HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-209

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Žánry a formáty Žánr (druh, rod, způsob, styl, sloh) je obecné pojmenování pro všechny materiály (díla) se společnými znaky žánrové oblasti např. v literatuře.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Řízení lidských zdrojů
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
VYBRANÉ OTÁZKY Z PSYCHOLOGIE PRO PRACOVNÍKY V POMÁHAJÍCÍCH PROFESÍCH © SPURNÝ, 2012.
Závěrečná fáze výzkumu
Formální stránka práce
Obrázky poskytla firma Complex,
ArtParty uvádí. CM (Community Music ltd.) je nezisková organizace zaměřená na moderní hudbu. Sídlí v Londýně a úspěšně působí již od roku Cílem.
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
Seminární práce Mgr. Bc. Radka Burketová N_TiM/pMPH
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_18.
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Globální retailing v Evropě
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
Prof. Ing. Jaroslav Jakš, DrSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
MAN 1. Seminář sociální psychologie se zaměřením na sport Marie Blahutková.
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207
Technika mluveného projevu Přednáška: pondělí 16:40–18:15 (6 týdnů) Seminář: pátek (2 skupiny) Zápočet: aktivní práce v semináři.
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
Základy pedagogické metodologie Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D.
MMV ZS 2011/ Firemní kultura a interní komunikace PhDr. Iva Petrová Požadavky k akreditaci.
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Jméno Příjmení 2015 Název práce Gymnázium, Nový Bydžov, Komenského 77.
The influence of music on people Graduation thesis Petra Palínková 2015.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
MEZINÁRODNÍ PRÁVO EKONOMICKÉ doc. JUDr. Ing. Bohumil Poláček, Ph.D., MBA, LLM.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Jana Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_PEDAGOGIKA_PSYCHOLOGIE_01.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Hudba - intervaly Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Komunikace hudebního umění se znakovými systémy uměleckých.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Metody zpracování informací PhDr. Jiří Javorský, CSc. Kontakty do práce  Tel.: 
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Humanitární aplikace informatiky Jaromír Plhák. Organizace hodin Jedno vybrané téma. Obecné informace k danému tématu studenti představí vlastní.
R OZDÍLNOST INTERVENCÍ SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA PŘI N ETSTREETWORKU A PŘI I NTERNETOVÉM PORADENSTVÍ Centrum Anabell, z. s. Mgr. Klára Gelnarová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE PRO MANAGEMENT BEZPEČNOSTNÍCH SLUŽEB TÉMA 5. SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÝ VÝCVIK KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ S VYUŽITÍM TRANSAKČNÍ ANALÝZY.
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická
Praktické dovednosti absolventa
SOCIÁLNÍ MARKETING doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Aplikace nových forem marketingu
Pedagogické disciplíny
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Obecná didaktika ÚVOD.
KOMUNIKACE Zápis do sešitu
Marketing sportu bp 2086.
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
Praktické dovednosti absolventa
Studium dějin měst v Evropě, pojmosloví
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Forma a obsah VY_32_INOVACE_45_897
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Solární mobilář Energie kdekoliv.
Transkript prezentace:

HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U

Náplň kurzu 1. Hudba, její definice a typologie 2. Hraniční oblasti hudby - muzak, sound art, background music 3. Hudba v persuazivní komunikaci 4. Psychologické aspekty hudby 5. Sociální a komunikační aspekty hudby 6. Sémantické aspekty hudby 7. Hudba v televizní, rozhlasové a internetové reklamě 8. Využití hudby v dalších oblastech marketingové komunikace 9. Hudba v prostoru (letištní haly, supermarkety) 10. Hudba v pracovním procesu BAČUVČÍK, R. Hudba v reklamě GRAAKJAER, JANTZEN. Music in Advertising LUSENKSKY. Sounds Like Branding ZAGER. Writing Music for Television and Radio Commercials FRANĚK, M. Hudební psychologie. Praha: Karolinum, ISBN BEK, M. K sociologii české hudebnosti. Praha: KLP, ISBN POLEDŇÁK, I. Hudba jako problém estetiky. Praha: Karolinum, ISBN Doporučená literatura

Zápočet - stručná prezentace zajímavé ukázky využití hudby v MK - stručná analýza - v čem je to zajímavé, jak to působí (hudební prostředky, estetická stránka věci), čím to přispívá k efektivitě MK + jakákoliv další informace k tomu - podněty a otázky k diskuzi - výsledek je třeba odevzdat, nejlépe jako prezentaci, stačí ukázka (link) a stručný komentář (klidně formou odrážek) - zaslat pokud možno em na adresu - alternativně: seminární práce na podobné téma v rozsahu cca 4-5 stran + samozřejmě docházka :-)))