeš zaplatit.
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Odvod DPH Příklad: Prodáme českému zákazníkovi naše zboží za Kč. Protože jsme plátci DPH, musíme tento obchod zdanit daní z přidané hodnoty, nejčastěji.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Komunikační platforma TRUCK & BUSINESS. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví silniční autodopravy.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Multichannel ve světe ecommerce
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Tvoříme software pro celý svět. Přidejte se k nám. Ondřej Špulka 3. března 2016.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Tribuna českého obchodu TZB
Cenové triky.
SPOLEČNĚ PRO BUDOUCNOST
Komunikační platforma TRUCK & BUSINESS
Komunikační platforma PNEU REVUE
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO členění podle forem činnosti
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Atraktivní zaměstnavatel
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
Adventure Works – prodejní návrh <rok>
Marketing farmářských produktů
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Nejvíc rosto opět jídlo
Oblíbený platební nástroj
akce platí od do Jaké jsou podmínky pro získání odhadu zdarma?
OnLine Analytical Processing ESF MU 2005 J.Skorkovský
Transkript prezentace:

MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům

MY FOOD start(-up): 2012->

CO je MY FOOD?

► MY FOOD Market – první prodejna ►Spuštění webu a FB ►Založení skladu ►Spuštění E-shopu V01 / koloniál & Rozvoz ZDARMA >

MY FOOD Market – první prodejna se zracím boxem >

► E-shop V01 / +Čerstvý sortiment ►Mailing – pravidelné mailování, 1x měsíčně ►MY FOOD Snack – první bistro ►Vlastní výroba – dle receptur šéfkuchaře ►MY FOOD Deli – první obchod v OC ►Nový E-shop V02 – převzetí tech. řešení >

► MY FOOD Snack – první bistro s tablety >

►Nový E-shop V >

►Mailing – segmentace, navýšení počtu mailingů ►Nový E-shop V02 1. nápravy škod 2. nové služby: o ROZNOS OBĚDŮ o COFFEE-BREAKS o CLICK&COLLECT ►MY FOOD Deli – 2. obchod v OC >

►MY FOOD Truck: pojízdná prodejna  prodej přímo na místě  click&collect: o výdej obědů objednaných on-line o vyzvedni si svůj nákup > na co se těšíme

MY FOOD Deli: OC OLYMPIE, Modřany > BRNO

MY FOOD Snack: CORSO, Karlín > PRAHA

MY FOOD & eCommerce E-SHOP – společná platforma pro rozvoj dalších služeb: Coffee-breaks, roznos obědů Objednávky jídel přes tablety Special microsites Click&collect Databáze zákazníků, u kterých víme, co mají rádi Učíme se segmentovat, nabízet zboží na míru Navýšení obratu Lepší služba zákazníkům

MY FOOD & eCommerce PODPORA ON-LINE PRODEJE: 1.PPC, klíčová slova, remarketing problém: čerstvý sortiment (Brno), cílení, distribuce, rozšiřujeme sortiment do celé ČR 2. Doprava ZDARMA, 100 Kč k 1. nákupu akviziční nástroj opakovaný nákup

MY FOOD & eCommerce 3. Mailing: 2500 subscribers Open rate % Konverze – 3.5 % 3. Facebook: Placené kampaně

MY FOOD & eCommerce 4. In-store: TV v MY FOOD Deli v OC 6. Inzerce v tištěných médiích ad hoc

MY FOOD & eCommerce 7. Průzkum preferencí zákazníků MF: Které potraviny byste byli ochotni nakupovat on-line? -NIKDY: pečivo, zelenina -URČITĚ ANO: sladkosti, nápoje, do spíže Brno, duben 2015, vzorek 500 dotázaných, ženy/matky, cca 25-45

MY FOOD & eCommerce NAŠE VIZE E-shop = kamenná prodejna osobní přístup, klientský servis Efektivní segmentace: o poznat svého zákazníka o nabídnout mu to, co chce

Budeme se těšit na viděnou. Jana Chini W MYFOODMARKET.CZ Fb MyFoodMarketBrno