VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Struktura členění (dělení) členských příspěvků (14
Advertisements

1 PaySec pro neziskové organizace. 2 Co je PaySec  Internetový platební systém  Založený na předplacené peněžence  Otevřený klientům všech bank.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Moderní věrnostní programy
Věrnostní program.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních.
MODELY DISKRÉTNÍ VOLBY 3. cvičení

Česká spořitelna – banka pro franchising!
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Place – místo prodeje (distribuce)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Úprava vedení účetnictví a daňové evidence zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění pozdějších předpisů zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve.
Generali pojišťovna Penzijní připojištění se státním příspěvkem.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Pohled zhora. Z čeho vycházíme... Jedinou konstantou dneška je změna Změna musí být řízená Změny musí být dosaženo efektivně Projektů je kolem nás mnoho.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Profesionálové, se kterými je radost pracovat. Prodávejte CRM snadno a levně Logos a.s., 23. dubna 2008 – Jan Žáček.
 banka byla založena v lednu roku 1990  tehdy se jednalo o státní peněžní ústav, který byl 5. března 1992 transformován na akciovou společnost  v červenci.
Věrnostní klub - ČEDOK.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Nakupuj na kole Jak spojit firmy s advokáty cyklistiky.
2001: Platební odysea Budoucnost internetového placení Právnická fakulta MU Brno,
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz
1 PROGRAM PŘEDSTAVUJEME VÁM. 2 Je program, kde můžete získat auto s 0% akontací a příspěvek až 100% na splátky leasingu. Strategie programu Freedom spočívá.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Pharma Factoring Factoring České spořitelny, a.s.
CRM a jeho možné využití
VTÚLaPVO – Technická dokumentace Odkaz na Technická dokumentace
8. Marketing.
Petr Machala. Kolik to stojí peněz? Hodinová mzda.
Mobilní řešení prodeje Michal Pavlorek
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
Hodnota peněz Kde mohou děti přijít k penězům? - kapesné - odměna od rodičů nebo prarodičů.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Finanční trh. Pojmy Úrok- peněžitá odměna za půjčení peněz Úroková míra- velikost úroků v procentech, procentní vyjádření navýšení půjčené částky za určité.
Stavební spoření Jaká bude celková naspořená částka na konci roku v případě stavebního spoření, kde spoříme pravidelně na konci každého měsíce částku 1700.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Peněžnictví v ČSR Místa organizací „Sdružení“ do roku 1939.
17. ŘVH FAČR Praha, Struktura použití členských příspěvků.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
American Diamond Traders inc.
Úroky Jsou cenou půjčených peněz Jistina je půjčená částka
Katedra řízení podniku
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Adventure Works – prodejní návrh <rok>
Vymoženosti z měst patří i do menších obcí
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Oblíbený platební nástroj
Úroky Jsou cenou půjčených peněz Jistina je půjčená částka
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Stručné poznámky k opakování PIS1 - PIS2-druhá část
DRUHY PLATEB.
Obchod, trh Základy hospodaření.
Transkript prezentace:

VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR ----- Meeting Notes (02.07.14 15:49) ----- Umíme udělat jasnou výstupní kontrolu připsaných bodů?

iBOD MECHANIKA: KARTA SBĚR iBODŮ ZA NÁKUPY U OBCHODNÍKŮ A ZA VĚRNOST K BANCE VYUŽITÍ iBODŮ K NÁKUPU U OBCHODNÍKŮ, ODMĚNY ČI SLEVY Z NÁKUPU KARTA MIMOŘÁDNÉ ODMĚNY A SOUTĚŽE DOSTUPNÉ POUZE ZA iBODY

18 MĚSÍCŮ 2000 MÍST 380 MIL KČ ROZDĚLENÝCH V IBODECH iBOD V ČÍSLECH: VÝSLEDKY DOSAŽENÉ PO ROCE A PŮL FUNGOVÁNÍ A POUHÉ TŘÍMĚSÍČNÍ LAUNCH KAMPANI 2000 MÍST OBCHODY, E-SHOPY A PROVOZOVNY, KDE SE MOHOU iBODY ZÍSKAT 1.000.000 + UŽIVATELŮ KONTAKTŮ EMITOVANÝCH KARET LIDÍ OD 15-65 LETY 380 MIL KČ ROZDĚLENÝCH V IBODECH MEZI UŽIVATELE, KTEŘÍ JE NASBÍRALI ZA NÁKUPY ČI VĚRNOST KE SVÉ BANCE 50 OBCHODNÍKŮ ČESKÁ SPOŘITELNA, OMV, DATART, GECO TABÁK-TISK A DALŠÍ

iBODOVÉ PERPERTUUM MOBILE… PÁLENÍ (VYUŽITÍ) iBODŮ U PARTNERŮ PŘIPSÁNÍ iBODŮ ZA KAŽDÝ NÁKUP ČI TRANSAKCI S iBOD KARTOU ZA ZBOŽÍ, SLEVY ČI ÚTRATU CELÉHO NÁKUPU PŘI SNÍŽENÍ CENY NÁKUPU ČI ZAPLACENÍM iBODY SE ZA NOMINÁLNÍ ČÁSTKU iBODY OPĚT NAČÍTAJÍ!

VÍCE PARTNERŮ = VÍCE ZÁKAZNÍKŮ… SINGLEBRAND VĚRNOSTNÍ PROGRAM: OBROVSKÁ INVESTICE NA SPRÁVU ODMĚNOVÉHO SYSTÉMU A KATALOGU NEMOŽNOST OSLOVIT AKVIZIČNÍM POTENCIÁLEM (PLNÍ JEN FUNKCI RETENCE) SNIŽUJE SE ATRAKTIVITA PROGRAMU Z DŮVODU MONOTÉMATIKY MULTIBRAND VĚRNOSTNÍ PROGRAM: ODPADAJÍ NÁKLADY NA VEDENÍ VLASTNÍHO KATALOGU ODMĚN A JEHO SPRÁVU ZVYŠUJE SE ATRAKTIVITA NEJEN PARTNERA, ALE I CELÉHO PROGRAMU ZVYŠUJE SE MOTIVACE K OPĚTOVNÉMU NÁKUPU

SPOLEČNÝ MARKETINGOVÝ NÁSTROJ AKVIZIČNÍ POTENCIÁL CROSS SELL UP SELL RETENČNÍ NÁSTROJ

PARTNEŘI PROGRAMU iBOD A DALŠÍ

SVĚT NEKONEČNÝCH ODMĚN A VÝHOD…