VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR ----- Meeting Notes (02.07.14 15:49) ----- Umíme udělat jasnou výstupní kontrolu připsaných bodů?
iBOD MECHANIKA: KARTA SBĚR iBODŮ ZA NÁKUPY U OBCHODNÍKŮ A ZA VĚRNOST K BANCE VYUŽITÍ iBODŮ K NÁKUPU U OBCHODNÍKŮ, ODMĚNY ČI SLEVY Z NÁKUPU KARTA MIMOŘÁDNÉ ODMĚNY A SOUTĚŽE DOSTUPNÉ POUZE ZA iBODY
18 MĚSÍCŮ 2000 MÍST 380 MIL KČ ROZDĚLENÝCH V IBODECH iBOD V ČÍSLECH: VÝSLEDKY DOSAŽENÉ PO ROCE A PŮL FUNGOVÁNÍ A POUHÉ TŘÍMĚSÍČNÍ LAUNCH KAMPANI 2000 MÍST OBCHODY, E-SHOPY A PROVOZOVNY, KDE SE MOHOU iBODY ZÍSKAT 1.000.000 + UŽIVATELŮ KONTAKTŮ EMITOVANÝCH KARET LIDÍ OD 15-65 LETY 380 MIL KČ ROZDĚLENÝCH V IBODECH MEZI UŽIVATELE, KTEŘÍ JE NASBÍRALI ZA NÁKUPY ČI VĚRNOST KE SVÉ BANCE 50 OBCHODNÍKŮ ČESKÁ SPOŘITELNA, OMV, DATART, GECO TABÁK-TISK A DALŠÍ
iBODOVÉ PERPERTUUM MOBILE… PÁLENÍ (VYUŽITÍ) iBODŮ U PARTNERŮ PŘIPSÁNÍ iBODŮ ZA KAŽDÝ NÁKUP ČI TRANSAKCI S iBOD KARTOU ZA ZBOŽÍ, SLEVY ČI ÚTRATU CELÉHO NÁKUPU PŘI SNÍŽENÍ CENY NÁKUPU ČI ZAPLACENÍM iBODY SE ZA NOMINÁLNÍ ČÁSTKU iBODY OPĚT NAČÍTAJÍ!
VÍCE PARTNERŮ = VÍCE ZÁKAZNÍKŮ… SINGLEBRAND VĚRNOSTNÍ PROGRAM: OBROVSKÁ INVESTICE NA SPRÁVU ODMĚNOVÉHO SYSTÉMU A KATALOGU NEMOŽNOST OSLOVIT AKVIZIČNÍM POTENCIÁLEM (PLNÍ JEN FUNKCI RETENCE) SNIŽUJE SE ATRAKTIVITA PROGRAMU Z DŮVODU MONOTÉMATIKY MULTIBRAND VĚRNOSTNÍ PROGRAM: ODPADAJÍ NÁKLADY NA VEDENÍ VLASTNÍHO KATALOGU ODMĚN A JEHO SPRÁVU ZVYŠUJE SE ATRAKTIVITA NEJEN PARTNERA, ALE I CELÉHO PROGRAMU ZVYŠUJE SE MOTIVACE K OPĚTOVNÉMU NÁKUPU
SPOLEČNÝ MARKETINGOVÝ NÁSTROJ AKVIZIČNÍ POTENCIÁL CROSS SELL UP SELL RETENČNÍ NÁSTROJ
PARTNEŘI PROGRAMU iBOD A DALŠÍ
SVĚT NEKONEČNÝCH ODMĚN A VÝHOD…